Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČo bude s nami po smrti?
26. 08. 2003
3
0
3020
Autor
Kenvelo
Každý sa už určite niekedy zamyslel na tým, aké to bude po smrti...
Čo sa stane? Tí, ktorí veria v Boha si myslia, že skončia v pekle alebo v nebi.
Ja neverím v Boha a neveriím ani, že po smrti príde len nekonečná tma...že prestanem vnímať...Verím, že moja duša bude žiť ďalej v nejakom inom stupni života...v inej dimenzii, alebo ako to mám inak nazvať.
Alebo ostanem medzi vami a budem vás v noci strašiť ;o)))
A čo vy? Čo myslíte, že s vami bude po smrti?
Nemůžu říct, že bych nevěřila v Boha, ale nejsem ani žádnou jeho oddanou věřitelkou...
Nevěřím na Nebe a ani na Peklo...
Můj názor je na to asi takovýhle - myslím si, že po smrti si neše duše nějaký ten čas pobude prostě někde mimo, aby se zas mohla vrátit zpět do jiného tvora...prostě budeme žít další život...vycházím z toho, že celkem věřím na reinkarnaci...nikdy bych neřekla, že po smrti nebude NIC, samozřejmě, že to nemůžu potvrdit, ale ani vyvrátit...
Hlavně si myslím, že to je hodně otázka názoru a že teprve po smrti se opravdu uvidí, jaké brány se nám otevřou...
Ja věřím, že po smrti něco přijde, dlouhou dobu jsem věřila, že se moje duše dostane někam dál, že se narodím, jako jiný člověk, že se moje nehmotné JÁ převtělí, ale teď už nevím, čemu věřit. Nikdo nám to nikdy neřekne, to je jasný, ale možná je lepší nevědět a doufat, že to nebude tak hrozný.
jerzy_z_jersey
28. 08. 2003jinaktoasinejde
28. 08. 2003
Jerzy : Asi každej se bojí víc umírání, toho okamžiku, kdy smrt přijde než toho, co bude potom. Netuším ale, proč by PAK nemělo být nic, myslím si, že náš život (naše duše) má ještě nějaký hlubší význam a poslání. Bylo by mi líto, kdyby to jednoho dne prostě skončilo jako když sfoukneš svíčku, ale třeba to tak opravdu je. Je na každém, čemu věří.
život je energie - jak se ti vybijou paterky, šup zpátky ke zdroji - "duše" by mohla být software - což je pro mě ta lepší varianta - nyvyřešená pro mě zůstává otázka zdroje
Aki do tvýho pekloráje nechci ač jsem taky VIP (velmi ipmotentní postava :o)
Kastel: a proč ne? bojíš se, že by i tam dosáhnul Lyrykův dlouhej drápek? neboj, jeho si odnesou mimozemšťani... :o))
Aki: Lyrykův drápek je mi docela volnej - ale ta impotence v kombinacu s prsatopu čerticí - ty by bylo peklo :o)
jerzy_z_jersey
28. 08. 2003
o smrti měl fajn myšlenky i Solomon Short... :o)
třeba...
Smrt je nejlepší část lidského života. Proto si ji všichni necháváme až na konec.
Život je těžký. Potom zemřeš. Potom ti hodí do tváře prach. Potom tě sežerou červi. Buď rád, pokud k tomu dojde v tomto pořadí.
nebo...
Pokud je smrt nevyhnutelná, stejně tak dobře si můžete lehnout na záda a vychutnat si ji...
:o)
jednou jsem málem umřela a bylo to dost vo fous, nedoporučuju tenhle zážitek, rozjelo mi to takovou delší psychózku a fyzicky taky nic moc
ale umírání toho kalibru jako tady je docela brnkačka, někdo klikne a už nejseš...
ale v reálu je to docela humáč, jsem měla jednou epilepťák a pak byla ňákou dobu v bezvědomí, jenže to je blbej výraz, já moc dobře věděla, cejtila jsem, že umírám, slyšela různý hlasy a měla hroznej strach, bleee
to jsem si jednou jenom tak chtěla udělat dobře :)
JarekSlintal
27. 08. 2003jerzy_z_jersey
27. 08. 2003JarekSlintal
27. 08. 2003Václav_Vydra
27. 08. 2003
Doufám, že mě po smrti aspoň nenechaj někde shnít v poli ;o)))))
majte sa ;o)
m.
