Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVzhůru na nádvoří
30. 08. 2003
11
0
1453
Autor
Delphy
Ráno už odpařilo
smutek i líh
z krve
Prázdné plno
bylo vystřídáno
plným prázdnem
a
zvuk se rozlil
do úsměvu
Jen srdce
jak teplem pokroucená
pohlednice
si odsedlo od ohně
aby se otevřelo..
kouzelná_květinka
04. 10. 2004
No...já vám nějak nevím, mám z toho taký rozporuplný pocity...ale asi spíš převažuje to, že se líbí...t
Ano - občas je potřeba dát si pauzu od srdečních záležitostí a všechno si srovnat - hlavně srdce, jak píšeš...
Krásně napsaný - všechny ty obrazy a obraty - všechno moc líbí.
Dávám obrovskýho TIPa a klubík, i když to tam víceméně nepatří, abych věděl, co si o tom myslí ostatní... Ještě se určitě vrátím
Ale to je moc dobré. Já nakukuji, co píše ten, kdo se zastává žhavých retů.
:-)
Rowenna: :-)) neřekl jsem ani že se zastávám, ani že se nezastávám :-) tohle je vzpomínka jednoho rána na hradě Lipnice - probudíš se v rytířském sále, vstaneš ze spacáku a je Ti - zvláštně..
Ahoj
Jo, na Lipnici, taky jsme tam jednou spali. :-)
Je dobře, já to chápu. Jen ne být příliš tvrdý, viď.
Rowenna: tvrdé to bylo, protože jsme spali na podlaze a měl jsem z toho oteklý loket, ale takhle jsi to asi nemyslela, viď? :-))
ne, nechci být tvrdý ve věcech, kdy to necítím tvrdě. Ale aby to zas nevypadalo zbaběle, že? a Tobě se na Lipnici líbilo? my tam měli čtení - asi 6 kluků, v rámci literárního festivalu v létě, krásná akukstika, pivo a kytara..
také hezký víkend*
Zenra: ne, naopak ráno smíření.. no nic, asi jsem to nevystihl,
pocity jsou subjektivní. A pak pokus o metaforu-když jsme příliš blízko u ohně, nemůžeme se třeba tak dobře otevřít.. dík za kritiku
Ó, srdce, srdce, rozevři se rozevři, ať zabráníme rozepři, rozepři... :-)
Semipalakva
30. 08. 2003
Kolega: tak jsem to sice nemyslel, ale líbí se mi Tvůj komentář, díky :-)))
Semiplavka: dˇ. :-)