Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSTM - cesta do ráje
28. 08. 2003
14
0
2037
Autor
Josefk
Soutěž tvořivosti mládeže. Kdo tuhle krásnou akci zažil, má na co vzpomínat. Konec padesátých let, učiliště jednoho strojírenského podniku. V čele zasedací místnosti malé nízké pódium, hned pod ním je usazena porota. Zástupci mateřského podniku, ČSM, ředitel učiliště, vedoucí vychovatelka. Na pódium nastupuje soutěžící, náš kamarád František, sedmnáctiletý dochchuán. Cvičí volnou sestavu v prostných. Přesně vypočítanými skoky měří pódium ze strany na stranu, metá přemety, vystřihnul i piruetu.Končí perfektní váhou. Prohnutý v zádech, podobný čápovi ve spartakiádním úboru, ani se ve váze nepohne. Porota je zcela omámená a sál propuká v nadšené ovace. Vrabčák, který zvědavě vykukuje z nohavice, se naštěstí nepolekal.
hmmmmm... to jako má být sociálně-realisticky sexuální? vrabčák v rozkroku? W.
rozhněvaný_malý_muž
02. 09. 2003odezdikezdi
28. 08. 2003
to víš, hledám spojence na kruhovou obranu... v jednom se kruh blbě dělá. blbě blbě.
Jednou jsem u Mirina na chatičce předváděl olympijské disciplíny a při předvádění 110 metrů překážek se mi stalo něco podobného.
*