já půjdu do pekla... už se tam moc těším, mám tam rezervovanej kotel (16. řada, 3. zprava) :o) a nejlepší je, že tam budu s jednou děsně sexy kamarádkou... jo, už se fakt hrozně těším :o)
Ok, ja to citim z nasledovnehych uhlov:
- Boh je "nitschovsky" mrtvy.
- Ludstvo, evolucia, atd... je len dielom jedinej vlastnosti, ktora sa len u ludi vyvinula -> NESPOKOJNOST. Nie taka co vyplyva zo zakladnych potrieb, ale ta ZBYTOCNA nespokojnst: nieco mat, niekym byt...
Vsetci sa vzdy snazili tuto vlastnost vyuzit, osedlat, atd... A tak vznikli
pojmy RAJ, PEKLO, POTOM, atd...
- Zaujimava je perspektiva z pohladu - ze to kde prave sme JE "RAJ".
Nie ze nieco musi prist potom, ale co bolo predtym ako sme prisli na svet. Co bolo rok predtym ako som prisiel na svet. Je to fajnovy pocit ked vidim, ze je uplne jedno kto prisiel na svet, celkovo je to nepodstatne. A to je moj osobny klud. .-)))
Pre nemecky zdatnych odporucam: Erich Fromm: Sein oder Haben
A.Schopenhauer: Aphorismen zur Lebensweisheit.
Standa Vašina: no... já vím minimálně o jednom člověkovi, kterýmu strašíš v hlavě už teď... že víš, o kom je řeč? :o))
strašně žeru když někdo místo svýho názoru napíše shluk čísílek který nás mají odkázat na příslušný místo v bibli..
já si myslí, že to co se s námi stane po smrti nebude nic neobvyklýho..prostě nic
nemluvím o smrti, té se boj páč tě to bude pekelně bolet ( možná ), bavíme se o posmrtným stavu..a nenapadá mě co by se mohlo dít až budu mrtvej..pohřeb?
:)
stando to je sakra taky dobrý :) co je to za náboženství?:)) že bych konečně našel svoje vyznání .))
no po smrti až projdem tím tmavým tunelem na jehož konci je stále silnější světlo a pakněco o čem nikdo neví třeba je tam normální svět a budem pokračovat jako by nic, nebo obrovská fronta zájemců o návrat v novým těle.....
kdo ví.......?
ses naučila ňáký nový slovo ne? správně, tak to má být - učit se atd. :)
Math + Standa: :-))))) To téma je přece příliš složité a my lidé nemáme šajn o tom, co bude zítra.... natož po smrti :-). Člověk míní, pánbůh mění :-).
Já dal citaci na Písmo proto, protože z hlediska mé víry je Písmo Boží slovo a ten Bůh přece jenom asi ví líp než my, co bude po naší smrti ;-). Můj názor na tento problém by byl sáhodlouhý, úmorně nudný a vzbudil by dojem intelektuální exhibice :-). Ostatně pokud jde o to, co bude po smrti, jsou všechny názory na hovno....
borisi no vidíš, konečně se s tím nesereš a vidíš jak jsme všichni spokojení :) jo, a dneska se mi zdálo jak jdu někam do hospody na kraji města s takovou pětičlennou skupinkou ve které jsi vyl i TY :))
stando : hua hua, směju se až se za břuch popadám :))
Math: já v Tvých snech? to jsen to dopracoval...:-)))))))) No, pokud jde o hospodu, já jsem stále a vždy připraven.
to jsem to hlavně já dopracoval...že už se mi nezdá o holkách ale o borisech :)) co máme dneska, úterý? zkusím ještě do konce prázdnin něco zorganizovat, ale je tady příliš mnoho "ale"..uvidíme .)
OK... nechám to na Tobě. O víkendu ALE NEMOHU rozhodně (včetně pátku... můžu ale v neděli večer!). Ve středu (zítra) už něco mám.
