Ooo, děkuji... překvapuje mě, že se někdo vrací k takhle starým dílům :oD
Já jsem se velice pobavila a na chyby nehleděla. Dávám tip. Určitě si ještě počtu.
Ihned po přečtení jsem si představil dokonalého muže a nastává otázka: vyholit se, nebo se nevyholit? :) tip
Ahoj Andrejko,
tak moc děkuju za kritiku a doufám, že si ode mně přečteš ještě další pěkná dílka :o)...
Ahoj Jituš !Jsem na Písmákovi poprvé a už jsem pročetla spoustu děl od různých autorů.Jsou všechny hodně dobrý,ale tvoje "Dokonalá žena" mě opravdu zaujala!Připomíná mi to ty světový reklamy,které ovlivňují dnešní svět žen.....všechny ty reklamy jsou totiž pěkně přitažený za vlasy a dělají z ženskejch to co nejsou !Pěkně buďme sví a bude to o.k. !Jen tak dál ......moc pěkně napsaný :))
Ahoj Jituš !Jsem na Písmákovi poprvé a už jsem pročetla spoustu děl od různých autorů.Jsou všechny hodně dobrý,ale tvoje "Dokonalá žena" mě opravdu zaujala!Připomíná mi to ty světový reklamy,které ovlivňují dnešní svět žen.....všechny ty reklamy jsou totiž pěkně přitažený za vlasy a dělají z ženskejch to co nejsou !Pěkně buďme sví a bude to o.k. !Jen tak dál ......moc pěkně napsaný :))
Ale jo, dobrý. Ale fejetony mi moc neříkají a když už, tak na jíná témata... Tvoje povídky mi přijdou mnohem lepší, zajímavější a čtivější. Možná je to dáno i délkou, ale dvacetistránkový fejeton není už fejeton :-)
Kytiinko,
přesně jsi to vyjádřila fakt..
Mohla jsem se potrhat smíchy... Ale je fakt, že takovýhle slečen existují mraky.. na první pohled by jim člověk mohl závidět, než si uvědomí, jak nechutně povrchní a nezajímavej život mají...
(taky mě to jednou chytlo, vypadat dokonale a dělat pro to všechno, ale byla jsem skoro na hranici anorexie a i jsem tak vypadala...nestojí to za to :))
TIP
díky Broskvi :o)
Tvoje příspěvky pod moje dílka mě vždycky vykouzlí úsměv na tvářičce...
smeju se casakovejm nosankovejm slecinkam, ktery toho opravdovyho smichu tolik nepoznaji...su presne normalni, miluju dokonalost nedokonalosti...
smal sem se i tomu jak si to rekla svyma poloucastnenejma nedozehlenyma slovama...
a smal jsem se ostatne i predtim
a *T (velkej je predevsim za tu podprsenku podstolni a ranni skvarky:)) )
Líbilo, prvá polovina víc, ale celkově moc - T
Leasi: Díky moc za čas, cos mi obětoval, za kritiky i tipy...
díky... a pěkný svátky...
ehm...jo skvělý :-)...velkej tip
díky za kritiky i tipy...
snažíc se - jsem opravila :o)
Pěkné, jako bych při tom vážně listoval nějakým časopisem. Já osobně módu neuznávám, takže tohle hodnotím kladně. Každý by se měl chovat přirozeně.
Ne, že by se mi to nelíbilo vůbec, ale... pro mě příliš obyčejné a předvídatelné.
Tom
Skvělééé! Tvoje dílko je IN i bez jehlovýho podpatku na noze autorky :-)
děkuji Vaude... od Tebe zvlášť těší :o)
Doporučuju Ti moje vlastní dílko "Prostě dokonalá"...
