Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seÚterý - poštovní sršeň
02. 09. 2003
19
2
3318
Autor
REDH0T
Ochočil jsem si sršně. Bzíká kolem mě, sedává na mém rameni, koukáme si do očí, spíme v jedné posteli. Je roztomilý. Malá křidélka, zlatohnědé bříško, drobné nožičky. Nejraději má, když ho po bříšku šimrám kružítkem. Rozhodl jsem se, že z něj vychovám sršně poštovního. Bude doručovat a odesílat krátké textové zprávy. Asi odhlásím mobilní telefon. Bzííík, Bzííííík - přijatá zpráva : Vítá Vás sršní poštovní služba. Děkujeme za projevenou důvěru a aktivaci služby.
Počet Vámi odeslaných zpráv : 62.
Počet přijatých zpráv : 0.
Divné... Ksakru, proč mi nikdo z Vás nepíše...!!!
2 názory
aleš-novák
10. 06. 2009Marcela.K.
23. 01. 2008
Myslím Redhot, že si ma sakramentsky prekvapil...myslel som si, že si jeden z tých anarchistických kreténov, čo majú plné ústa umenia a skritizujú u mňa každé písmeno, ale sami produkujú sračky...
Čítam Tvoj kalendár a chtiac-nechtiac (a o tom to je), musím uznať, že toto má grády, je to zábavné, milé a originálne. Máš typ... :-)
Andřich_Nepojal
15. 02. 2005FatalError
11. 02. 2005Montrealer
27. 11. 2004
:-)...závěr mě dostal...pěkný, jen by mě zajímalo, jak si přišel na tuhle myšlenku?!
Lord_of_the_Rings
03. 01. 2004muflonšnek
28. 11. 2003pilna_vcelka
16. 10. 2003
Jo,to je dobrý!!!!!Ale představ si,kdyby si ho lochtal tim kružítkem a maličko bys ho píchnul.On by se naštval a pak by píchnul on tebe...Au,to by asi bolelo...
Don´t_worry
10. 09. 2003
Dobrej nápad! A já blbec jsem minulý týden odháněl roj co šel po mě. Ale i tak mi bylo dourčeno 7 zpráv než jsem jim utek... Jen kdyby to tak nebolelo... *
Litochowitz
04. 09. 2003
Já nevěděl, že je poštovní... když jsem jej uviděl, raději jsem mu šel uctivě z cesty...patrně už mluvím z cesty, ale pobavilo. * :)
von_Tikowitz
02. 09. 2003
no já se sršňů MOC bojim,
pár sem jich zahubila, strašnej boj to vždycky byl
tak jedině bezdotykový tip :)