Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKONEC SVĚT(L)A ... ?
03. 07. 2000
4
0
1719
Autor
Kathe
... na začátku nebylo světlo ...
Byl to pohled ...
tvůj ... tak ...
nevinný ...
a k němu jsi mi poslal
úsměv ... na chvíli ...
jediný ...
pak přišly ale další ...
a z minut byly rázem ...
hodiny ...
...Nastalo září ... a s ním
i konec ...
povinný ...
My odsouzeni byli ,
i když ...
bez viny ...
Neb soudcem byl nám Čas
a svědkem jenom ...
Prázdniny ... !
... ani na konci nebylo světlo ...
Né sorry, my lenoši používáme Písmáka domů (vřele doporučuji) a občas tu udělá tento dvojitý bug, fakt sorry. není to tím, že bych cgtěl na svou kritiku upozornit víckrát, je to prostě chybka :-)))
to niXt : Nebylo to TAK zlé, neboj :o) A děkuji ti za JEDNODUŠE dvojitou zprávičku :o)
No jo, jednou je to konec prázdnin, jednou něco jiného, v mém případě to třeba kdysi dávno byl odjezd Bytosti do rodné Barcelony. V každém případě je to vyjádřeno přesně a tipovitě krásně.
Tomasnusle: Myslíš...? ... to mě ani nenapadlo, ale možná na tom něco bude :o)
Neal: Fajn, To bys byl hodnej...každopádně kdyby sis náhodou vzpomněl, tak víš, kde mě hledat ! :o)
Tomasnusle
12. 07. 2000
V žádném případě bych takovéto situace nepojala jako konec světa... snad konec světla dočasný...
Vždyť já vím ... ;o)))
A mimo to jsou před náma další ... prázdniny, no ne ? :o)
PS: Kdybych se tak zhruba za dva měsíce ( tedy v září :o) ) chtěla opakovat, tak mi v tom - prosím - zabraňte ...! :o)
Ale jistě ... jen by mě zajímalo, s KTERÝM novým dnem to tak asi bude ... :o)