Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bajka o rybníku

29. 08. 2003
4
0
3369
Autor
mník

No comment :o(

Za devatero řekami, devatero jezery, devatero struhami a devatero bystřinami se rozléhá rybníček Brčálník. Dlouhá léta ho spravoval starý Vodník. Ryby ho měly rády, a i když úplně na všechno nestačil, všichni žili v klidu a míru. Když starý Vodník odešel na vejminek, vystřídal ho mladý nadějný Vodňýk. Chvástal se před všemi, jak rybník vyčistí, ve skutečnosti se ale staral jen o svou sbírku dušiček a rybník chátral. Zvolna zarůstal sinicemi a ryby se počaly dusit. První odplavali do nejbližšího potůčku pstruzi, po nich úhoři volili svou dlouhou pouť ku tření, aby se už nevrátili... Ryby v Brčálníku ovšem stále plovou - břichem vzhůru.

 

Cože, tenhle konec se vám nelíbí, milé děti? Mně také ne, mechanismus svržení špatného vodníka ale bohužel v literatuře není popsán


quapa
01. 09. 2003
Dát tip
toho jsem nemyslela...nevim sice, jaky to ma vyznam tady, ale docela jsem to dnes potrebovala,tak ti Ď

FLO
01. 09. 2003
Dát tip
papouch: Na tu tvou akci ve Slatině si vzpomínám, to bylo perfektní. Pokud bude možnost, zopáknu ráda. :o)

BorisCvek
30. 08. 2003
Dát tip
Sir Karl Raimund Popper: Jakmile se začneme spoléhat na svůj rozum a užívat svých kritických schopností, jakmile pocítíme volání osobní zodpovědnosti a s ním i odpovědnosti za pomoc pokroku poznání, nemůžeme se vrátit do stavu podřízenosti kmenovému kouzlu. Pro toho, kdo okusil ze stromu poznání, je ráj (BC: „kmenový ráj“) ztracen. Čím více se snažíme vrátit do hrdinského věku kmenového systému, s tím větší jistotou dospějeme k inkvizici, tajné policii a romantizovanému gangsterství. Začneme-li potlačovat rozum a pravdu, nutně skončíme u nejbrutálnějšího a nejnásilnějšího potlačování všeho lidského. Neexistuje návrat k harmonickému stavu přírody. Jestliže se vrátíme, musíme se vrátit až na začátek – musíme se vrátit ke zvířatům. Tomuto problému musíme čelit zpříma, i když to pro nás může být těžké. Jestliže budeme snít o návratu do dětství, jestliže podlehneme pokušení spoléhat se na druhé a být tak šťastni, jestliže couvneme před úkolem nést svůj kříž, kříž lidskosti, rozumu a odpovědnosti, jestliže ztratíme odvahu a vyhneme se námaze, měli bychom hledat posilu v plném porozumění prosté volbě, před níž stojíme. Můžeme se vrátit ke zvířatům. Jestliže však chceme zůstat lidmi, pak máme pouze jednu cestu, cestu do otevřené společnosti. Musíme jít dál do neznáma, nejistoty a nebezpečí, a s veškerým svým rozumem usilovat jak o bezpečí, tak o svobodu.

Sice výstižné, ale neudálostivé.

papouch
30. 08. 2003
Dát tip
FLO.. tak Ty chceš zachlastat?? A NEŘEKNEŠ !!! Můžem! :-))

Pavson
30. 08. 2003
Dát tip
ojdalárydý

Krel
29. 08. 2003
Dát tip
:-( ...

BorisCvek
29. 08. 2003
Dát tip
Doufám, že mechanismus svržení špatného vodníka je jasný: neustálý protest, neustat v protestu, nesmířit ses osudem. Být statečný.

ŽILETA
29. 08. 2003
Dát tip
*

Merle
29. 08. 2003
Dát tip
je hezký že chceš aby tvůj hlas taky zazněl, ale nemyslíš, že už se to omlelo dost?

