Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProč ONA ... proč ne JÁ ... ?
28. 06. 2000
3
0
2095
Autor
Kathe
Já ... dík, žes tam byl ...
pár krásných chvil ...
dík ... žes mě políbil ...
mně smutek však jen zbyl ...
A budu smutná ... !
A ona ne ...
neb tvojí lásky se jí dostane .
Tys podvedl ji ...
... se mnou ...
ONA tvá ale zůstane ... !
Maho: já jsem bezvěrec,jediná moje víra jest v to ze až tu nebudu,tak tu nebudu :o)
pokud tomu dobře rozumím, tak věříš v to, že bůh není..
;)
a dobře děláš, myslím - jestliže v něj nevěříš, znamená to, že za tím slovem vidíš něco, co odmítáš - nějaký nesmysl.. věřit nesmyslu by byla hloupost :)
možná, až potkáš to, co se v tom slůvku opravdu skrývá, uvěříš - nebo spíš, budeš mít důvěru.. a možná to není důležité..
Mahoney: život každého z nás je ovládán něčím jiným a každý v něm věříme v různé věci - a za tím si stojím :o)
Merle: život se dá ve spoustě věcí ovlivnit, takže se řídím sloganem jaký si to uděláš,takový to máš :o) I když zrovna teď mi to nevychází,ale věřím, že se to srovná a bude zase dobře...
Mahoney: tak to máš stoprocentní prafdu.... Jen těžko říci zda bohužel či bohudík....
Říká se, že člověk potřebuje jen 1 minutu na to, aby zjistil, že
se mu nějaká osoba líbí, 1 hodinu, aby ji správně odhadl, 1 den,
aby ji začal mít rád či milovat, ale potřebuje celý život, aby na ni
zase zapomněl.... Takže nějaké "sejde z očí,sejde z mysli" neplatí a za tím si stojím..... Kathe: slogan z jedne reklamy : nejste sami, jedem v tom s vámi.......Já v tom jedu taky... Jinak ****TIP****
Camelotku, "sejde z očí, sejde z mysli" - za tím si stojím! :)
a pokud jde o sny, dneska vím, že je uhlídat nejde a že je to tak moooc dobře, protože sny jsou hrozně zajímavý a dá se z nich úžasně (po)učit a taky je s nima vobčas děsná legrace :)
a jinak díky za aví, sem jsem se rád vrátil :)
camelot: tyhle "říká-se-moudrosti" hezky a symetricky vypadají, ale to je tak všechno. jo, je to krásné a romantické, ale život je většinou trochu někde jinde.
Jak říkáš, každej sme někdy blbej, dokonce i my chlapi (totiž andělé, že :-))) hergot, že já raděj nešel na kněze, to bych takovýhle problémy neměl... Ach jo...
Hm, taky mám ze sebe ten dojem, když se k tomu vracím ...
Ach jo ... každej je někdy blbej .
Tohle se mi líbí, i když ne vyloženě na tip... je to snad spíš popis než báseň... i když...
Mahoney: Nechystám ... a i kdybych se chystala, tak by mi to stejně nebylo nic platný, protože ... no, jak bych to řekla ... zkrátka si nemyslim, že by mí drazí rodičové :o) pro něco takovýho měli pochopení ... přecejenom si ještě nemůžu dělat co chci, na rozdíl od někoho :o) , víš ... ? :o)
Mahoney: Tak jo ... sny jsou vážně zvláštní ... jo a dík za upřímnost :o)))
není zač... nechystáš se náhodou k Dědouchovi na chatu? Jestli ne tak bys měla změnit názor, protože není lepší společnosti než písmácké, to seznal jsem na chatě u Šari :-))
nu, tak třeba jeden bejvalej spolužák, co měl vcelku problémy s matikou, mi říkal, jak se mu každou noc zdá, že ho matikářka drtí u tabule a on samozřejmě ani netuší, na co se ho to vlastně ptá :-)))
a vlastně můžu použít i něco vlastního, ale neni to až tak úplně ono: asi týden poté, co mi umřela babička, se mi o ní zdálo... byli jsme celá rodina někde u řeky, a na kopečku opodál jsem někoho zahlédl, šel jsem se tam podívat, byla to babička, chvíli jsme si povídali, ani už nevim o čem, a najednou jsem řekl "ale ty jsi přece mrtvá", a babička křesťanka mi začala vysvětlovat, že smrt není konec atd., a potom jsem si najednou uvědomil že jsem ve snu - a to je strašně zvláštní, když ve snu víš, že je to sen... a pak jsem se hned probudil...
