Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVelrybí píseň
23. 09. 2003
18
0
3344
Autor
Vio
Velrybí píseň
Kostice cením navenek
plankton zvolna houstne
bezzubý cedník myšlenek
odolám vlně těch spoust? ne!
Vana
pěna
Karibik?
Sůl rozpustile pálí v oděrkách
pozbytí ráje v modlitebně
soukromých jižních křížů
na sever od nerovníku
Sextant
instinkt
Cuba Libre?
Svoboda bez obsahu
jsem plejtvák šancí
na ploutvi dlahu
vyzván k tanci
Swedish_Nigg
13. 11. 2003
Vďaka :o) Takže odreniny.
Každou slohou sa presúvam niekam inam.Pri prvej sa smejem, skvelá lexika :o))
já bych si zatančilo s velrybkou, kdyby měla zdravé ploutvičky, obávám se ale, že ta dlaha je ještě na dlouho...
no, neci rejpat .... ale jestli bys místo vo plejtvácích neměl taky už konečně napsat něco vo Bertíkovi ;))
Ta poslední sloka je geniální!
jseš čím dál lepší, kámo :)
Bix: no to jsou přece... oděrky...ne? :)))
Navždy_Tvůj
23. 09. 2003
Sem divná .... já tomu nerozumim :( To je hrůza, sedě u tvého (ještě navíc TVÉHO) počítače, pročítaje se tvojimi výtvory a já tomu nerozumim. Já už asi jen ty děti .... možná se moje inteligence a intelekt přizpůsobuje těm třem letům Kryštofova věku. No aspoň že se tedy časem rozvine. (možná)
ps: kterej kretén vymyslel klávesnici s tim polovičním levým šiftem, s tim se absolutně nedá psát deseti ... to je furt "\u" místo "U"
Posilam tip ze Zaragozy;)))
Hola, ola, lalala
olala...
Objevili jsme tu hospodu s plzenskym;999
Basnicku, se priznam, jsem precetl jen ve zkratce..., ted na to neni moc cas... Spis jen zdravim apozdravuju z temperamentniho jihu... vsechny.
L.
ps; maji tu nainstalovane jen spanelske klavesnice;))) a to jeste dost jeteeeeeeee