Je to sice něco trochu jinčího, ale jsem zvědav, co na to řekneš!:)
TOhel jsem si četl už někdy dávno, ale nenapsal kritiku. Takže - skvělé, jak jinak. Trochu jiné, než obvykle píšeš, ale je to dobrá kritika(taková antifeministická) společnosti a toho ideálního "normálu" ***TIP
Krásné .... :-))
Ouplně jsem to viděl ...
T + avi
až na ty úvahy stvn hluboké jako miska s pudinkem se mi tu líbilo.
je to dobrý. tip
hihihi... jako miska s pudindem :o) tak za tuhle hlášku bych ti taky dala tip
jej, tady na tobě evidentně štěpán neplýtval schovívavostí, nebo měl zase špatnou náladu...
musím tě ubezpečit, že po přečtění jsem se zoufale lovila zpod stolu a utírala slzy smíchu, moc to nešlo, od chlámání mě začalo bolet břicho.
TIP
Málo tipů! Tipovat! Tipuju! :-)
Každej potřebuje někam patřit.
No, možná...
mít rodinu, kamarády... tam patří... ale žít jenom proto, abych nosila kalhoty pod prdel s kapsama u kolen, kšiltovku orámovavou plíškama ze zapalovačů, nebo nosit deseticetnimetrový podpadky, měsíčně utrácet tři litry za kadeřníka, nebo se pařit celý měsíce v sáčku, když je venku třicet ve stínu? Proč? Kvůli sounáležitosti? Kvůli pocitu zařazení? Jestli je tohle lidský, pak nejsem asi člověk :o)
Chodíš oblečená?
Asi jo, viď?
Psala jsem: Žít kvůli tomu, aby...
"Jez abys žil, nežij proto abys jedl!"
Já ti rozumim. Nenechat se zotročit, o to jde, viď?
Stejně jsme otroci. Svoboda v podstatě neexistuje. Jak říkal Werich. Jsou-li na ostrově dva, každý má poloviční svobodu.
To je hezký...
Ještě že existuje alespoň ta svobota projevu :o)
Neexistuje. Já jsem toho nejzářnějším příkladem. Napíšu si co chci, ale jakmile ti nesednu do nálady, už mě diskriminuješ. Člověk si musíé dávat zatracenej pozor, jak mluví.
A koukám, že taky dbá, aby měl poslední slovo :o)
Chtěl jsem si jen popovídat.
Ale chápu tvé rozpaky. Ser na mě.
StvN: Já to nepochopil tak jako ty, že autorka chce být za každou cenu out a tím si vytváří svoji image. Chápu to tak, že je svá a přitom zjišťuje, že ve své originalitě není in. Zamýšlí se proč a přirozeně dochází ke zjištění, že být in je jen podléhání konzumu a reklamě a člověk je pak zbytečně nesvobodný. A proto nestojí o to, být in. Ta tvoje poznnámka by se spíš hodila na postoj, který trochu ironicky popisuje v kritice Darren. Ano, navlíct na sebe všchno možný i nemožný, jen abych dal najevo, že nejsem in je rovněž póza a nesvoboda, paradoxně určovaná módními časopisy. Kdybych je totiž nesledoval, mohl bych se utnout a navlíknout na sebe něco, co se mi líbí a je to zrovna in a to bych pak nepřežil.:-))
Hm, při psaní týhle kritiky zjišťuju, že mě docela baví psát o blbostech.:-))
Díky... v pravdě jsem tak přesně nedokázala svůj postoj popsat, ale tohle přesně to, co cítím..
Kdyby se lidi víc zabývali těmahle "blbostma", možná by všem bylo na světě líp :o)
Tak o reportáž tady moc nejde...možná o fejeton. A nijak mě neoslnil.
A dala jsem si předsevzetí... CHCI BÝT JENOM OUT
Kromě díla výše a kritik pod ním to neřešíš.
