Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTouha
12. 10. 2003
9
0
1702
Autor
C_ensinka
Toužím po Tobě,
Tvých letmých dotecích, úsměvech.
Ale neznám Tě,
ni Tvou lásku a povzbuzení.
Ale toužím… Že přijdeš,
že se ujmeš duše mé ztrápené,
usoužené touhou po Tobě.
Poraď mi, jak z kruhu ven!
Opět nesouhlasím s kategorií "blbůstka". Jestli máš čas podívej se ke mně, čemu říkám blbůstka já...:-) jen se tím prosím neinspiruj, protože bys mohla ztratit to kouzlo tvých básní...Píšeš krásně o věcech, které mi jsou velmi blízké.. nádherná romantika...
Jejda a to mi připomíná že chci popřát dobrou noc mému milovanému...
MeTB: taky nevim...co říct...
Děkuju všem za názory, že to není blbůstka, potěší:o)))
A děkuju všem, kterým se to líbilo, potěší:o)))
pozorovatel
30. 12. 2003
Něco podobného čtu už poněkolikáté, ale tohle je opravdu dobře zpracované... *
Je to jak kruh, který kolem sebe dělají čarodějky před vyvoláváním démonů - kruh, který chrání. A když ho bude chtít opustit stačí udělat krok - cesta do kruhu je chráněná - cesta z kruhu je volná. Víme co chceme, ale stydíme se si to přiznat.
basnikalex
14. 10. 2003
Tak teď jen nevím jestli to má bejt lichotka... no ale budu doufat že jo. Dík
Btw kdysi:o)))
Montrealer
13. 10. 2003
To se mi strašně líbí s tim poloměrem. Ale teď nevim jestli sem tu svoji "báseň" špatně pochopila já nebo vy, nebo jestli sem špatně pochopila kritiku, nevim, nevim, jsem zamotaná, že by v kruhu? Ne nechám toho:o))
Ale chtěla jsem tím říct, že toužím po něčem co vlastně neznám, ale toužím to poznat, toužím poznat "Tebe" a tu krásu, co je s tím spojená. Jenže to ne a ne přijít, jako by to snad neexistovalo, takže se do toho zaplétám jako do začarovaného "kruhu", to jsem měla na mysli:o)))
zase musim souhlasit s Perchtou.....Teda C-esinko...jak te tak ctu....tak me hrozne pripominas veci, co jsem psala kdysy...:-)
Takovou touhu přece i jiní ve svém srdci nosí,
však z kruhu nesmí nikdo ven!
Musíte k sobě blíž, byť třeba usoužením bosí,
spojit své kruhy navzájem…
Má-li kruh velký poloměr, netřeba z kruhu vycházet :o) To, co je vně, bývá obvykle i uvnitř. Viz naše galaxie :o)
dřív se říkalo, ať se lidi v takových případech modlí,
dneska na motlitby už skoro nikdo nevěří,
a přitom je to snadné,
prostě vyšleš svoji touhu,
a ty už to děláš,
poradila sis.
*