TA olomouc, na věk se nehraje stando, taky jsem kdysi louskal nějakýho dosotjevskího, zajdem na pivo, i s borisem :)
Standa: budeš-li mít cestu sem, určitě se ozvi!!! :-) Počítám s tím, že bychom vymetli nějakou tu hospodu :-).
Stando - uklidním Tě...po smrti je to mnohem jednodušší - tam už není směs všech možnejch typů a charakterů, tam už je to jen "svůj k svému" podle tíže duše. Čím ušmudlanější, tím níž. A určitě tam hodně zaujatí pivaři mají i hospody.
Dokud nezatouží duše po něčem lepším tak jí to v tom místě, kde je, vyhovuje.
To není špatnej příslib, ne?:-)))
Borisi, i Ty? U Tebe bych čekala, že budeš vymetat zcela jiné typy budov... ;o))
Boris: dneska jsi mě podruhý příjemně překvapil! :)
tím "Můj názor na tento problém by byl sáhodlouhý, úmorně nudný a vzbudil by dojem intelektuální exhibice :-). Ostatně pokud jde o to, co bude po smrti, jsou všechny názory na hovno...." - myslím si přesně to samý
Pavlinka: co blbneš, jaká fronta? myslíš, že se najde tolik lidí, který by chtěli zase zpátky, aby dokázali vytvořit frontu? :o) dyk budou všichni v ráji, no ne? tak proč by měli lízt zase zpátky? :o)
a my, co budem v pekle, my už se vracet vůbec nebudeme chtít... teplíčko, prsatý čertice, spousta chlastu... v nebi nám budou moct jenom závidět... :o))
pro mě to novinka určitě není, boris je starej pohodář :)) já ho znám - on tu byl - tady všude..atd :)
No ale kdyby přece jen někdo chtěl učený menší traktát o křesťanském pohledu, tady je:
http://www.christnet.cz/diskuse/prispevek.asp?zobraz=30512
stůl plný jídla, Valkýry které Vám nosí pití a když si neužíváte tak tvrdě trénujete boj...aby jste jednou mohli vyjet po boku Bohů..
Tiež neverím v Boha, ale neviem si predstaviť nežiť. Určite po smrti niečo je a kto sa dozvie, čo to je, nech mi dá vedieť ;o)
Zaujímavá diskusia....tip*
Tiež neverím v Boha, ale neviem si predstaviť nežiť. Určite po smrti niečo je a kto sa dozvie, čo to je, nech mi dá vedieť ;o)
Zaujímavá diskusia....tip*
AndělKačka
26. 08. 2003jerzy_z_jersey
26. 08. 2003
po vyhasnutí tělesných funkcí odebrat ještě použitelné orgány, bez zbytečného otálení zpopelnit a obsah urny elgantně rozptýlit na pietní loučce. víc bych od smrti nečekal. nuda, co?
Standa Vašina: nevyfakujou, jsem psal, že tam mám rezervačku :o) já tam budu totiž něco jako VIP... (Veselej Inteligentní Prasák :o)))
Standa: Věř mi, že o propagaci ChristNetu mi FAKT nejde :-))). Ale jednak jsem ho uváděl jako reálný vzor, kde to OPRAVDU funguje a funguje na velmi dobré úrovni... a jednak je tam mnoho mých úvah, příspěvků a myšlenek. Hlavně tedy o křesťanství a o filozofii :-).
A když už někdo nadhodí takové téma, které je pro křesťanskou věrouku jak ušité, cítil jsem nakonec určitou povinnost ten pohled nabídnout a pochlubit se :-)))).
Že nikomu nebudu zazlívat, když to nebude číst, je samozřejmé!!! Je to jen obligátní nabídka, nic víc :-).
A taky bych měl evangelizovat, ne??? ;-)
Nostradamus
26. 08. 2003
Po smrti? No to je jasný! Ty hodný pudou do nebíčka a těm zlobivejm bude BorisCvek psát idiotský repliky a avíza a oni je budou muset číst!!!
:-))))