Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCestou intuície ...s odvahou
08. 10. 2003
1
1
1309
Autor
zvedavec
Je skutočne potrebné
cítiť sa
na sto percent
a ešte k tomu
vo všetkom?
Nemožno ísť ďalej aj s trochu tlačiacim kamienkom v topánke?
Najmenšie nepohodlie
najmenšie pochybenie
má sa premietnuť do súkromne pripraveného pekla?
Inak prichádza k slovu úzkosť? Ustrnutie?
Zákaz vstupu intuícii, tvorivosti, nápadom?
Bohu, človeku a riešeniam?
1 názor
respektovat. :)
Mantruj a respektuj. :)
Len tak ich mozes porazit, ze ich spoznas a supera spoznas najlepsie tak, ze si ho dokazes VAZIT :-)
princíp: najprv dosiahnuť "dokonalosť" v tom, čo mi je dostupné a potom môžem ísť za vecami dôležitejšími:
Akoby ten kamienok mi dokázal prekaziť tie veci iné, akoby ten vytiahnutý kamienok bol zárukou úspechu v iných veciach.
Beda - nejde o pocit dôležitosti, ale o obavy
Liso - píšeš o tom, nevŕtaj sa v sebe?
Toto si mi už napísal. No nenapísal si mi a ja nenachádzam riešenie (pretože skúšam si takú možnosť predstaviť), čo mám robiť s tým, čo sa mi zdá nedoriešené a čo sa mi zdá, že ma obmedzuje?
Mne pripadá vhodné tieto veci riešiť - možno smiešne, možno chybne, ale je to pokus. Na neviemktorý raz sa mi možnmo podarí veci doriešiť.
Máš recept aj na to, čo urobiť s rôznymi chybami, problémami v sebe a mimo seba, o ktorých máš dojem, že Ťa obmedzujú? Verím, že takých vecí dokáže každý človek nájsť.
Pre Teba je vacsim kamienkom to, ze vyberas kamienky, ako samotne kamienky!!! :-)
Tak tam teda ten jeden velky kamienok nechaj = tie malinke pokojne ich vyber! :-))
Úzkost z toho, že nejsem 100 procentní ? Pocit vlastní důležitosti ? To je na ho... .
Tlačící kamínek? To je krásná věc. Bez něj nikam nedojdeš ! :)))