Je mi z toho smutno...

FLO
29. 08. 2003
Dát tip
BorisCvek: Jenom aby to bylo něco platný. Svržení špatného vodňýka není ničím jednoduchým, protože on o sobě neví, že je špatný, ale samozřejmě to se všema myslí dobře....blbec taky neví že je blbej. Mník: Něco jako farma zvířat. Zvířata nesmí spát v posteli - s prosěradly :o)

Krel
29. 08. 2003
Dát tip
Pokud se v omýlání ustane..zapomene se na to...a hlavně o tom nikdo nebude vědět...a to je problém:-( mě už to taky unavuje, ale co naplat... Uvidíme co v úterý pořídí Bříza...do úterý respektive do středy...

BorisCvek
29. 08. 2003
Dát tip
FLO: Komunisti taky byli svrženi a ti posílali lidi do uranových dolů.... Krel: ANO. Pokud se ustane, všechno se vypaří. A bude to jen naše chba. Tak jako v 68. marně umřel Palach a Zajíc. Lidi mávli rukou a kolaborovali s vrahy.

mník
29. 08. 2003
Dát tip
Možná mě ukamenujete, ale já Lyryka za až tak špatného básníka nepovažuju. Dovolím si tvrzení, že je básník průměrný. Není ovšem básmník. Ti skutečně dobří básníci, kteří jsou v klatbě, básmníky jsou, a bez nich tu pro mě v rybníce není místo. Merle: Viz BorisCvek. Ale formát seš, to zas né že né...

Kodynie
29. 08. 2003
Dát tip
Mníčku, dej si pozor, aby Tě neklepli přes prsty jako eanou rybičku. ;-)

FLO
29. 08. 2003
Dát tip
Mník: ale já básník nejsem. Vezmeš mě též do svého rybníčku Brčálníčku?

Kodynie
29. 08. 2003
Dát tip
Ježišmarjá né přes prsty, samozřejmě přes ploutev.

BorisCvek
29. 08. 2003
Dát tip
mník: tento spor není o tom, jakým je kdo básníkem!!! O tom se můžeme hádat, až bude SVOBODA :-). Teď jde o mnohem víc, o být či nebýt!!!!!

Krel
29. 08. 2003
Dát tip
mník: lyryk je dobrý básník..ale to s tím nemá nic společného...dobrý básník a správce kterému se t trochu vymklo...

Aki
29. 08. 2003
Dát tip
Boris: hele s tou statečností to zase nepřeháněj... :o) ale kdyby ses chtěl náhodou někde na protest upalovat, dej vědět, mohla by to bejt docela sranda :o))

Humble_
29. 08. 2003
Dát tip
Krel: No, řekl bych, že jsou tu lepší. Ale já básník nejsem (a tudíž zřejmě nemohu být ani básmník).

BorisCvek
29. 08. 2003
Dát tip
Aki: Statečnost má různé dimenze.... rozhodně je statečnější ten, jemuž jde o dobrou věc a angažuje se v ní, než ten, kdo složí ruce do klína!!!!

mník
29. 08. 2003
Dát tip
BorisCvek: Jistěže, mně ale přišlo, že Lyrykovi občas i trochu křivdíte, tak mi ho bylo trochu líto ;o)

Merle
29. 08. 2003
Dát tip
boris: silné řeči... v dobách, kdy se demonstrace rozháněli tanky a zatýkalo se za kde co, bys asi mluvil jinak o mávnutí rukou...

