Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se~ * ~ Rozloučení ~ * ~
Autor
Šílená
Milá písmačiska,
důvod proč odcházím si můžete přečíst zde pod Břízou.
Já k tomu snad jen dodám ~ Oldův písmáček jsou nejen pro mě tři nádherný roky, nejkrásnější bytosti, které jsem za 26let své pozemské existence potkala, mnoho Světla, moudrosti a lásky.... .....jak za to poděkovat? Nelze...
Tak jen ~ praotče;) Oldo ~ krom toho, že tě mám ráda jako kamaráda ~ m*o*c si vážím tvé silné a moudré osobnosti, která dokázala vymyslet, zrealizovat a udržet v chodu úžasnost jménem Písmák. Děkuju!
S písmáckou rodinou se neloučím....věřím že se zase brzo potkáme....ať už na připravovaném novém serveru http://novypismak.wz.cz a nebo na rozkvetlé louce pampelišek....mám vás nevyslovitelně ráda ~ změnili jste mi život do Světla.
Zdeňkovi a Veronice přeji, aby se jejich vize setkala s pochopením kterého já bohužel nejsem schopna, aby se jejich sny vyplnily a jejich písmák vykvetl do podoby, která bude lidi naplňovat alespoň z poloviny tak jako se to podařilo za Oldíka.
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Se mnou z písmáčka odcházejí a loučí se i mé schizofrenní;o) části
Kannazuki
Akájí
Mab
Somnambul
Teleskooo
JaJoi
Vítr
šotek
(na ostatní si nevzpomínám;)
Pokud by si někdo chtěl stáhnout nějakou z "mých" básniček tak tu budou do pátku, některé z nich najdete na www.avon.cz a pokud se vytvoří nový server v duchu dřívějšího písmáka, určitě se na něm budu ráda podílet:)
Takže spíš než sbohem ~ nashledanou ~
Tereza
♥
☼