Druhá strofa je úžasná. *
eh montiii.. me desne privadis do rozpaku.. a nefim co jinyho rict.. jak tekuji pjekne..:-)
už tě zase nebudu chválit,aby tě to nezačalo nudit,jen jedno ti povím,má matička vždy říkala,když čumíš,tak aspoň zavři hubu.zavírám a děkuji.TIP
jeje.. tekuji pjekne.. :-) tesi me, ze se libila.. a wod kazdyho.. do dilko cetl.. si poslechnu rada cokolif.. at to receny bylo bo ne.. :-) cili i wod Tebe..:-) este jednou diiiiiik..:-)
na dvanastich stránkach "kritik" už si počula všetko.... tak načo slova? Pri 58 tipoch na 2832 zobrazení to je síla... určite to vypovedá.. o všetkom, veď predsa tých oných 58- sa nemôže mýliť a oni sa naozaj nemýlia! Tak aby som neprekrikoval v dave....a pre tých motýľov.. a pre všetko ostatné... už nie 58 tipov, ale 59... utekám nech je to aktuálne nech ma nikto nepredbehne... krasný deň a veľa zdaru!!!!!
hernajs.. se asik zacnu ale ouplne cerfenat.. a ni tady se newobejdu bez slof diku..
marně na tvých básních hledám nějakou výraznou chybu, snad ani není možné aby někdo psal tak dokonale. :-)
bez tipu neodejdu... *
i ja tekuji pjekne.. za cas.. a tak..:-))
pak hejnům motýlů,
co rodí se v klíně,
utrhám křídla
a zašlapu do trávy..
- hezké škodolibé:-), co dodává atmosféře i pocitu tu charakteristiku jakou má.
Ještě se vrátím na pohádky.To mě zajímá, ale teď už musím běžet.Tak ahoj a já děkuji za postřehy!*
le si rikam.. ze je dobre.. ze takovy este naky mam.. pac me jima hruza.. ze bych us secki mela uskutecneny..:-)) co potom.. achich
myslim, ze negdy je to treba.. by se z teho clovjek nezblaznil.. :-) kazdy sme urco meli nejakou tu neuskutecnitelnou touhu.. jakoukolif.. A o tech to je..:-)
Prouku.. jeje.. tekuji pjekne.. sem tak dlouho us zadnou krytyku nedostala.. cili si me neska prevelice potesil..:-))
neviem, nerozumiem, ale verím ti :D *
úžasná věc
ani nevíš, jak moc je dnešek ten nejsprávnější den, co jsem si to přečetla
:o)
mno.. to asik nefim.. le kazdopadne me tesi.. ze se Ti to libilo..:-) a zrejme.. i chapes.. :-) ale usmifas se.. a to je ouplne to nejlepcejsi.. :-)) tekuji pjekne za cteni.. :-))
basnicka skvela..
ehm, nekdo se ptal..proc si zvolila takovy nazev a me hned napadlo, ze o muzi, smrdicim pitralonem..by asi..
proste to by te na namesti vodil za nos kdekdo..a pochybuju, ze tam...u obratniku raka znaji pitralon a...a... ted jsem se zamotala :o)
*
No tak to je peknaaamm prisla mi ted vhod :-)
tip
vzpomínky, někdy jako šepot ve větru, s rozechvělými ramínky, připomenou se, ani nevíš jak, zábleskem, závanem, a po malé zastávce ve tvé hlavě, obratným chvatem uprchlíků, když dojde ti co to znamená, v té chvilce, v té, právě, zmizí, jak poslední vagón od rychlíku a zůstane jen mizející otisk "bylo" do "je". :)
pro dobrá bydla
utrhám křídla
motýlům s tvojí vůní...t.
aaaano.. dobrodruzstfi.. na to me uzije.. a bylo nebylo.. za sedmero morema.. sedmero horama.. a sedmero rekama.. davno tomu.. :-)
cili i "davno nedavno" zaroven ) mno jako vzdy. to je na dobrodruzstvich to ..... prave ).
nutno podotknout navic i, ze v tech radcich je to hezky schovane a zas i viditelne. hezke. G.
aha ) divoka dobrodruzstvi ... a po case zustane ... bylo? nebylo? davno tomu ) G.
Vůně jak motýlek...křehoučké, něžňoučké, hezoučké přirovnání :-)
Ja radsi L'Eau d'Issey nebo XS od Paco Rabanne, ale
je pravda, ze i ten Chanel je sugestivni vune...
a nepusti a nepusti... ;-)
tip
chlácholy chlááá, LaMu... bo tak nějak...
tiky tiky... ale fim, ze se to nezmeni.. takze jako a vubets.. :-)
máš divukrásné básně,LaM...***
_JiKo_: zašlapu JE sloveso
pak hejnům motýlů,
co rodí se v klíně,
utrhám křídla
a zašlapu do trávy..