Krel
29. 08. 2003
Dát tip
myslím, že nemá cenu se tady napadat ne? Alespoň pro tuto chvíli...až bude vše vyřešeno a pokud zde zůstaneme tak se do sebe zase pustíme:-)

BorisCvek
29. 08. 2003
Dát tip
Merle: já za minulého režimu problémy s policií měl... a ti lidé, kteří rukou nemávli, a šli tváří v tvář tankům jsou jistě hrdinové hodni úcty, ne? Nebo si víc ceníš těch, co to vzdali?

standa
29. 08. 2003
Dát tip
mníku, já jak známo považuji poezii Lyryka za prázdnou a bezduchou, chorobně sebestřednou, ovšem nejsem žádný soudce, abych ho kvůli tomu odsuzoval... je mi to jedno, ať si každý píše, jak umí... kde vzal právo kontrolovat chování druhých a vyvozovat z toho destruktivní závěry? to s poezií nesouvisí skoro vůbec, nebo jen okrajově... Borisův názor je mi blízký, i když jsme každý z úplně jiného těsta... :o) a Akiho humor žeru... :o))

standa
29. 08. 2003
Dát tip
Merle, nemáš rád, když Boris provokuje, proč ho provokuješ ty?

mník
29. 08. 2003
Dát tip
Je to ptakovina, ale co kdyby? a nechtějte vědět, co si přeju já.... Když jsem tohle dělal naposledy, fungovalo to.Kamarádka si přála dítě, jak to dopadlo. (Asi za 2 měsíce). Musel jsem to poslat dál... Nesměj se tomu! Prostě to udělej! Nejlepší kamarádka to vyzkoušela dnes ráno, přála si, aby ji povýšili a právě mi telefonovala, že se to podařilo. Promiň, ale musel jsem to dát dál. Naposledy, když jsem přeposlal tento mail, dostal jsem novou práci a teď jsem pověrčivý. Začni myslet na něco, co si opravdu přeješ, protože, tohle je opravdu ohromující. Člověk, který mi to poslal, řekl, že se jeho přání splnilo do 10 minut od chvíle, kdy dostal tento mail, tak jsem si řekl, co je to za fórek. ****** ****** ****** ****** ********** (,)(,) *.....* Právě tě navštívila Kočička dr. Susesse v klobouku. Splní ti jedno přání. Něco si přej než skončí odpočítávání. 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0 NĚCO SI PŘEJ Pošli tento e-mail 10 lidem během hodiny od okamžiku, kdy jsi si ho přečetl. Pokud ho pošleš, splní se ti přání. Pokud ho nepošleš, stane se opak.

Aki
29. 08. 2003
Dát tip
Boris: tý vogo... ve 13 letech mít problémy s policií... a ještě kvůli režimu... tomu já říkám angažovanost :o))) co se týče těch rukou v klíně... to bys možná koukal, jaký se daj s takovou rukou v klíně dělat zajímavý věci... :o)) standa: tě taky žeru, čímžto se veřejně hlásím k tvýmu nohsledství (krásný slovo, co? :o)) a řadím se dobrovolně na seznam nevhodně smýšlejících autorů, kterým by měla bejt minimálně kontrolovaná soukromá pošta... :o)

Merle
29. 08. 2003
Dát tip
boris: souhlasím s tebou, ale nelíbí se mi tvoje opovržlivá slova o těch co hrdiny nejsou. a srovnávat 68 a tohle (ve smyslu poddání se) je až demagogie. standa: to nebyla provokace, ikdyž mi bylo jasný, že to tak asi vezme.

BorisCvek
29. 08. 2003
Dát tip
Merle: Svobodná společnost je teprve tehdy svobodná, pokud mechanismy boje o svobodu fungují v každé její malinké oblasti. Pokud se z toho stane obecný občanský princip. Aki: Ano, přepisoval jsem ve 13 letech (osmá třída) veřejně prohlášení studentů z Prahy na jednom maloměstském autobusovém nádraží... a chytli mne policajti. Tehdy, kdyby se listopad nepovedl, to znamenalo, že bych se nedostal na gympl a nemohl studovat.

Humble_
29. 08. 2003
Dát tip
Já zase měl docela poťachtaný kádrový původ...