Jak to vidim já, tak být in pro vás znamená být out. Je to stejný akorát převrácený naruby. Vždycky vám jde o to, jak vypadáte a k jaký se řadíte skupině.
zvláštní tohle dílko jsem četla už dřív a vim, že se mi líbilo, ale jaktože sem nic nenapsala...no tak tedy jeden tipík*
díky... úsměv budiž Ti odvěčením :o)
Možná to bude pro Tebe překvapením, ale já se nikdy s žádnou skupinou neztotožňovala... ani nikoho nekopírovala... a ani BÝT SVÁ - není jen póza... prostě takovýhle věci neřeším a snažím si život užít... (a snad i proto si mohu dovolit - doufám, že s nadhledem utrousit malý úsměv tam, kde život se s konzumem setkal :o)
Pekne napisane, aj ked tomu chyba nejaky realisticky komentar. Ale musim suhlasit - clovek nemoze byt dokonalou zenou, dokonaliu matkou, skvelym manazerom iba s jednou susienkou na ranajky, jednou na obed, a jednou na veceru. :-) Propaganda vlasne svetom, a ludia jej podmienuju svoje myslienky, a nezalezi na tom, ci ide o sex, ci terorizmus. Ved terorista moze byt potencionalne kazdy a orgazmus je nutne dosiahnut, uz kvoli spolocenskemu postaveniu. :-)
Silvieta: Skvěle jsi to vystihla tou poslední větou!!! Za tu bych Ti dala Tip :o)
eště to čtyř tatranek je blbě
Děkuju všem, kteří mi dali tipa... moc si toho vážím...
A taky: Měli bychom se ptát, proč to dělají (děláme?), kvůli komu? A proč vlastně...
Je to asi další krok ve vývoji... hned po vynálezu hřebenu a holícího strojku :o)
A já zrovna včera řešila s kámoškou, že jsme vlastně celej ten náš zbytečnej život out a zase jsme si koupily boty bez jehlovýho podpatku, bez špičky kilometr dlouhý... a když jsem viděla vojenský super moderní kalhoty pod koleny zaškrcený nad kozačkou, chtělo se mi brečet i smát zároveň... A dala jsem si předsevzetí... CHCI BÝT JENOM OUT :o)
katugiro: kritik jak má být, co? :)
Mně se to líbí ... co je na tom to nejhorší, je to, že to je bohužel pravda ...
Upřímný tip.
To je TAK perfektní! Smála jsem se až mi slzy tekly. Vyjádřilas to i za mne, já také k smrti nenávidím všechny ty blbé časopisy.
TIP ***!!!
Dero: co, kde, proč, s kým, za kolik?
ostatně, sněhuláci ještě nezačli odtávat z limonád...
To dílko se mi moc líbí, je to napsáno svěže a vtipně, ale proboha oprav si tuhle větu:
"V šoku jsem se přejedla chleba se škvarkama, krabice zmrzliny, čtyř tatranek, vajíček natvrdo"
7. pád Ti překvapivě dělá problémy :)
až opravíš, dostaneš velikej tip
hezký nápad, chtělo to trochu přičísnout... :)
Celou útratu jsem samozřejmě zaplatila, abych náležitě demonstrovala svou feministickou samostatnost. Podle dobrých rad oblíbeného časopisu jsem mu v závěru večeře podala pod stolem svou podprsenku, jak byl rozčilením celý pryč. Snahu náležitě ocenil a přijal pozvání ke mně domů.
:-))))) TIP
Komu vy by chotěli nastavovat zrcálo?*.-)))))))))))))
No jestli jde o poslední splátku toho úvěru, tak je to v poho, ne? :-)))
S tou podprsenkou bych si to chtěl někdy vyzkoušet, ale tuším, že by to asi z mé strany nemělo ty správné účinky :-))
V pohodě, ten první den by nebylo špatné prožít:)
Hodně dobrý!!!! Uznání a piedestal od začátku do konce...
Spíš fejetonoidní útvar. Ta první půlka je fakt vymazlená, sem se nasmál. A ta druhá? Jo dobrý řemeslo, ale oproti první nic moc.*