Jak já ti rozumím -moc líbilo, celé od začátku až do konce bez výhrad -T,
mně se ještě žádný zákuseček nepřejedl. Moje rodinka říká, že bych mohla dělat reklamu na dobrá papáníčka, tvářím se prý slastně.
fantastické a sladké:)
Tip
Aaria: a na jaký se pohybuješ trase?
Další hezký Kdyby... a k tomu dokonce dvě pointy:)))
Krásně zobrazený dětsvtí i proměna času, za tohle ti patří dík a tip:)
Jj, peníze hejbou světem:-)
Alfonso: Tak až uvidíš někde stát klepající se aariu tak jí, prosím, vezmi:-)
já zas beru stopaře. To jsem si slíbil, když jsem jezdil z Prahy do Mostu ze školy...a dodržuju :o))
Barbar: Je zajímavý, že jsem tě nenašla na seznamu..... :-)))
jestli má někdo zájem něco řešit, ať mi to napíše do zpráv
jestli má někdo zájem masírovat na veřejnosti své ego, ať nečeká, že ho v tom budu podporovat
(omlouvám se za další (poslední) zaplácávání místa :) )
perfekní :)) moooc líbí :)
...bez jízlivosti nejdál dojdeš:-) v pohodě:-)
Tak jsem si to tu přečetla a koukám, jak blázen! Ale vzhledem k tomu, že jsem se do toho dostala, ani nevim, jak, tak k tomu povim svý.
Katugiro: Já si tvejch kritik vážim a pokud se týkaj toho, co napíšu, tak o nich většinou přemejšlim. Dotýkaj se mě tvoje osobní poznámky. Zrovna tak tady. Mohls prostě říct, co ti na tý povídce vadí, ale ty se dotýkáš Andulčinejch citů, což je smutný. A navíc, když někdo předkládá lidem ke čtení něco, co je nedokonalý vědomě, myslim, že shazuje jen a jen sebe a o tom, jestli si váží lidí to neni. Takže prosím tě, hodnoť díla, to umíš, ale ne lidi a to, co cítěj a jak myslej, to ti moc nejde
katugiro - napsals´mi:
Barbar: podobné rozhovory probíhaly pod díly čekanky, doporučuji ke studiu. To, že se něco mnohým líbí, neznamená, že je to dobré.
Zkusil jsem to a nijak jsem nepřišel na to, k čemu je dobré vyjadřovat svůj názor jménem druhých a sáhodlouze tento nonsens obhajovat hloupými výpady.
To, že se mnohým něco líbí, zdaleka neznamená, že je to dobré, nicméně je pravdou, že pokud se něco nelíbí TOBĚ, nemusí to být špatné. Obecně se určovala kvalita díla dojmy, které zanechalo na čtenářích. Dobré dílo zanechávalo dobrý dojem u většiny čtenářů. Ať už přistoupíš na toto pravidlo nebo ne, je patrné, že víc reagujících čtenářů se staví za autorku, než za tebe.
JSEM RÁD, že tady proběhla debata kolem tvé reakce. Díky ní jsem si jist,že Andulka píše dobře. Pokud bys´napsal pouze svůj dojem z dílka, prošla by tvoje kritika bez povšimnutí a nikdo by si neuvědomil, kolika lidem se její styl psaní líbí. Dík za tvoji kritiku BARBAR
No jo, taky jsem napsal, že by si nikdo neuvědomil.... :-)))))
BARBAR
trochu preslazenoucke, jako asi ty dorty, takze.. nic proti.. A posledni veta myslim mela DOST hlubsi zamer..
Andulko, jsi si jista, ze nemas na PC cestinu ?, jak stary ho mas.. a jinak jde stahnout.. nekde. ( ja si to o svem myslel take, a nakonec zjistil, ze ji tam mam..-) Pozdravy. a *
Hezký:) Jen mám pocit, že do spádu a zkratky ti občas najednou spadne upovídaná věta, která to trochu zabrzdí...
Ale znám ten pocit, taky jsem šla takhle kupovat dorty:))
Víš,že tohle přesně se dělo i u nás? Avíš, že tohle přesně někdy udělám? Avíš, že ty zákusky už vůbec nejsou dobrý?
Když se rozjedu, tak snim klidně i sedm-osm kousků.
Je fajn když se nemusim bát,že ztloustnu. Bylo to milí, ale zas až tolik jsem v tom neviděl...
nevím, jestli stojíš o reakci, tak se zatím nenamáhám - dej vědět...
pokud chceš rozumně diskutovat, bude lepší postupovat jinak, než psát, že je něco nesmysl a přesunovat spor do osobní roviny... pochopitelně nečekám, že bys (nikoliv by jsi) psala vědecký článek a citovala zdroje, ale napsat, čím je podpořeno nějaké tvrzení, je v takové debatě nezbytností... ani nevím, kde se ve mně bere ta chuť pěkně od plic Ti na tu sprostou směs odpovědět... ale k ničemu by to nevedlo... tak počkám :)
(a doporučoval bych přesunout další smeče do soukromé pošty)
hezky... ale poslední věta mi přišla trochu nepatřičná... jakoby tím mělo být řečeno něco hlubšího... ale už stokrát omletého... jinak pěkné...tip
Povídka se podařila. už v tom., že autorka do ní pro potěšení čtenářů vložila ne jednu, ale několik (zlomyslných?) point..Jen jako překvapení, jen jako šlehačku na dortu. Není to přitom rafinovanost, ale samo se to zřejmě přirozeně vytvořilo z rozkoše psaní.