Znám to šimrání motýlů - a co má člověk s nima dělat uprostřed náměstí?
Je mi to velice blízké a známé.
*
Dixie: no pochopitelně jsem myslel podmět, tak to se omlouvám
ty jo to je dobrý a chápu jen tomu už nevěřím, zatím :o)
Tuhle voňavku si opravdu do podpaží nedám :-)
a zašlapu do trávy.. - nechybí sloveso?
Na rozdíl od předchozích chapu ¨vo co de ale zpracování je dosti ...slabé
SRY
Btw jsem Rak tak dík za zmínku mého obratníku hehe
Btw jsem Rak tak dík za zmínku mého obratníku hehe
La Mouette, okrem tej básničky ktorá sa mi veľmi páči sa mi páčia aj Tvoje odpovede na kritiky. celá stránka sa tu dobre číta:)
bielaaura..tiky tiky.. poteseni je na me strane.. sem rada, ze se libi.. :-))
není co kritizovat...:-)TIP
... a to se nesmí...
by se mi líbilo na konci... :)
hýčkám jí v chřípí - skvěle:))
jo, jo, moc hezký - jenom docela souhlasim s kaputt, čtvrtá mi nesedí, protože všechno okolo je moc fajn konec / začátek / prostředek:-)).. myslím, ten nápad čtvrtý sloky je skvělej, s tím zadupáváním do země ....akorát to prostě zapadá pod kvalitou všech ostatních:))
ech, pardon:))
já moc kritiky neumim
pekné, až na tú 4. slohu. je nejaká gýčovito sentimentálna - proti tomu by som nič nemala, ale nehodí sa do kontextu a báseň pôsobí ako veľmi vykonštruovaná... inak dobré
Máš úžasný pravopis, konečně mám pocit, že někdo píše správně česky a že mu rozumím. Víš kolik jsem zničil učitelů svejma diktátama? Nevíš..nevím to ani já, tak jen si tak provokuji...a evokuji.... a kuji. Ovšem metaforu...kdyby byly ryby v řiti nebyly by rybníky...fakt nechápu. Proč? Přece rybníky by byly zase plný hoven, to jsou ostatně už teď...uf..,odcházím si na hajzlík nachytat ryby k večeři...nemáš chuť pojíst se mnou???
Motýlkům se křídla netrhají ani kdybys chtěla na nich ustlat snění.. Jedině, že by se jednalo o moly...to by zas bylo pracný. A pak, proč trhat rukama, když se to ve světě dělá granáty??
premisil... eeee esli secko beres jako doslofne.. jak to ctes.. no tak potes teda.. by me zajimalo jak treba beres.. kdyby byly v riti ryby nebyly by rybniky.. :-)) ono taki existuje netso jako metafora.. aspon co tak matne tusim jeste ze skolnich lavits.. :-))
Čtu tě rád, ať už je to cokoli. Na hlubší kritiku dneska nemám ;-)
T
tíky mots.. potěšilo to.. :-)
ako je to mozne, ze az teraz...?
*
ze az teraz som ta objavil...
není to moje krevní skupina B, ale větřím kvalitu, tak proč ne*
mno esli wono to nebude tím, že su obyč nulka:-)) ale to vjetření mě mooots těší:-) tíky:-)
Drahoušku, je mi to úplně jasné .-)
"..kdesi u obratníku Raka.."
já si taky stejskám a docela ti rozumím...měj se líp než já :-)
Písmák.. su stará konzerva.. a mám to tu ráda.. :-) nehodlám odcházet.. :-)
vím kdo odešel.. ale je to jejich postoj.. jejich vyjádření... a já jim ho neberu.. dycinky je možnost volby.. asik tak.. já si zvolila tu svou... :-)
Smekám paruku... velmi dobré
tíky všem... mots ste mne potěšili.. vážně..
vptine, hrave, sikovne ...T
jo, myslím, že to můžu otéčkovat zcela upřímně :o)
T
šmankoteeeee Kasteliii.. si me negdy Teckoval neuprimne? ;-)) a ja tez uprimne dekuji:-) zcela:-)
...to snad ani ne, ale někdy se mi jen chce téčkovat pro potěšení na druhé straně (určitě se mi to nesmí nelíbit) - to snad není neupřímnost :o)
máš pravdu.. není.. a mne to potěšilo. moc:-)
moc pěkná báseň, silná obsahem a taky musím říct, že má hodně chytlavej vnitřní rytmus nebo co, úplně mě to svádělo přečíst si to nahlas a to se mi u moc básní nestává ...; velkej TIP
Achich achich. Možná pravdivý, ale přesto nudný citový výlev. Kdeže jsou ty časy "flirtu" a "Jede nocí".
