Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSrazíky
27. 08. 2003
0
0
2626
Autor
hippiesanda
Ahojky lidičky tak co byste řekli na to, že bysme udělali ňákej srazík?
Návrhy kdy a kde sem prosím NApište.
Já bych byla třeba pro říjen a pro Kampu. srazík bude podle toho kolik lidí by šlo, takže nic nejni jistý!!!
Výborně! Už jsme dva... ještě potřebujeme na svou stranu dostat takových 4 až 5 lidí a bude... :) v Brnisku by to bylo o něčem jiném, že jo... ? :)
Kurňa, hippiesanda, tož vymysli nějaké geniální řešení.... Nedělej, že nechceš... :)
Každopádně digoš sebou, ať se pak někde na netu můžu podívat na fotky z akce.
Hmmm, v Praze... nešlo by to udělat někde blíž? Třeba v půlce republiky? :) Fakt nevím, jestli se mi bude chtít jezdit z Ostravy do Prahy.... no, což o to, chtít by se mi mohlo, ale problém spíš bude v tom, jestli na to budou finance...my hipíci jsme furt švorc :)
hippiesanda
17. 09. 2003hippiesanda
30. 08. 2003hippiesanda
29. 08. 2003
No jejda, já se chci také srazit (ale ne jako mléko na plotně). Kam pak - směr Kampa? (dobrý směr) Říjen - inu dobře (příjdem). Mějte se do té doby všeci moc hezky!
hippiesanda
29. 08. 2003
Jsem dobrovolník pro každou pohodovou zábavu - takže kdyby jo, tak se mnou (snad) můžeš počítat :-)