Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZpověď Psýché
04. 10. 2003
5
0
1627
Autor
Charlotte_468
Každou noc mne navštívil temný stín…
Šeptal mi hříšnosti, s vázou nosil černý blín.
Líbal mě, surově mi rval šat z těla.
Vášní kousal, bil…a já to tak pořád chtěla.
Každou noc mě hýčkal bičem, lechtal řevem…
A když jsem se slastí smála, rád na mě bral býčí řemen.
Pak se na mě vždycky smál,
Hýčkal mě a miloval.
Dával mi to co jsem si řekla,
Vášeň, víno, růže…
Však svou tvář mi neukázal…že prý bych se lekla,
Že mu nikdo nepomůže.
Nosil mi zlaté podnosy –
Lásku, věrnost, vášeň na nich.
Ale mě to nestačilo.
Promiň mi to…Erosi…
ten konec..mi tam moc...neladí...ale to nijak nekazí ten zbytek - zaujala *+k
Nicollette
06. 01. 2005
Lekla ? Ten výraz působí až komicky - celek - pár zajímavejch spojeníček, ale jinak - prázdný - nijaký děj, žádná myšlenka, "strašidelný" rýmy,...
Opravdu nezaujalo :-/
Promiň
No, ....přečetl jsem si to více než jednou, proto abych k tomu mohl napsat pár řádků i proto že to je zajímavá báseň.
Je to báseň s dynamikou a atmosférou, avšak občas zaškobrtne rytmus a některé pasáže působí těžce, tvrdě a to trochu snižuje celkový dojem. -)
Verlain by měl radost, má to dynamiku, je to dobře vypointované a tak je škoda, že tak krátké, vychutnal bych si to více. :o) :)))***T (stačí :o) ? )
Verlain by měl radost, má to dynamiku, je to dobře vypointované a tak je škoda, že tak krátké, vychutnal bych si to více. :o) :)))***T (stačí :o) ? )