Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMilování
28. 09. 2003
5
0
1103
Autor
Galadriel27
Maličkost dechu nakroj slovem..
a vypusť přetlak s oním bolem...
Úsměvy Ti za krk naprším
a plamínku v oku trochu něhy přiložím.
Teploučko Ti kůži pošimrá
a něžný chlad se v kůži rozplyne
Tvá hladkost zmizí v končinách
kde oči nikdy nevidí...
Trofeje z bojů o věčnost
si budeš nosit stále
pak jednou cosi stane se,
a výhru si vezmeš naposled.
láska se objeví naplno..
a ty... se vní ztratíš,
slovíčko.....
Grrr - Pepekvak - stačí označit můj nick v levém sloupci - přijde mi avi a já budu moct reagovat na Tvé postřehy - pro příště...:-)
n_č - dík :-)
navzdory_čtenářům
13. 10. 2003
815_0: Chtěl jsem slyšet konkrétní formulaci, o čem ta báseň vlastně je, protože jsem zmatený, když se na to snažím přijít. Je mi celkem jasný, že to bude něco okolo lásky, citu, smutku a tak - ale co vlastně konkrétně? Položil jsem tu otázku, protože mám podezření, že nic konkrétního se v tom moc najít nedá, že je to spíš nakupení různých slov a obratů, které mají cosi nést. Když ale samy nevědí, co mají nést, pak ani nemohou nic předat. (Nevědí co.) Tam mířím tou otázkou, která je vlastně skrytým názorem, že báseň nic moc nepředává.
Pepekvak - Ehm - nic proti, ale - jseš starší než já a určitě i sečtělejší - možná ne na Písmákovi, ale jinak asi určitě jo :-) Takže - očekával bych, že se aspoň trošku zamyslíš, než příště zas něco řekneš - zkus to :-)
A... Ještě párkrát si to přečti...:-)
Kdybys i pak nic neviděl, tak Ti napovim: cit, Láska, síla prožitého a trochu ironie + smutné reality... To všechno zabalený v moc pěknejch obratech - stačí si to pozorně přečíst...:-)
Don´t_worry
03. 10. 2003navzdory_čtenářům
29. 09. 2003
konec velmi netradiční.... !****
tohle slovíčko bych tam nečekal - je krásné :)