Aki
29. 08. 2003
Dát tip
Boris: fakt zírám, jak rychle se ti podařilo vyspět a dospět :o) škoda, že sis neprodělal pubertu, myslím, že to na tobě zanechalo trochu následky :o))

BorisCvek
29. 08. 2003
Dát tip
Aki: Někdo pubertu prodělává revoltou, víš? A taky občanskou neposlušností... Zeptej se Jáchyma Topola, kdy ho poprvé etébáci mučili!

nin
29. 08. 2003
Dát tip
Merle: nešťouchej do Borise, měli bychom v tomhle držet všichni spolu (a to srovnání je sice přehnaný, ale srovnání principu - protestování nebo pasivita je v pořádku...)

Aki
29. 08. 2003
Dát tip
Boris: revoltou proti čemu? proti čemukoliv... nezlob se na mě, ale ve 13 nemá člověk o světě ani páru... takže ty seš ten rozenej revolucionář, kterej se statečně postavil do čela písmáckýho odboje... :o) jediný, co se ti může stát je, že ti smáznou nick, tomu já říkám statečnost... :o)) tomu, co jsi dělal ve 13, zase říkám blbost (čti mladická nerozvážnost) :o)

standa
29. 08. 2003
Dát tip
se mrkněte, co vymyslel Lyryk... viz hlavní strana totální demokrat! sám od sebe.

nin
29. 08. 2003
Dát tip
Aki: přečti si od Topola Mně 13... prosimvás nehádejte se tu, měli bychom držet při sobě

Humble_
29. 08. 2003
Dát tip
Chytnem se za ruce, budeme zpívat, jó to je maso, jó to nářez, jó to je síla (J. Nohavica)

Humble_
29. 08. 2003
Dát tip
nin: Sorry za avi, já vím, že to nemáš ráda :o)

Krel
29. 08. 2003
Dát tip
Fakt obdivuhodné jak se začneme hned hádat:-) nechme toho alespoń na dva dny...

mník
29. 08. 2003
Dát tip
Spojaři všech zemí, proletujte se!

Fajn, takže se tu budeme hádat o to, kdo byl jakej revolucionář, kdo dřív, kdo víc trpěl atd. Mimochodem mě bylo patnáct pryč, když byla šmirglpapírovka, a troufám si říct, že v těch třinácti jsem už taky vědomě poslouchala Svobodnou Evropu a nepřijde mi to vůbec divný, někdo si prostě ve třinácti staví Lego a jinej protestuje proti režimu. No a co? V Libérii po léta bojovaly desetiletý děti a ZABÍJELY se. Zdá se vám to nemožný, protože jim bylo teprv deset? Ale jdětě! Je mi jasný, že mnozí z vás nemají Borise rádi, protože tady všem nadával do blbců. Teď ale vůbec nejde o něčí uraženou ješitnost. Jde o to, že na tomto serveru končí amatérské literární umění a začíná totalitní represe. A my (teď mě ovšem Lyryk osočí, že jsem v čele toho slavnýho spiknutí, ach ouvej!) se k tomu musíme nějak postavit. Možnosti jsou tyto: 1) Uvěříme Lyrykovi, že se polepší (viz jeho návrh z dneška) a zůstaneme tady. Dle mého názoru by se skutečně jednalo o paralelu s rokem 1968. V srpnu tanky, šok (Lyrykovo řádění) a pak... ještě pár měsíců klídek... mohlo se vycestovat... cenzura začínala zlehýnka... a pak bum, normalizace. Pro mne nereálná možnost. 2) Ti, kteří Lyrykovy represálie odsuzují, odejdou jinam. 3) Ti, kteří Lyrykovy represálie odsuzují, se konečně spojí, když už jim to Lyryk tak dlouho podsouvá, a založí si alternativní server, takový, jakým byl Písmák za dob Oldova správcování. Pokud jde o mne, já z tohoto místa po obdržení svých identit M_P a F_C smažu převážnou část děl, která tu mám i pod různými jinými jmény, protože sice mohu Rudé právo číst, ale nemohu do něj přispívat. Odcházet pochopitelně nebudu, protože bych tím Lyrykovi udělala velikou radost - a i když je mi nyní již totálně ukradený, neudělám mu ji. :o)

Krel
29. 08. 2003
Dát tip
Monty: pokud budou mít admini v rukou náležitosti týkající se pravidel...a správci jen technickou část serveru...tak myslím, že to bude v pohodě...věřím v to..

