Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekáva, prezervativ a radost ve 21:32
17. 10. 2003
27
4
5860
Autor
Rimmer
21:32
vracím se na kolej
v masivní zimní bundě
v diplomatce mám banán
a čtyři nedokončený romány
vlastně jsem je ani nezačal
někdy je to lepší
blbě jsem se zamiloval
ale je mi to jedno
podrbu se v rozkroku
a stejně jako Ježíška
oslavím týden duševního zdraví
i když na něj nevěřím
dám si v automatu kondom a kafe
sednu si na lavičku
kelímek mě hřeje do dlaní
jsem totálně sám
a raduju se
že jsem se nenarodil
jenom s jednou nohou
4 názory
Martas1985
13. 04. 2014Nářezový_sluníčko
10. 09. 2007
Dosud jedna z nejlepsich basni, ktere jsem tu cetl. Cela druha sloka a posledni dva radky treti si dam ke klasice do sveho dosud neexistujiciho seznamu. Rimmere, gASK me varoval, ale mel pravdu - prectu si od tebe postupne vsechno. Tip.
Tom
Hm, nemám, co bych nového dodala, jen opakuju, že tam nechápu ten kondom. Ale co, jeden rád kafe s cukrem, jiný s kondomem...;o)
(To zas bude hádka, až si tohle přečteš;o))
Ale psát jako někdo... To tě uspokojuje? V tomhle jsou rozpoznatelné rysy...
Ty nedokončené romány... už trochu slabší obrat, stejně jako: blbě jsem se zamiloval..., totální samota...
No, ne že by to nepůsobylo...
ale trochu málo, zdá se mi.
von_Tikowitz
18. 10. 2003
uf... tohle je SILNÁ KÁVA... a ten kondom taky není zrovna symbolem optimismu...ale vsaď boty, že ho ještě někdy budeš potřebovat :) (tak na něj tu jmenovku našívej opatrně, jo?)
Velmi zajímavé:o) Zvláště ta první sloka s romány se mi líbí. Nemáš za sebou náhodou perný den, kdy jsi omdlel na důstojnických zkouškách?:o)
velice velmi.....hergot chlape.....pises suprove.....a tohle mi prijde takovy to...no jo no hold se stalo a ja to KURVA nezmenim....ale mrzi to mrzi..co?
kennedyho_boty
17. 10. 2003
kelímek hřeje do dlaní ... teplý slova ti říkají na Písmáku ... co ti schází? *
Myslim, ze spatna zkusenost se v tom odrazi dobre, ale celkove mi to dilko nejak nesedlo:(
Dobrý. Tyto s nadhledem a odstupem popisovaný situace mě dostávají. Trošku Bruno Ferrari :o)
vlastně jsem je ani nezačal..mozna by bylo lepsi...ktere jsem ani nezacal....?
Jinak libilo:-)*