clovrdii.. dekuji.. v pondělí po ránu to moooc potěšilo.. a potěšilo by to kdykoli..:-).btw.. a svedlo?:-))
JASAN.. mno jasne, ze kazdymu nemuzu kapnout do noty.. a je mi lito, ze Te basnicka nepotesila.. enem.. si myslim, ze nic citoveho nemuze bejt nudne.. muze to byt spatne.. dobre.. obtezujici.. zklamavajici.. cokoliv.. ale nudne ne e..
líbí se mi hodně ... chápu si po svém ... a chanel pro muže nepoužívám *
Krásné zrcadlení ještě krásnějšího emotivního zážitku, rozloženého ve zpovědi čisté myšlenky, do gradace citu...ano, až k hejnu motýlků, kteří krutě platí za náhlé probuzení rozumu, který velkou touhu v nekonečně krásný sen mění s pravdivou slanou pečetí...ano v krásný sen! "...a to se nezmění..."
Dávám s Tipem
geper.. moc moc krásně si to napsal.. děkuji.. a dál se usmívám.. a sním.. :-)
pocity moc pěkné... rád lovím vůně :)
*
Tak tohle je síla, LaMujenko!!! *
aliiii...:.-))))) juuu takovou krasnou kyticku uz mi dlouho nigdo nevenoval.. dekujiii:-))
drahý.. vskutku nemáme..nekonečno nonplusultra...
ehm.. kdy je prvni sezeni?:-))
mno. tedkonc nefim.. esli si mam prat.. aby to seklo se mnou.. bo s Tebou.. pac jako.. dyz to sekne se mnou.. tak to asik preziju.. pac ses silnej muckej.. a jako me nenechas se tam skacet jak shnilou hrusku... mno.. ale zase.. dyby ses skacel Ty.. bych samozrejme jako prihupskla na pomoc.. ovsem ses jina vahova kategoryje.. tak jak by ses hroutil.. tak jako na me... no.. a meli bysme to za sebou woba... tak ti teda ale fucktycki nefim.. :-))) a drahy??... uz Ti neska negdo rekl... ;-)))
jako ja mam nastesti srce fcelku.. akurat se mi momentalne negde toula... a ze ses to Ty drahy.. sezenu pro Tebe nejakej dobrej sekundak.. takze jako sponzory klidanko muzes vyuzit trebaaa.. treba treba trebaaaa.. sak ty si poradis.. ;-))
Nechápu, ale přečetl jsem to třikrát a jedním dechem.*
chápu první polovinu, ale ti motýli mě zmátli.... dám Tip až pochopím... přece nebudu soudit něco, co přsně nechápu a chválit, když ve skutečnosti nevím za co... ne? :)
hmmm... myslim, ze to ma vse, co to ma mit,touha, city-pocity,neha,vzpominka,smutneni...vse tak uprimne ciste i kdyz nedosazitelne...a presto ponechan prostor, ktery si muze kazdej i dokreslit...hezoucke dilko,libi moc..T*
asi chapem len zcasti (vacsej alebo mensej)
la mou... ja len dufam, ze raz v mojom zivote niekto aj mne nieco podobne adresuje...
pochopitelne moj tip ;o)
alim.. sakrys.. si na Tebe budu muset davat pozor.. ctes me nejen mezi radky.. ale koukam, ze i mezi pismenky.. ale moc me to tesi.. bo vim, ze presne tak jak to chci...to dokazu napsat.. a sem tam nekdo to i tak pochopi.. a co vis ci muzu prat.. :-)
gennaro.. ja o tom nepochybuji ani na minutku.. urcite te jednou takove radky budou tesit..:-)
Ja uz ti to komentovat nebudu:-} vis uplne presne co si myslim si myslim:-}}
Já nevím, ani netuším nic, ale moc se mi to líbí. *!
Líbí se mi to, má to atmosféru :o) :)))***T
Moc všem děkuji.. moc jsem si tentokrát nebyla jistá v kramflecích.. ale dali ste mi naději, že přeci jen ty kramfleky něco vydrží..:-))) tíky Vám:-))
Asi nechápu, ale líbí se mi to. *