Myslim že vše (kladné) už bylo řečeno, takže jenom ten t* :o))
:-) trochu nadsázky...ale přesto je to napsaný důstojněji *+k
Já to teda beru, jako že v tom nic až zas tak převratnýho neni...ženská upírka neni až zase taková novinka, jak myslí pár čtenářů...a je to napsaný...tak nějak srandovně...jen mám pocit, že to tak spousta těch co to přečetli nebrala. Tak nevim, spíš bych to zařadil do tvorby pro děti, nezlob se...
Mám podobné zkušenosti:-)
Prála bych si moc
to si oprav
SUPR!
t
Jess: nekdy ti povypúraaviim, jakyy je to bejt v jejii kuuzi;o)
Nechtěla bych být v kůži ani jednoho z nich...
:-)) Taková srandička, co? :-)))*
vojta: zjuuu, takze uz ses zarefistroval? Honem si jdu procist tva dilka:-)
A diky
ceky: ...coze?
To vis ze jo... s tebou vzdycky:o)
No teda..Překonání sama sebe..hmm.
Hmm.
Některé pasáže jsou sice jen slaboučké rýmy, ale zbytek perfektně zastíní tu nedokonalou upíří temnotu!!:)
tip***
Ou - tohle je fakt ostrý - nemám slov - opravdu povedený - jsem z toho odvařenej - něco tak dobrýho jsem už dloooouho nečet ! :-)
TTTTTIIIIIIIIIIPPPPP + mezi nejoblíbenější ! :-)
a se mnou nemluvíš, nebo co?????
doost dobry...
vyhledavam takovy min vazny veci
Souhlasím gASK, někde jsou ty verše takový "násilný", dále pak s Bossmanem, je to sranda:o) A potom ještě s Dianou, to "Au, potvoro!!! (řev) Proč mi piješ krev?" je asi nejlepší. No a na závěr můj vlastní názor...líbí, tip:o))
FKL: na to nejde rict nic jinyho nez: TYYYYJOOO, DIIIIK:-)))
"Nevím lásko, jak ti bude
až se vzbudíš v rakvi rudé,
zda tvá játra neovlivní
mé H.I.V. pozitivní"
Bossman: to asi vsichni, i ja:)
guy: :)))) To pochazi z tve tvorby? dala bych tomu tip:-)))
jako to H.I.V. pozitivní z mé tvorby? - to doufám ne!
aspoň teda nezvadávám příčiny k jeho tvoření :-))) ... pokud se nepřenáší třeba komárama
zamozřejmě jsem chtěl napsat nezavdávám ... i když to zvadávání je v mém případě taky docela příhodný :-)))
guy: ale no tak, zas TAk stary abys uz vadl prece nejsi, ne? :)
Vzdyt prece existuje spousta akci (a slev) pro seniory;o))))
dík za slova útěchy :-)) .... a kde dávají ty slevy?
guy: MHD... A myslim, ze i vstup do ZOO:-)))
fajn - zkusím to, jestli mi slevní :-))
Přehození pohlaví je věc veskrze originální....jen doufám, že to není dílko autobiografické:)
Sice jsou ty rýmy trochu násilím vecpané tam kde jsou, ale tady to nevadí, je to krásně hravé (a dravé a krvavé:)
Líbí..:) *t
Perfektní provedení, sem tam ulítne nějakej ten rým, ale nechalo to ve mě hluboký dojem. *
seš dobrá, a tahle upíří tematika ti de čeče... až to zpracujete prosím dejte mi taky vědět nebudu se bránit shlédnout to taky... jo a jenom mimochodem připdalo mi v tom něco Faustovskýho......
kolega: no aspon nekdo nepise jen kladnou kritiku...:)
Diana: no, nevim nevim...
peter: tohle je fantasy? Ani jsem si nevsimla:o)
ale stejne diky...
Movsar:...prase:-))))
Navzdy: vysvetlis, mi, prosim, co znamena to tve vecne 3/5???
no toto! taka drama :) velmi dobre! :)
Líbí. Ale spíš to to beru jako srandu.
To je vynikající !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Navrhuji dílo dopracovat do podoby divadelní hry a ja zajistím sehrání tohoto kusu jedním z nejlepších amatérských sdružení v zemi.... vážně dobrý promo !!!
...sorry zapoměl jsem si tipnout :o)
...wow:o)
To myslis vazne? Ok, mas my svoleni to zpracovat... Kdyz mi to das jeste pred zverejnenim precist a zajistis misto v prvni rade:-)))
nádhera! jako fanoušek fantasy tematiky dávám TIP
většinou je to opačně. on si utírá. slinu?
FANTASTICKÝ!!! ***********
Všechno skvělý, ale tohle mne dostalo: Au, potvoro!!! (řev)
Proč mi piješ krev?" já myslím, že takovou divadelní hru by ti záviděl i Svěrák.
Myšlenku to má, ale ty trošku násilné rýmy kazí báječné dílko!
Upírko, co s tím provedeme? Když si netipnu, nevysaješ mi krev? :-))