Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sesebepoprava
28. 08. 2003
2
0
4227
Autor
ch_34
Jen jsem chtěl říci, že mezi svými básněmi jsem nalezl některé nevyhovující, tak jsem se vymazal, abych ušetřil Lyrykovi práci.
sbohem a řetěz
Kalim
baví
ale vezmu-li, že psal hlavně pod jednoho autora... doufám, že se Letoun nezhroutil, došel-li mu slovník (prože toho si jeden člověk všimne snáz)
ale Lyrykovi ho nedám! to by mohl taky vymazat Seregila (kterej je sice opačnej extrém, takže většinu lidí těší, ale je to taky extrém), ktrej ty kritiky taky moc nemění
kdepak nechme ho a dojdeme k Tao
hlavně, Tao lítá deštníkem, tu rakutu poslal na Zemi a letěl se schovat...!
takže lidstvojo má o jednu chlapskou hračku víc, nebo ne?
jo, jenže pan Tao je pěknej uchyl, vždycky se kolem něj zbíhaly děti u nás u altánku (tak mě napadá, že kdyby tu bylo Wemeno, mohli bychom ti zarecitovat něco z Froyda -že seš neznalej, to je Freudův bratranec, kterej položil základ našemu KOLOSEU)
raketa jako hračka
s Tunelem je to výjimečně škoda, chtěl jsem pozdravit toho průnikáře, co by kolega a být následně hrdý
už jsem se mrk
věděl jsem, že je to von (jsem-li ten povl)
chtěl jsem si s ním po hackersku zajamovat
Karel_Letoun
05. 11. 2003
No, švagříčku, tak tohle byl fakt dobrej tah. Hezky se tu odrazil tvůj názor na to, co se tady v poslední době děje..Přeju hodně zdaru v dalším tvém působení, brzy zase NASHLE!