Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChci
07. 07. 2000
8
0
2397
Autor
Adelan
Chci
Hodinu po hodině
stále víc a víc
chci vstřebat se ti pod kůži
jak hadí mládě
vinout se a teplem tvým
slastně se zalykat
být rozechvělou strunou
loutny tvé
být douškem
a sama pít
s žízní nezkrotnou...
Jenže se zastavil čas
a tak jen pírkem z křídla anděla
píšu do písku tvé jméno
s nocí temnou
netopýra vábím
ať vypráví mi o tobě
jen okvětní lístky malého kvítku
líbat smím
místo tvých rtů
když noc je tak zlá...
Adelan: díky za avi, je nádherná *t Jen nevím zda patří mezi mezi hady hladící či mezi hadí jed a slzy (tak půl napůl viď) Ale spíš bude v hladících - mne pohladila :)))).
Zase příjemně překvapen zpracováním, ale zvedám výhružně prst. V rámci toho jak jdou básně po sobě stále stejná kostra a obsah, jen jiné podání. Neupadni do letargie.
Tak tohle mne
D O S T A L O!
Dostat od Tebe tuhle báseň, tak nejpozději za deset minut zvoním u Tvých dveří.....
*!!!
když noc je tak zlá... to jsem snad už zažil
pěkné pěkné pěkné
BTW když jsme u těch andělů, viděl někdo film Michael s Travoltou - jo, to můžu taky
- takže žádné iluze o andělech ;-)
Vio: zkus se mrknout ještě na moji Andělskou, tam se v kritikách taky píše o tom filmu...
A všem děkuju... :-)))
Ale ja si tak predstavuji andela - ze se svlekne a je to obycejny clovek z masa a kosti. Take by se mohl po svleknuti objevit treba .... treba jedovaty had :-)
Anděle by se neměli svlékat, kazí to iluze o jejich poslání. Aspoň tam nahoře ať je pořádek.
Líbí...hlavně mám pocit, že to znám...
PS: Nějak se mi nezdá to hadí mládě, nevím proč...Mám z toho takový divný pocit...byl to účel...? Ta druhá sloka se mi líbí moc .
PPS: Nemám prostě ráda hady...tim to bude...! :o)
Kathe: jsem ve znamení hada, tak proto, a celkem proti nim nic nemám, beru je jako jiná zvířátka...a dík
Adelan: Ach tak...! Tak promiň... proti Tobě teda nic nemám, háďátko ... ;o)
rekl bych, ze to navazuje na Tvoji Andelskou.Svlecenemu andelu zbylo jen pirko na psani versu. Ted mne napadlo, ze mozna andel jako had se svleka.
djPes: že by se anděl svléknul a rázem měl zase nové čistě zářící andělské roucho? No je to možný, co já vím, pro anděla jistě velmi praktické...já se totiž tím andělem moc necítím být a tak moc neznám, jak to mezi nimi tak obyčejně chodí... Když jsem tehdy sundala to roucho andělské, byla jsem pod ním zase jenom já, obyčejný člověk...snad si teda moc nefandím.
PS: jo jo, navazuje to, jasně... :-)