ŽILETA
29. 08. 2003
Dát tip
ZVU VÁS DO NOVĚ ZREKONSTRUOVANÉ KOTELNY!

ulita
29. 08. 2003
Dát tip
trošku laciný, ne?

ŽILETA
29. 08. 2003
Dát tip
ulita: Díky za názor

Humble_
29. 08. 2003
Dát tip
Volím Wopiho, Modropytloně a Huberta. Stejně ale Lyrykovi nevěřím. Monty: Probůh, nenech se tolik strhávat emocemi, nemaž! To mi nemůžeš udělat. Vyhrožovat, že pak ty svoje ptákoviny smažu taky, asi nezabere, že jo?

Ne, mě ne, nechci bejt žádnej admin, nemám v úmyslu přihřívat Lyrykovo podezření, že chci převzít tady nějakou moc nebo moč nebo cokoli. Já jsem tu vždycky chtěla akorát svobodně dejchat, smět říct "kurva", když chci říct "kurva" a smět sem čas od času vložit obrázek Ilji Hurníka. Nic víc a nic míň. :o)

Aki
29. 08. 2003
Dát tip
Monty: máš pravdu v tom, že 10 letý kluci po sobě střílej samopalama... ale střílej proto, že jim ho někdo dal do ruky a řek, že zabíjet ty na druhý straně je správná věc, nikoliv proto, že by o tom dokázali rozumně uvažovat... já měl tehdy taky málem průser ve škole, protože jsem o přestávce něco plácnul o komunistech a náhodou mě zaslechla jedna soudružka... musel jsem se pak omlouvat a hrozně kát, aby se to nerozmázlo... jde o to, že v tomhle věku si člověk nedokáže vytvořit s dostatečným odstupem vlastní názor. je hodně ovlivňěnej svým nejbližším okolím... kdybys měla rodiče zapřísáhlý komouše, který by ti od útlýho věku vtloukali do hlavy internacionálu, tak bys tu Svobodnou Evropu ve 13 asi neposlouchala... možná bys začla pozdějc, až by ti to doteklo doopravdy... nebo myslíš, že se pletu?

Humble_
29. 08. 2003
Dát tip
Jo, zapomněl jsem na Merleho (fakt sorry), a někoho třeba jako Egila. Ale stejně jsem dost v rozpacích :o( Monty: Já Tě virtuálně žeru...

Jo, pleteš, protože moje máti i otčím BYLI ve straně, matka z takovýho toho ryzího idealismu, jak je hezký, že jsou si všichni rovni (taky se pak moc divila, když se dozvěděla, jak moc si byli rovni třeba v padesátejch letech) a otčím asi musel, protože byl v armádě důstojník. Babička sice byla věřící, ale děda (komunista, leč umřel v roce 1981) nechal celou rodinu vypsat z církve, když vstoupil do strany, takže si to nechávala spíš pro sebe. Možná mi to nebudeš chtít věřit, ale mě v už tehdy mocně srali, vadily mi ty perzekuce, co smím a co nesmím mít na sobě, co smím poslouchat a čemu smím věřit, ty učitelé, co nám vtloukali do hlav nesmysly, ty fízlové, estébáci, sralo mě to a byla jsem proti tomu. Už v těch třinácti. Chápu, že to možná není obvyklý, ale mě už od dětství tahali po psycholozích a psychiatrech, že nejsem normální. :o) No, asi nejsem a ani jsem nebyla. :o)

des_te_meer
29. 08. 2003
Dát tip
škoda že v těch bajkách nedávají návody, ale jeden z těch návodů od Monty byl fajn :-)))

mník
29. 08. 2003
Dát tip
Já jsem jen hloupá ryba :o)

ulita
29. 08. 2003
Dát tip
ŽILETA: jestli je to ironie, tak na tyhle věci jsem dost tupá, musíš přitvrdit...:)

