Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTy
14. 10. 2003
22
8
5675
Autor
Milly
Ty jsi můj pocit-
červánku noci,
plameni dne.
Měníš se v duhu
do bezmoci
a já čekám, čekám
bez pomoci-
kdy už Tvé kouzlo vybledne?
8 názorů
:-)) No jo, každej zapadáme do jinejch forem, vypadá to.. .-)
Tahle se mně líbí. (jedna z mála, co si pamatuju).
Tady Ti vadí forma?
Díky vám.. už za to, že mě sem vracíte, k těm starým věcem... :-) a že jste zavítali.....
totální_mrzout
31. 03. 2007
Dík, Majkle, jen nevím, když se ti tak zalíbila....., proč jsi nedal tip...? .-)
Věřím ti tuhle báseň. Není tam ani o slovo navíc. Ani o slovo míň. Je tam všechno.
inspirace možná ano, uvolnění pro básnění u mne- to mám nejvíc po návštěvách čajoven a poa básnických čteních.
jom....to ono asi záleží na tom co chceš psát....
mě třeby nejvíc vyhovujou hospody....:))
Ne, spíš to závisí na tom, v kterým prostředí se dokážeš uvolnit. Já hospody nenavštěvuju, většinou je tam zakouřeno a děsnej kravál a to já nemusim.
Z hospod se píše víc veselejch, ne?
Se na Tebe taky za chvíli kouknu, co píšeš, teď nemám moc času......
Na každýho zkrátka působí jiný prostředí asi.
Bohužel nikoliv......, proto jsou také mezi mými díly takové časové odstupy.. :-)
poslednísklenička
29. 09. 2005slonovina2
27. 04. 2005slonovina2
26. 04. 2005
Tuleni, děkuji velmi za kritiky a že sis přečet něco z mých děl... + mám radost z Tvého tipu! :-)))
asi 4, na některé jsem nereagoval a některé si nechávám na později, nebuď smutná ;-)
tohle se mi líbí z toho co jsem od tebe četl nejvíc, je to přímé a jednoduché, odvážím se zatipovat.
No, upřímně, mně se tahle taky líbí :)... Jen mám prostě jiný názor na dělení se o intimitu veršů...
V tomhle si nejsem svým názorem jistá-z Tvý zprávy mám teď nepříjemnej pocit z toho, že jsem sem dala některý věci...no, nevím.
Hmmm, kdyby mi šlo o obracení na Pravou Cestu, asi bych zajásal a pomalu si odškrtával kolonku... Ale o to nejde, víš, není nic jako správný názor, jsou jen různé, jedna mně blízká osůbka je v jistém směru otevřenější než já a nemám jí to za zlé... Prostě je to Tvůj boj a to řešení je správné, kterému budeš věřit...
A k čemu by to bylo, když mě stejně nechtěl-ani v tý době? ( jak vidno z básně ).
A tady si zase rýpnu - neměli by tohle číst spíše Kretén se Sluníčkem než třeba já?
Ne, ten už je určitě rád, že už mu nepíšu... ( a já taky... )
A pár lidem se líbila...
Hmmm, asi se názorově neshodneme :)... jsem myslel, že to měl číst, když ta báseň vznikla... A že se pár lidem líbíla - ono pár lidem se bude líbit leccos, nicméně... Ale co, nebudu prudit a dám pokoj :)...
Nejhezčí bývá láska vysněná
bolavý pocit, s krásou trýzní
Nebohý neví co v srdci tvém víří
netuší ani co láska vysní
Po letech v klidu kdy se ti dva sejdou
vyříká jeden druhému cit
A s hlavou bílou pak oběma dojde
jak ve štěstí, v lásce dřív mohli si žít
Když řekli si zavčas
co k sobě dnes cítí
propadli oba žádosti chtíče
po půldruha roce
se nemohli cítit
a s rozchodem svojím
chtěj´ půlit dítě
Takže ať udělali, co udělali, vždycky to bylo špatně-no to snad ne! :-)
A ještě je tu jedna možnost:
On už ji začínal mít rád,
ona však láskou svou ho zahltila,
nedovedla se ovládnout,
dala mu najevo vše,
co pocítila........
A on se ulekl,
šel vlastní klid hledat,
když v tom ho jiná
pro sebe šetrně
lapila do svých tenat-
a ta první mohla už jen
svou lásku hluboko v srdci schovat.
Čau lidičkové, ne, že by na tom nějak zvlášť záleželo, ale když dostanu Tip, tak bych ráda věděla, od koho je-fakt to nejde poznat, když se vám to všem tak líbí! :-)))))))))
A díky moc za kritiky-mě potěší JaKáKoLiV-u všech mejch děl.
;-)