Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSmutná vražedkyně
12. 10. 2003
8
0
1978
Autor
Tinwe
Slova jsou tvé silné zbraně
i pohlazení sametu
s úsměvem mi vnutíš rámě
A hle! Vztah máme tu!
Tvůj dotek je ostrá břitva
I vzrušující lásky akt
Kdo bude první, jež se zeptá:
"Miláčku, co bude pak?"
Tvůj pohled je chaldná řeka
její proud je zběsilý
Skrz mé srdce kdysi tekla
a rázem se mi protiví!
Tvá smrt je jako milost zhůry
A zároveň pád do hlubin
Probuzení z noční můry,
kterou si mi přivodil!
Pod tu smrt se podepíšu líně
Já, tvá smutná vražedkyně
průser_mračen
05. 06. 2004
naprostej souhlas s průserem... chápu, že když ti je tolik, kolik ti je, nemůžeš psát zdaleka tak geniálně, jako třeba já... :o) ale pokud nejsi schopná přijmout negativní kritiku, která je v tomhle případě určitě oprávněná, nikam dál se nedostaneš... plácání po zádech je fajn, ale nedá ti vůbec nic... zvlášť, když se po těch zádech plácáš i ty sama..
Jen by me zajimalo, kdo z vas dvou vztah nakonec ukoncil (je-li jiz ukoncen). Pravidlem byva, ze konec si preje drive zena. Ovsem podle zvyku, ktereho se drzi mnoho zen: "Kdyz se s nim chces rozejit, navlec to tak, aby opustil on tebe" ... to nakonec byva muz, kdo je tim, kdo vyslovi slovo "konec". Neni to tajne? Jak to bylo? :o)
No, Lancelotte, i kdybys to napsat třikrát větším písmem, tohle dílko se lepším nestane. Ty se prostě domníváš, že je dobré. No a proč ne. Ale proč se domníváš, že mě tvůj názor zajímá, to by zase zajímalo mě.
sleeping_beauty: dal jsem avi všem...jak to dělají mnozí jiní... pokud se to někomu nelíbí...a uráží to jeho/její hrdost, že jsem ho/ji takto oslovil...omlouvám se:o(
A co se týče toho "dílko píše"...líbí se mi tahle personifikace...mě se vůbec líbí personifikace...a komu se to nelíbí...mohu opravit na: "dílko vypráví":o))
A já říkám...zcela nahlas...a směle:o)...kašlu na ty, kteří mluví o nějaké extra lepší poezii...vždyť většina z toho se ani nedá číst. Píšu tak, jak se mi to líbí...a když se to líbí i jiným, jsem jen rád.
A tohle dílko...se mi taky líbí...píše o emocích a píše o nich dobře. Ty emoce jsou v tom díle uloženy a vyzařují z něj. A tak to má být...kdyby to bylo naškrábáno v několika řádcích jako: "On byl skvělý...byl fakt dobrý, ale pak se na mě vykašlal", jen málo lidí by z toho bylo pohoršeno jeho chováním a asi nikdo by si nemyslel, že to té holce bylo líto. Z tohohle dílka to je ale zcela patrné, jak to cítila předtím a jak to cítila potom a chápou to všichni a navíc z toho mají i dost kvalitní emocionální zážitek i sami čtenáři.
TOHLE DÍLO JE DOBRÉ:o)
mily prusere! dekuju za opravdu hluboky rozbor.!ale stale muzu rict jen: vlez mi na zada :-) sem s tim spokojena..prehodnotáim pocity, ale verse necham jak sou!
Dekuju :-) juuuuuu! ty znas lenku? tak to ji pozdravuj a ze dekuju, ze me doporucuje!! :-))))
Playwithfire
16. 10. 2003průser_mračen
15. 10. 2003
Asi ti nerozumim, ale ani mi to nevadi. jen by me zajimala pravidla poezie podle tebe...
průser_mračen
15. 10. 2003
budu uprimna, jo? necham to tak jak to je, nebudu nic rozebirat ani prepisovat...sou to moje emoce presne tak, jak je citim k tomu onomu, kterymu ty verse patri...ale dekuju za napady.
No, já obdivuji tvoji odvahu. Číst. Kritizovat. Já se většinou vyděšeně stáhnu. To je síla, co? A vezmi si, že tohle je jedno z dnešních nejúspěšnějších děl.
Cituji předřečníka:
Baladické ladění, krásný rytmus i rým, nečekaná pointa.**!!
Ty vole. Kurnik. Tohle by mě zabilo. :-)
průser_mračen
13. 10. 2003
Myslím, že to celé nemá chybu. Baladické ladění, krásný rytmus i rým, nečekaná pointa.**!!