Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sejiný esa v rukávu nemám
03. 09. 2003
38
10
4286
Autor
clovrdik
hraju, co umím
a tvoje nebezpečný oči se programově míjej
s mým pohledem
v nesmělosti roztomilé
pro nezúčastněného pozorovatele,
ale mě bolí
mezi náma na půl metru
dřevěnýho stolu a kytka, ten
archetypální symbol náklonnosti,
která ve mně probudila
dávný pudy lovců mamutů -
- ulovit nebo zhynout -
tak zní neúprosnej zákon světa
čtu ti ve tváři větu
"promiňte, pane, ale musím vás zastřelit"
a já nevím, jak ti mám říct,
že nechci, že
nemůžu
přestat hrát
10 názorů
sestricka.slunicko1
05. 09. 2008Lady_clash
27. 08. 2008
nj, clovrdik - známá firma - clovrdiku, clovrdiku - co šuplík co sem ti dala, no?! :oD
dost dobré, jsem rád, že tě dneska čtu... ta odevzdanost a ten jakoby cynický pohled na svět zároveň s jeho nadhledem - to mám rád :-)
-tip
prepáč že som sa k tomu dostala až teraz....ale aj ja toho lutujem lebo toto určite stálo za prečítanie už dávno....
fakt ma nikdy neprestane udivovať, aké slovné spojenia dokážeš použiť....
dik a TIP
Swedish_Nigg
13. 11. 2003Swedish_Nigg
13. 11. 2003
tak jsem vůbec nepochopil, co to má společnýho s touhle básničkou,ale to je asi můj problém :-)
moc líbí... nějak mě z toho napad Dobeš... Převrhněte stůl, opusťte dům, fíkusy rozdejte sousedům, nechte vanu vanou ať si přeteče...*
já jsem nic nevymyslel .. já fakt nevím .. co se týká zpracování ... není třeba dlouhých řeší .. jsi v podstatě zárukou .. něco jako czech made ... jdu po obsahu ... a tam je ta věc .. keré tady i jinde nerozumím ... nevím proč ... mohl bych to přejít ... ale prostě byť to asi není nijak znát, stojíš mi za nepřecházení ... krásný, jak se člověk sanží občas napsat to co lze říct pár slovy obsáhlou úvahou o kvantové mechanice v poezii .. vlastně tomu pojmu sám nerozumím, asi jsem to přečetl někde v časopise pro náctileté dívky, které nebaví už jen fingovaný piercing pupíku a třídenní kérka s tváří piráta z ostrovů lásky ... Možná by bylo nyní na místě objasnit nějakou srozumitelnou formou nejen samotný obsah těchto řádků, ale a to asi především jejich cíl či záměr. Ano. Tato snaha má však několik úskalí. Nemá asi cenu všechny vyjmenovávat. Tím nejpodstatnějším a to si řekněme bez jakýchkoli skrupulí je skutečnost, že nevím ba dokonce netuším co jsem napsal o dvě věty zpět. Říci tedy kam až tuším je stejně obtížné, neb s každým dalším úhozem se to poměrně značně mění a na takový změny já nejsem přivyklý. Namítneš, že bych asi neměl psát, snad, ale lze to? Je zde zcela patrný záměr vycházející odkudsi z méí mysli a který byť nekonkrétní nabývá intenzivního přesvědčení a jsme tam, kde by zákonitě musel být každý, kdo by se dal cestou, kterou jsem zvolil. Nechci konkretizovat toto místo a a ni naznačovat, ostatně o jakém místě chceme hovořit, vždyť během několik amálo úhozů se z něho stane tušení a s dalším úhozem nebude ani jeho. Člověk si pak položí otázku po smyslu celého takového počínání a je možné, že už jsem si jí položil před několik apředchozími úhozy. Nevím. Nevím zda-li ano a nevím ani zda-li ano. Vím, na první pohled tato výpověď pozbývá logické konstrukce, ale je to jen dojem. Každá proměnná, která je v našem případě nešťastně označena stejným zápisem "zda-li ano" má svou specifickou hodnotu a tedy vychází z rozdílných oblastí. Vraťme se ale zpět k onomu přecházení. To, že není správné věci přecházet, o tom jistě není sporu. Ale jaký je důvod nikoli této shody, nýbrž faktu, že někdo, v tomto případě já, dojde k pocitu, který vyvolává snahu nepřecházet? Odpověď je jednoduchá. O to hůř se píše. Každá přímočarost v sobě totiž skrývá zápornou stranu v podobě okamžitého pochopení, které mnohdy může být nechtěné. V tomto případě ovšem chtěné avšak ... jak to jen vyjádřit. Možnosti jsou v podstatě tři: 1. prostě to vyjádřit tou nejjednodušší formou. 2. Nadále pokračovat v tomto nesmyslném a řekněme si narovinu - debilním textu, anebo za 3. nic nevyjadřovat s vírou, že adresát pochpí smysl nesmyslného textu, správně jej dekoduje dle nepřiloženého klíče a výsledek uvážlivě uvede do praxe. Nechci T ěpodceňovat, ale tato varianta je prakticky nemožná, přesto věřím. Krásný den člobrdí.
Andulko, ono to všechno bylo trochu složitější, ale to je jedno :-); dík za kritiku
Amando :-)) ... taky mi to přišlo zvláštní, ale to bych musel dodat obsáhlejší vysvětlení a to se mi nechce :-)
Drownedgod
16. 09. 2003
juchejda, clovrdik zas jednou konečně něco napsal, už jsem ani nedoufala;-) a povedlo se***
sys.
soňo ...zatím nijak konečně ...ale dám vědět, jestli tě to fakt zajímá ... :-)
ne, její oči se snaží přesvědčit ji samotnou, nechce vás, pane, zastřelit :o))*
Pomerančová
06. 09. 2003
jasně, Krele, přesně tak ... vždyť jsem ti tuhle o tom na Pokecu povídal :-)
naopak, anonyme21, velmi určité a velmi koncenrované :-)) a já tam byl, já to musím vědět :-)
Nicollette
06. 09. 2003
rozhodně se nevzdávej a nepřestávej hrát :o)
*t už proto, že je to moc hezky napsané a něco mi to připomíná, znám ten pocit..
*****
Alena R. je nase byvala matikarka z gymplu, tak ti hlavne preju at to neni ona ;o))))))