Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBaroková
Výběr: Rowenna, Elyanne, dream, dlhagi, Fouckault, sleeping_beauty, vesuvanka, Elyn
29. 09. 2003
60
5
7064
Autor
aramis
voňavá pamäť
dubových lavíc
krok doznie
bázlivo
zrak zdvihnú ozveny
tam pri varhanoch
drieme Bach
...vzdychli schody do zvonice
5 názorů
..toto som presne cítila v kostole v Banskej Štiavnici...Je to náádhera....
Street_Flower
04. 04. 2005fallen_angie
30. 11. 2004
To mi trvalo, než jsem se sem dostala..... Moc pěkná báseň... varhany, Bach..... určitě TIP a dám ještě V
hippiesanda
16. 11. 2004
jééé...já jsem zrovna teď úplně fascinovaná barokem a tak....
TiP *******:-)
Dalsi, co nebere ohledy na moje astma, a ja se tady muzu udusit, ze jo....
Černá_víla
16. 07. 2004tehotnej_hroch
18. 06. 2004tehotnej_hroch
18. 06. 2004von_Tikowitz
18. 06. 2004
:)) akcne spiaci umelec - kam TY na to chodis? :o))
dakujem za zastavenie a celkom mile skritizovanie :))
krásný "okamih", úplně jsem cítila tu dubovou kostelní vůni....a jaké máš nejlepší okamihy lovče ?
čumi
hrdzava_dzejn
29. 03. 2004malykuba01
15. 03. 2004
ano, momentalne zahalam, ale tak to vidim, ze za chvilku bude dalsia :o)
netreba to s pisanim prehanat, ze...? :o)
ha...tak se mi zdá,že je tu zase jeden z těch nadanejch písmáků...:-))))))))jasnej Tip:-)
ale to přece na věci vůbec nic nemění :))... jo, polepším se a dočtu ten zbytek oki *:)
když už německy... sehr schön :))
nádherné, úžasné, asi nejlepší věcička, co jsem od tebe četla *:)
jejda nemcina, este ze tych osem rokov detsch sprache na gympli :o)
...dakujem...
kolega: mno ale mam pocit, ze v istych veciach zastal cas od barokovych cias, napr. katolicka cirkev je jedna stredoveka konzerva... len tie barokove motivy v hudbe su fajn a este aj to, ze kostolnik mi dovolil zahrat si na varhanoch.... :-)
zzz1958: d
:-))
On Matúšove pašie
ticho načúva
kožu mechov nadúva,
ku klávesám na fugu výjde,
céčkou píšťalou zpískne,
a hudbou ožije......................................TIP *
LaMouette: hmm... dobre pozyvam ta na zmrzlinu a na gulas a rev motorov nebude, ale ked ta zmrzlina bude omnoho studensia ako ten gulas, tak hrozne zarevem, lebo to moje zuby prilis nezboznuju... :o))
sne_žienka
16. 11. 2003
mno.. ja myluju gulas a pystacijovou zmrzlinu a zvuk leteckejch motoru.. ale tohle.. tohle se mi libi taki mots.. :-)*
* za toto mas moj tip. Fascinuje ma baroko a paci sa mi Bach, aj ked kostoly nemusim. :-)
ani ja kostoly prilis nemusim, ale barokovu hudbu milujem a hlavne Bacha!
ved aj som taky clovek prosty a nechapavy... :)
No driemal urcite, ale pri varhanoch nie... mam pocit, ze v poslednej dobe si (nie Bach) poriadne zdriemol... :-/
hmm ano, to co vtedy znelo, bol Bach, lebo som ho sam hral... :)
ale hudba v kostoloch je zalozena na barokovych hudobnych postupoch a je tam to baroko fakt citit...
a kedykolvek hras Bacha, vytahujes ho chudaka z hrobu... takze tam urcite bol... :)
predsa okamihy su casti chvil, chvile su casti velkych chvil a tie su castami zivota :) som predsa lovec okamihov (povolanie), i ked som to vtedy myslel inak...
a dakujem ;)
dakujem vsetkym za straveny cas, citanie a tipy...
sleeping_beauty : pokusil som sa zachytit tu krasnu atmosferu skutocnosti jednej chvilky, nic viac; som rad, ze to na teba tak dychlo...