Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRozespalost
Autor
redscorpion
Sníš někdy? Zdají se ti někdy v noci, ve spánku, ty absurdní frašky, nezřídka připomínající jen sebe sama? A otázka nejtroufalejší: jsem v nich občas i já? Jsme v nich my? My všichni…
Studená aula plná dospělých studentů. Snad právě probíhá chaos zápisů. Procházím s přítelem davem a potkávám se s tvářemi zesnulé minulosti.
Naplněn tak známým a tak slastným neklidem, znavený choulím se při zemi o stěnu sám a chvíli o ní přemítám. Jestli je, - či není…
V tom přibývají kumpáni, válejí se po zemi a mudrují, kde se zase opijí. Já rád že zase s nimi. Přicházíš i ty. Tak nečekaně uléháš blízko mě a já se ptám, jestli znáš tu krásnou suchou růži vystavenou za vitrínou. – A ty odvětíš, že nejjedovatější z jedovatých.
Usínáš mi na rameni a šeptáš něco o znamení…
Tak krásné noční ticho pochoduje krajinou s nekonečnou ozvěnou. My všichni, my dva. - Ale právě v mžiku, kdy se tiskneš ke kamenné stěně a já k tobě, zůstává mi v ruce - jen rozdrolená černočerná břidlice…
Pak už jen revolver a výstřely - a závěrečné titulky: já, já, …já?!
...co jen ten sen znamená?