Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sezápisky z paříže IV
Autor
halivera
dneska jsme si přispali. jupí! školička byla od 10h a probíhala prima, nechtěla jsem toho po vojtím zase až tak moc a opravdu se snažil. dokonce si i spoustu věcí pamatoval a říkal je sám od sebe ostatním. pozdější malování temperkama na stromovou kůru, kterou jsme den předtím s benediktem pohotově nasbírali v parku, nebylo přitažlivé jak ježdění s autama; barka s benem byli nadšení, takže jsme se vztekali, slinatli a kousali.
zásada dne: poslintaných věcí není nikdy dost! zrovna dneska se mi na voňavém nejoblíbenějším červeném tričku hned vedle nápisu vandenberg usadil flek od bíleho "yaourtu" s jahůdkovou marmeládou. pak mám také písek ve vlasech, ale to už se předbíhám.
paní klára s barkou měly dneska oficiality (účastnily se pohřbu p. tigrida), a tak jsme obědvali s klukama sami. zapekli jsme si brambory s filetama, výtečně okořeněné a posypané sýrem. jestli se vám právě sbíhají sliny, tak právem, byla to mňamka.
no a s tím pískem to bylo tak, že vojtímu se zachtělo stavění hradu. písek byl od včerejška po vydatném dešti mokrý, takže měl nejpříhodnější stavební materiál. moc dobře se mu tam lezlo a ještě lépe se písek chytal na kalhoty, tričko, ruce.. zkrátka na lavičce jsme pak vysypali šestinu pískoviště.
abych neopomněla.. i dneska jsem byla zlá. vypla jsem po třetím varování medvídka pů a dala přehrávač nahoru na skříň. chlapci totiž zkoušeli, jak hodně se ohne anténa. to je hned druhá nejoblíbenější činnost po zkoušení kolik ovládatek najednou jde zmáčknout při stálem snažení se interpreta, v tomto případě marka ebena, o projev.
také jsem vyřídila jeden telefonát (normálně tu telefony neberu, výjimečně poté, co benedikt zvedl sluchátko a opakoval "maminko, maminko?") nebo spíše jednu madame. nebo že by ona mě? v momentě, kdy jsem se snažila o precizní výslovnost francouzštiny se mě optala, zda mluvím anglicky.
ding, dong