Prima. Cool.
Tip.
hezká pohodovka ........*
Fil: mám chuť být jízlivý, ale zkusím to ještě naposledy po dobrém :) Když napíšu, že si Kim Čong Il neváží žádného člověka na světě, je to můj názor a nezmění ho to, že přijde nějaký Okamata a prohlásí, že si zase myslí, že právě on je u Kima vážený. Nemluvil jsem přece za všechny lidi na světě, mluvil jsem o mém názoru na vztah Kim Čong Ila k nim. Vysvětleno? :)
Chybějící interpunkce mi docela vadí (jakej pán, takovej počítač). Ale jinak to bylo vtipný. Velice. *
chichichi to je paráda! *
achich..s Tebou se taaaaak krasne wzpomina.. :-)) ja si kupovala dycinky 10 zloutkovejch vjenetcku.. za 12 kacek.. a byly to nejsladsi chvilky myho zifota.. pac sem se podelila doma.. a jeste 5!! mi jich zbylo enem pro mne.. mnaaaam:-))*
Lépe naplnit to téma ani nešlo ... *
Jseš můj test sloní paměti.......
.....:-)
T I P *
Už mi taky bylo po dortech blbě***
Nemáš ještě jednu?.-)Dobrý!
tahle věcička je fajn... :)
jen kdyby sis trochu těch svých čtenářů vážila...
Hezké, milé, nostalgické pohlazení...:o) :)))***T
katugiro.....tak nevim co si myslet o tvych poznamkach....nejak tomu nerozumim....jak si prisel na to, ze si svych ctenaru nevazim...???>....jsem jim velmi vdecna, protoze kdyby nebylo jichm, tak nenapisu ani radku.......a oni to vedi, a ja si vzdycky najdu cas cist jejich prace...:-))
Nu taky kantugirovu pozn. nechápu, ale to ani nemusím, že:-)
vážit si čtenářů = předkládat jim co nejlepší dílka, nikoliv polot(o)vary :)
sorry, to jsou moje nejlepsi dilka, lip neumim....Ale jsem rada, ze tobe se dari....Ja nepisu pro ctenare, ja pisu pro sebe, a o slzy,smich a vzpominky se se ctenari delim...
Nu, ale to pak mluv za sebe a ne za čtenáře jako celek!:-)
katugiro - Ty si nás vážíš? Opravdu?Hmmm to čučím.Koukám, že reakce ostatních, kteří k tomuto dílku měli co říct, ti nenapověděli nic o tom, že se to mnohým líbí.Tvoje díla se mi líbí víc, než tahle kritika.
BARBAR- čtenář
Andulka: když píše někdo pro sebe, jeho věc; když předkládá svá dílka ostatním, znamená to, že počítá s tím, že budou čtena a mohl by se podle toho chovat. Kdyby například - ... kdokoliv..., třeba Dostojevskij nebo Pirsig, na tom nezáleží - rozhazoval ledabyle svoje nápady po listech papíru, bylo by to smutné... copak jde alibisticky říct "já to takhle dělám" a topit při otevřených oknech?
Fil: vždy mluvím za sebe, to je snad osazenstvu známo
Barbar: podobné rozhovory probíhaly pod díly čekanky, doporučuji ke studiu. To, že se něco mnohým líbí, neznamená, že je to dobré.
sleeping_beauty: ke skvostům patří například poslední Narvahova povídka, ale to je věc názoru. O plácání nesmyslů diskutovat nehodlám, předpokládám, že jsi tím nic nemyslela.
děkuji za pozornost :)
negev....za ta diakriticka znamienka se omlouvam. Ne ze bych nebyla nedbala....ale nemam ceskou klavesnici. Kdyz bych si ji stahla z internetu, tak zas nevim, kde jsou vsechny ty hacky a carky a z,y schovane.....pisu rychle vsema deseti...a bylo by to pro me primo nemozne tukat jedno pismenko a hledat dalsi.....takze jeste jednou, za to se omluvam....:-)
kantugiro: Nezlob se na mě, ale když níšeš čtenářůůůů tak to jsem i já, který to dílo četl! Nenapsal jsi čtenáře. Nebo sebe. Nenapsal jsi" Jen kdyby jsi si víc vážila mě!" Či to vysvětli !promiň,ale víc lidí to tak cítí: příště piš kritiku v čísle jednotném!:-)