Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJak se zbavit vedouci
Autor
Andulka
Judy byla cerna jako eben a byla moje vedouci. Vedouci byla proto, ze se vdala za svyho vedouciho, ktery ze svych tri byvalych podrizenych udelal manzelky a pak vedouci. Jednou se ji zeptal ‘Kdo je ta hezka holka u tebe v oddeleni’ a od te doby jsem mela peklo.
Kazdy den me prisla pozdravit do kubiclu, jenom proto, aby vedela, co mam na sobe. Pak si zacala si kupovat kostymy s kratkyma suknema a nosit dlouhe nehty. Vedela houby, jestli program mi trva napsat pul hodiny nebo tyden a tak na me nemohla. Zatim. ...Az prisel miting . Pet minut, deset minut….bla bla…se bavila s kolegou o reklamach v televizi. Usmala jsem se a se slovy “Neprisli jsme se tu bavit o reklamach, ale o tom, kde stoji nase prace na projektu a jak pri jeho realizaci pokracovat..”..jsem tomu nasadila korunu.
Na jednom z mnoha dalsich mitingu uz ji nejak praskly nervy a zacala rvat. Rvala na me kvuli nicemu a rvala nahlas. Ja si stoupla a se slovy, ze nikdo na me rvat nebude, jsem odesla. Mezi nami, sla jsem brecet na zachod. Mezi tim dva moji kolegove si sli stezovat, Judy byla udelena dutka a dal na me cedila usmev skrz zuby, ktery by skrtil, kdyby mohl.
Nabrala jsem si kurzy o produktivite prace, motivaci a jak mluvit pred verejnosti a Judy s radosti vsechny podepsala. Naucila jsem se mluvit profesionalne. Zkratka vedet co, kde a jak rikat a vypadat pri tom velmi presvedcive. Od te doby jsem nehnula v praci ani malikem, delala si co chtela a hlavne me bylo slyset. Vsude a porad a predevsim vedoucimu sve vedouci. Taky jsem hned dala kazdy svy pohnuti malikem na papir a emailovala na vsechny strany. Pak prislo hodnoceni a Judy mi napsala to nejlepsi a ty nejvetsi premie, protoze musela ukazat svym nadrizenym, ze umi prijimat kritiku a je nekriticka k druhym. Za nejaky cas byla prerazena jinam, a ja se stala vedouci naseho oddeleni.
Vsechno bylo fajn, az do dne, kdy k nam nastoupila Svetlana, krasna blondyna s modryma ocima a muj muz, vedouci meho vedouciho, ze me zeptal, co je zac...