Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZázrak lidského myšlení
01. 07. 2000
0
0
1540
Autor
JiKo
Sedím tiše ve svém křesle a dívám se před sebe. Jen tak. Mé oči se nesnaží na cokoli zaostřit, stačí jim pohled do jakési strakaté mlhy.
Jako bych byl náhle v jiném světě, ve světě kde tvary a rozměry postrádají smysl, kde není čas. Jsem tu jen já, tiše sedící.
Odpoután od reality můžu přemýšlet o věcech, jež se zdají být obrazy v mé mysli. Podivná směsice barev a tvarů vytváří abstraktní výjev čehosi. Zdánlivě nepochopitelný výjev je transformován do myšlenky.
Nevím jak, ale právě jsem dostal nápad
*Zázrak lidského myšlení: opět trapný socialistický realismus ... já to prostě nechápu, snažíš se toho říct myšlenkově spoustu, ale úplně to poděláváš formou ... jsem zklamán
m.
Nazvala bych to - Zázrak prožívání přítomnosti
Každému to nejde. Je to téměř dokonale popsané - a to každému taky nejde, nebo to ani nepotřebuje popisovat. Snad to byla inspirace v meditaci. Hezká.
zazoo ale no tááák!!!:-)))
JiKo - přemýšlení ti sluší - jen prosím nepřemýšlej o tom "E" ;o)
Cau, pises hezky,vlastně jako ja .Akorat ze ja to nedavam nikomu cist.Asi dost casto premyslis :o)To je vlastni zkusenost?Nebo jen fylozoficka uvaha?Pokracuj v tom ,je to fakt dobry.