Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePřiběh na jedno písmeno
Autor
mistr
Petra potřebuje prášky. Potřebuje paralen plus. Paralen prodává pohledný Pavel. Pohledný Pavel přispěchá Petře pomoci. Petra pořád pláče, protože Pavel přišel pozdě. Přesto prášky pomohly. Pohledný Pavel přinese překrásný prsten. Potěšená Petra přikyvuje. Podává Pavlovi prst. Pak Pavel políbí Petru. Petra padá pod postel. Pod postelí přibylo prachu. Pavel podá Petře pronto proti prachu. Potom Pavel polije prostěradlo. Petra pláče. Pak pere prostěradlo persilem power perls. Pustilo. Petra poté políbí Pavla. Petra poté prosí : "Pavle, přestaň, pozor, příbuzní." Pavel přestane. Poslouchá. Petra pochopí podstatu políbení. Poté přestane přemýšlet. Pavel přikryje postel proschlým prostěradlem. Později představí Petra Pavla příbuzným. Pavel podepsal prohlášení papežovi. Petra podepsala prohlášení papežovi. Potom přibudou prťavý Patrik, prťavá Pavlínka příjmením Podlahovi po Pavlovi. Po Pavlově promoci. Prodají prťavý nábytek, protože potřebují prostorné pokoje. Pokoje patří Pavlovým příbuzným. Petra povídá : "Překrásné pokoje". Prťavý Patrik přikývne. Překrásné, prostorné pokoje poté patří Podlahovým. Poslední prťavec přijde později, protože potřebují poeníze. Pavel pročistí pokoje prontem proti prachu, Petra připravuje polévku. Překrásná pohoda! Přichází poslední prcek Pankrác. Pavel přenechá Patrikovi papírnictví. Petra přenechá Pavlínce překrásné prsteny. Pankrácovi přenechají prostorné pokoje.
Překrásný příběh přestal ... pá, pá, pánové