Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDopis obviněného
Autor
Dejdar
Vážený pane doktore Choděro!
Obracím se na Vás, neboť jste mi byl doporučen jako dobrý právní zástupce, který by snad mohl dovést k úspěšnému konci mou smutnou causu.
Jsem středoškolsky vzdělaný, ženatý, v místě bydliště požívám dobré pověsti. Také v kolektivu jsem byl vždy oblíben. Jsem veselý, pomáhám druhým, starám se o rodinu a řádně platím daně. Mám dluhy, ale jejich výše nepřesahuje 50 tisíc Kč. Vše v současné době splácím. Dosud jsem nebyl trestán a nebyla mi uložena ani žádná pořádková pokuta.
Dne 26. srpna t. r. jsem na jednom internetovém serveru zveřejnil obrázky kresleného kocoura, který kouří, animaci vlčího máku, k němuž letí čmeláček, a fotografii Ilji Hurníka. Nevím, co to do mne vjelo. Opravdu to nechápu. Já, který jsem byl vždycky tak slušný. Myslím, že jsem jednal v pominutí smyslů.
Na základě svého protiprávního jednání jsem byl udán na Policii ČR správcem a majitelem inkriminovaného serveru. Žádal jsem o pomoc již několik právníků, ale bylo mi řečeno, že mi nemohou zaručit vítězství. Ten Ilja Hurník mi prý hodně ublížil. Bez Hurníka by to brali, ale s Hurníkem od toho každý dává ruce pryč. Obracím se tedy proto na Vás, vážený pane doktore. Jste mou poslední nadějí. Doufám, že mne nezklamete. Zároveň se obracím také na pana doktora Zemka, aby přezkoumal mou duševní způsobilost.
S pozdravem
Jan Diviš