Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrší
14. 09. 2003
5
0
1738
Autor
Vonna
Bezcílné putování
kam padne kapka z nebe?
neví, neví
do vyprahlých polí zemědělců
anebo do mé ztrouchnivělé duše?
dáý vzniknout něčemu novému???
co vyroste???
myšlenka? záměr? názor?
ale co z toho,
jen malá kapka potu na tváři odsouzence.
ještě nechoď, uklidni se
a začni znova
vždyť kapky budou padat,
jak má slova
Vlastina1971
16. 04. 2006
myslím, že bys v zájmu vlastního zdraví neměla číst moje, najmě ještě starší, ehm.."básně" its rubbish!!!
nonamebeast
21. 01. 2006Wojtyla_Jr
08. 02. 2005
napsal (a) jsi mi před rokem: Jai guru deva om...
a já dnes říkám: Nothings gonna change my world:-)
Éterický_mích
02. 03. 2004
Moje hvězdička vždycky znamená tohle: Byl jsem tady, četl jsem tuhle básničku a z mnoha důvodů se mi líbila a děkuju za ni!
Tak už víš, co znamená?:-)
*!
Prší? No a co? Buď se mám kde schovat, nebo zmoknu. Záleží na náhodě a nakonec je to přece jedno. Znáš někoho, kdo ještě nezmokl? Všechny názory budou pohřbený pod přívalem dalších názorů a všechno nové zestárne možná rychleji, než přijde nový déšť. Ať si klidně prší...
nonamebeast
15. 09. 2003
No - na první pohled dost neprůhledný a kostrbatý - ale když se nad tím tak zamyslím, jeto celkem pěkný a povedený dílko :-)
TIP
To je meditace nad podstatou semene a případnou "nehodou" a "neůspěchem" partnetovým...:)))