Mahoney: Tak fajn...tos mě uklidnil...! :o))) V tom případě budu v pořádku a SNY nemají se mnou nic společnýho, protože je nemůžu uhlídat, jak jsi tak hezky napsal viz výše ... :o)
No...já si myslim...! :o)
PS:Myslim,že nebudu v pořádku...!:o)Dneska zase o někom úplně ale úplně jinym a ješte k tomu neznámym :o( Jsou sny vážně odrazem toho, na co člověk přes den myslí? :o)
tak to netušim, to jsem jen tak plácnul, že se to sem hodilo a hezky to vyznělo :-)))
ale mohlo by to tak být, nevim, ještě se mi to nestalo, jen jsem o tom slyšel :-)
a kdybys byla ta, se kterou sice zůstane, ale podvádí ji... byla bys radši ???
je lepší se trápit a vědět proč než být šťastný a nemít proč
díky Tobě se mi povedl snad první rým :-))
PS říká se - sejde z očí, sejde z mysli... jen si musíš hlídat mysl, když se večer oči zavřou... a sny... ty stejně nikdo neuhlídá
Tobě přeji krásné sny, sobě zas, abys nadále psala tak pěkně... :-)
-->Regins ... dík za názor ... JISTĚ, že za to nestojí, jen si to nějak furt nemůžu uvědomit ... :o) . Teda spíš :o( ...
-->Mahoney : Není zač... ! :o) Aspoň k něčemu jsem byla užitečná ... :o) Nééé, vážně : Já přece vím, že máte všichni pravdu...! A díky za to ... PS: Taky přeju krásný sny ... a POZOR : DOBRÁ ZPRÁVA : Dneska se mi poprvý od tý "doby" ( asi 9 dní :o) ) zdálo o někom úplně jinym ... :o)))
MaVolt:Máš vlastně pravdu to první ale není láska, je to jen okouzlení nemá to k sobě daleko,pak následuje pravá láska záleží na tobě ,jestli je stereotipní,ale s tím koho opravdu miluješ se ti přece taková nikdy nezdá
Jinak básnička a její zpracování je fajn.
Jestli chceš na to můj vlastní názor:Když podvedl dívku tak ji asi zas tak moc nemiluje ,když to udělal ,ale ani Tebe ,když s tebou nezůstal,asi za to nestojí
MaVolt : Hm ... zdá se, že víš dost dobře o čem mluvíš ( narozdíl ode mě ) :o) ... asi za tebe mluví dost zkušeností, co ... ? :o) Mnooo ... jinak moc dík ... doufám, že tahle "láska" bude záležitostí dnů, protože to nemá budoucnost a já se nemůžu trápit furt, že jo ... ?
Laska je skodlivina na krasnem vredu zivota a tak nema smyslu zabirat cas jejim resenim,
je mi vas lito
daaaaa --> Hm...mne je zas líto Tebe, že si to myslíš ... upřímně : nevim, proč by nemělo mít smysl zabírat čas láskou ... sice toho hodně bere a člověk se cejtí celkem ( dost ) mizerně - jako například teď já - ale mnohem víc toho dává a to je pak podstatou života, no ne ? No nevim ... možná si to jen namlouvám ... :o(
Arri --> Jo, jenže moje bohužel taky ... :o(
Kdybys HO viděla, slyšela a cejtila, tak ... bys nemluvila jinak ...
PS: Jak já to bez něj vydržim ... byla jsem s ním tak 3 hodiny a závislá jsem stejně ... a jestli ho ještě uvidim...? Neee, vždyť má holku ... ! :o(