ŽILETA
29. 08. 2003
Dát tip
ulita: Nemusím. Za tvou tupost nenesu zodpovědnost. :-)

ulita
29. 08. 2003
Dát tip
MP: tahle tvoje zkušenost je dost vidět... víš, že mě to dmeska ráno napadlo, že to takhle nějak bylo?? jsem ráda, že se mi to potvrdilo :)))

Aki
29. 08. 2003
Dát tip
Monty: dobře, uznávám, splet jsem se :o) ale myslím, že pokud má člověk rodiče rád, bere jejich názory (tím nemyslím názory ohledně uklízení, účesu či oblečení :o)) jako správný, protože jim věří... a tak nějak se s nima ztotožňuje... je fakt, že v rodinách, kde to ne úplně dobře funguje, je to úplně obráceně...

mník
29. 08. 2003
Dát tip
Mně maminku sežrala štika, když jsem byl ještě táákhle malilinký, takže mě vychovával strýček vodmník.

Aki
29. 08. 2003
Dát tip
mník: to je mi opravdu moc líto... asi budeš smolař... :o)

Pavson
29. 08. 2003
Dát tip
Jsem možná naivní trumbera, ale ta lyrykova varianta mi přijde docela solidní. Pokud se navíc o pravidlech povede diskuze a podaří se nám je omezit na pravidla a la Totem, ještě bych to tady zkusil. Moc se mi jinam nechce a bylo mi tu dobře. Pokud by ale odešli moji oblíbení autoři, dlouho tu sám jezdit nebudu.

Merle
29. 08. 2003
Dát tip
mník: š nebo f? :))

mník
29. 08. 2003
Dát tip
Pavson: Bez svých slizkých kamarádů bych nebyl ničím, též bych musil odplout. Merle: Asi jsem dnes natvrdlý, myslíš ftiku???

FLO
29. 08. 2003
Dát tip
mník: já sem před týdnem viděla živýho mníka a víš, že sem si na tebe vzpomněla?

Merle
29. 08. 2003
Dát tip
mník: takže štika :)

standa
29. 08. 2003
Dát tip
Pavsone, jsi kliďas a přitom milý trumbera. škoda, že jsi s náma včera nezakalil.... :o))

Humble_
29. 08. 2003
Dát tip
Škoda, byl bych šel s chutí taky :o(

Aki - s tím oblíkáním a účesem mě ani tak neprudili doma jako ve škole. A já si říkala, boha jeho, co je jim po tom, co mám na hlavě? Snad je důležitý, co mám v hlavě, když jsme ve škole? Proč by měli bejt všichni tak hnusně stejný, všichni v krimplenu a s ofinama podle kastrolu? Doma si netroufli, jsem bejvala agresívní. Když máti chtěla, abych si vzala krimplenový kalhoty, protože manšestráky byly ještě vlhký z pračky, tak jsem ty krimplenový kalhoty vzala a roztrhla odzhora až dolů. :o) Ano, mám jistý problém s uznáváním autorit. Protože všechny autority, které mi byly nuceny, se ukázaly být nějakým způsobem pokřivené, lhaly, nepřikládaly váhu mému názoru atd. atd. Vážím si lidí, kteří něco dělají pro druhý, protože jsem ve své podstatě evangelickej prosťáček. Autorita je pro mě doktor, kterej zachraňuje lidem životy, vědec, co vymyslí nějakej novej lék nebo vynález; ale nevidím jedinej důvod, proč by měla být nutně autorita třeba učitel ve škole, o kterým za pár tejdnů zjistíš, že je v učebnici o lekci před tebou...:o) ...se urputně snažím přehodit výhybku na jiný thema, tak pardon. :o)

