Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTy to víš ...
25. 06. 2000
3
0
1715
Autor
Kathe
Ty ... však ty to víš...!
Víš, co chci říct,
a přesto děláš, že nevidíš,
jak umírám ...
Umírám studem,
touhou zároveň ...
vím, že spolu nebudem,
to ty nevnímáš ...
Víš ... já nemůžu už dál ...
tys nechal mě tu stát.
Že rád mě máš...?
Sám nevěříš ...
Snad myslíš si to,
snad...!
Však to nic nemění,
já umírám ...
...nechci žít! Ani umřít však!
Ta zrada bolí,
nevíš jak ...
ty nevnímáš ...
...a já? Já umírám ...
Dík za nabídku, ale asi se nestavim - už je to 10 měsíců a poslední, co bych momentálně chtěla, je umřít
PS: Tak se na to taky vykašli a ten kyanid spláchni - však víš kam ... :-)
I když ... člověk nikdy neví ... ;o)
Dobrý, dost dobrý; docela cejtim to samý, hele Kathe, někdy se zastav, já se s tebou o ten kyanid draselnej podělím!
TIP jak --(__¤> ... to je vepř :*)
Dobrý, dost dobrý; docela cejtim to samý, hele Kathe, někdy se zastav, já se s tebou o ten kyanid draselnej podělím!
TIP jak --(__¤> ... to je vepř :*)
Bacil:
ANO ... hezky řečeno .
Uznávám ale, že když jsem se sem dnes ( díky Tobě ) víc jak po půl roce vrátila, mám z toho mého "umírání" trochu smíšené pocity ... :o)
PS: Děkuju za všechny bacilkovský ohlasy
Umřít pro lásku... Láska spalující, láska mysl halící, láska, věčné téma člověka, láska, největší a nejvyšší co máme... ano, ano, ano!
To jsem rád,prostě mi to tak teď taky připadne...asi další věc na který se shodnem
Kathe:někdy mi připadne ,že každej dělá ze smrti velkou věc,přitom to tak podle mě není,taky mi někdy nepřijde až zas tak smutná,není na ní přece nic špatnýho...
Saxanka: Sice nevím, jaká nádhera se skrývá ve smrti...snad když je člověk smířený odejít, nebo má pocit, že tady to už nemá smysl a že tu už nebude nikomu chybět...to je přece ale taky spíš smutný...I když to se vlastně nevylučuje...Nádhera nemusí být asi nutně veselá, že ne...?Tak nějak jsi to myslela...? A jinak dík...:o)))
Všichni víme věděli jsme a možná i budeme vědět
I ve smrti je ukrytá nádhera...
Ale Ty snad piš své krásné básně a neumírej byla by Tě škoda,vážně:o)
Merle ze začátku (když jsem tu na písmáku nebyl dlouho) bych s tebou určitě nesouhlasil,ale teď musím uznat ,máš asi trochu pravdu.
Jinak ale básnění je hlavně o pocitech a tady je jich spoustu.
Tak jo ... dik za podporu, vám všem ... umřít teda ( asi ) nehodlám ... Problém ale je, že nevim, co mam dělat, protože to, co cejtim, je naprosto k nevydržení! Furt musím myslet na to, že HO už nikdy neuvidim. To vlastně nemá nic společnýho s tím "dílkem" :o), to už bylo starší ... mnooo ... jestli toho budu schopná, tak o tom časem napíšu a možná mě pak pochopíte ...
Mladý...? No, to určitě ... ale moc mi ten fakt nepomáhá ... :o( PS: Bude fajn? Kdyz myslíš ... :o)))
Lasy...? Tak jo ... :o) K. PS: Jo a dík moc za tip ... až okolnosti mě donutily psát, a přestože to byl jen momentální nápad, tak je fajn, že se ti to líbilo ... vlastně to asi vážně pomáhá ... :o)
ech další umírající labuť? proč se musím smát?
kdyby tu nebylo tolik nadšených ohlasů, asi bych tu nic nanapsal... doufám, že se nenecháš odradit
A neumírej za to to nestojí. :o)
Pěkná pichlavá, vyčítavá básnička. Ještě že nejsem ten komu to vyčítáš.
Tyhle stavy já znám, ale nemá cenu to vzdávat, věř mi, jsme na to dost mladý. Stačí jen doufat. Vždyť zas všechno bude fajn... :o)
Neumirej...
Nikdo, co jsme tady, jsme z toho nezemreli...
Pomuze ti poezie...