Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seA proto ...
17. 10. 2003
2
0
789
Autor
Geed
A proto ......
A proto
Není žádné uvnitř a není žádné tam
nejsi tu ty a není žádný drahokam
v kvítku lotosu
ani Vesmír ani Bůh
žádná vlna, voda ani vzduch
není není a není je
jen to co je-není pulsuje
z prázdnoty do plna, z pojmu do pojmu a zase zpět
a vytváří tak tenhle svět
Není prázdnoty a není plnosti
není hříchu ani svatosti
není nic, co můžeš uchopit
ztratit, zapomenout, nalézt ani pochopit
nejsi tu ty a není drahokam v kvítku lotosu.
hm...tak jsem to cetla 3 x. Skoncila bych to...a vytvari se tak tenhle svet. Tecka.....ten konec se vlasne uz opakujes v myslence. Kdyz to useknes, vic to vyzni. Navic to ma rytmus,je to lehce napsany a ma to vtipnou myslenku.....protoze co kdyz, to co si myslime, ze je...vlastne neni....:-) ....nejen ze bez toho konce by to bylo povedeny, ale navic se nad tim jeden pousmeje a zapremysli....tot muj skromny nazor...:-)
Taková orientálně laděná.
:-)
s tím lotosem - ale jo, rozdýchám ho. Já si naopak, na rozdíl od Andulky, ten závěr - to opakování, vychutnávám. Lotos tím ztrácí na banalitě, stává se naléhavějším.
:-)
tip
jé,to je dobrý - jak jsme r Rowennou rozebírali kriticky Tvá klišovitá vyjádření, tak lotos je taky takové slovo... ale už jen kvůli slabosti pro východní náboženství to nevnímám špatně, oproti poslednímu dílu se mi to i líbí jako celek, s hezky podaným moudrem uvnitř.
:-)