Aki
29. 08. 2003
Dát tip
Monty: tak přehodíme... :o) škoda, že to mám do Práglu trošku z ruky, docela rád bych s váma někdy zachlastal :o)

quapa
29. 08. 2003
Dát tip
co se tak zeptat mistra Proppa,ten jiste vi, jak zatocit se skudcem

Jo, to my s tebou taky, ale my máme to malý dítě a s tím se chlastá blbě. Když není hlídání. Což se v Praze jakž takž zařídit dá, ale mimo Prahu moc ne. :o( Leda bys byl z Pelhřimova. :o)

quapa: Ty bys lil do rybníčku Mr. Proppera? Ty jsi teda ekolog. :o)

Aki
29. 08. 2003
Dát tip
Monty: Pelhřimov je taky mimo... Aki je chrudimák... v úterý budu v Praze, akorát nevim, kolik budu mít času, jedu na vyšetření do motola a nevim, kdy se odtamtud vyhrabu... taky budu mít doprovod... sice už jsem ji pívo chlastat naučil, ale budeme autem, takže by to stejně dopadlo akorát na kofolu :o))

Kastel
29. 08. 2003
Dát tip
Aki: Kofolu prej vymyslel nějakej KOnrád FOusek z LAnškrouna když vymejšlel elixír mládí pro Rudolfa (zdroj Čtyřlístek)

Kurnik, to vědět dřív! Před dvěma měsíci jsem prodala takovou barabiznu 8 km od Chrudimi (Libanice), mohli jsme tam nejdřív zapařit... i když... ona by asi během toho paření spadla... taky proto jsem jí prodávala, že jo. :o)))

quapa
29. 08. 2003
Dát tip
MP, ekolog nahodou docela jsem, takze jsem nemyslela mr propera,ale proppa,ruskyho vedce, kterej se hodne zabyval pohadkama a urcite neco zna i na vodnyky...ale to byla jen takova hloupa pripominka

quapa
29. 08. 2003
Dát tip
avi

Aha... tak to pardon, já myslela toho z reklamy, jak všechno zvládne. Toho jak vlyejzá z tý flašky saponátu. :o) Ten by si s vodníky jistě taky poradil. Díky za rozšíření obzorů, na toho Proppa se třebas někdy mrknu. Pohádkologové mě zajímaj. :o) Nemáš tip na knihu, nevyšlo od něj něco česky?

FLO
29. 08. 2003
Dát tip
Všichni paří v Praze a mě je tady v Brně smutno...to ste teda kámoši!

Aki
29. 08. 2003
Dát tip
FLO: si stěžuj... v Brně se taky pášou akce... v Chrudimi eště nebyla žádná... :o))

FLO
29. 08. 2003
Dát tip
Aki: v Brně se pášou, to jo, ale...ňák to není ono. Mně by se chtělo jenom zachlastat a né poslouchat hodinu básničky, to mě teda nebaví....

quapa
29. 08. 2003
Dát tip
no jasne,ze to je cesky, je to desne tluste (holt rus) a jemnuje se to morfologie pohádky,...ale zas az tak ctive to neni,takze jen pro vazne zajemnce:)..no to je fakt,ze ten propr by zatocil a vubec,kdovi,jestli tam nevbyl kdyz ty rybicky......

Krel
29. 08. 2003
Dát tip
FLO: od prvního bydlím v Brně takže:-)

Wopi
29. 08. 2003
Dát tip
Prosím, změň kategorii...

Pavson
29. 08. 2003
Dát tip
Wopi, nekecám: vlezl jsem sem teď proto, abych mníka přátelsky poprosil, aby jako vstřícké gesto změnil kategorii a odešel z hlavní strany.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru