Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŽenské zbraně
28. 09. 2003
3
5
2099
Autor
Blanche_de_La_Manche
Když chce žena zasáhnout jinou ženu do srdce, zřídkakdy mine
A ta rána je vždy s m r t e l n á
5 názorů
Vzdálený_hlas_moře
06. 09. 2007
zeny jsou v tomto kurvy, omlouvam se, ale je to tak... a laska je pak nekdy taky takova..
Veronika11v
12. 02. 2006
Dovolila bych si doplnit, že to lze jen za předpokladu, že ta, která chce, je ozbrojena a má nabito...
- kolik jich je??
:)
Blanche_de_La_Manche
11. 11. 2003
Když chce žena zasáhnout muže do srdce, nemine skoro nikdy. O tom jestli je ta rána smrtelná ještě nevím, ale časem dám vědět.
Blanche_de_La_Manche
10. 11. 2003
Blanche - no - já bych řek, že jo - přecijen - v týhle době je rozhodně lepší bejt ženou - osobně si myslím, že přicházíme o hodně věcí - ale - to je věc názoru...:-)
Krel - nemusíš být ženou - stačí bejt trošku vnímavější, pozornější a pohybovat se víc v zákulisí dámský společnosti :-)
Blanche_de_La_Manche
01. 10. 2003Blanche_de_La_Manche
28. 09. 2003
S tou "smrtelností" bych to neviděl zas až tak horký - něco jako "moc bolestivá" by se mi tam líbilo víc - tohle ubírá na vážnosti tý smutný a pravdivý pravdy...:-)
TIP
a... podle mě je to citátek :-)
Blanche_de_La_Manche
28. 09. 2003
S tou smrtelností souhlsím, vím a znám ty útoky...
...po mrtvolách našich lásek se pyšně prochází i když tím vítězstvím nakonec nic nezíská....
BARBAR