Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBásniška pro Jeríška
12. 07. 2000
6
0
2933
Autor
AZALIN
Jsi pan básník
s velkým Pé-rem
Já tě žeru vožeru
Bys nezpíchl
Nevydaj Ti básničky
nakopou tě namoutě
Nejsou totiž pro lidi všecičky
Jen pro ty, co maj srdce
Smutno z toho
zebou ruce
Málo Lásky, až víc bude
budeš slavnej
můj ty zmrde
Jednou, možná, snad
Radši nedoufat
nezoufat
usmívat
grindovat
milovat
chlastat
chcát
spát
VSTÁT
Heled Azi seznam mne :o))
skemry skemry ;o)
Mab :o)uplne vidim tvou rozhorcenou tvar :o)
Jako literarni utvar to samozdrejme stoji za hovno a nadsen z toho muze byt jen takovy ignorant jakym je Doggouš a to jenom proto, ze to v nem vyvolava vzpominky z mladi.
:o)ú)))
Mňa dostal rovnaký verš ako Psopytlíka :o))). A preto, že Jericha tak trošku poznám, viem, že je to presná báseň! :o))) A čítal ju on?
Miroslawek
15. 07. 2000
sorry, ale tentokrat se musim pripojit k Silce a Brizovi..bez jakehokoliv naroku na objektivnost..)
Azi: Beru (milé) ale na tipa - to ne ... mám strach, že právě ten "efekt" prolomil otupění některých tipujících, až nepojali dílko v celku. Na druhou stranu bys si ho zasloužil za bezprostřednost a schopnost naprosto autentického vyjádření, s čímž takový já mám problémy... :c) (viz mé auditko o sprostých slovech...)
Jo...každopádně čerstvý vítr !!! Oživení, Zpestření, Pobavení...prostě pohoda :o)
hň hň hň :-))))))))
řekl bych básník zobákovitý rostlý...
štip štip ptííp
nu bratříčku tak jsem se sem sestersky vrátila a jak se tak dívám jediný kdo to tu "nevykryl" byl tvůj sourozeneček:o))) Z básničky pořád nadšená nejsem ale z kritik pod ní ano:o)))
Sestřičko, z mé básničky nemusíš být nadšená, to není povinnost.. ;-))) Upřímně řečeno sem myslel, že těch "nevykrytejch" bude víc.. ;-)
Jo a NICKO: O vojácích to určitě není.. Je to o jednom kamarádovi, kterej píše sqělý básničky, ale je až po uši v andrgraundu, takže je nechce zveřejnit.. a koneckonců, je to jeho věc.. a možná je to i dobře.. ;-)
...ehm bráško no... mě si moc nenadchl - příliš naturalistické na mou etericky - romantickou náladu:o)
Ne, nepřečetl jsem toho v životě mnoho, ale lásky plný verš:
"Málo Lásky, až víc bude
budeš slavnej
můj ty zmrde".... mi vyrazil dech, aby se mi zasekl hluboko, hluboko pod kůži.Hlouběji než střep z láhve od mléka, který mi museli vyoperovávat pod narkózou...hlouběji než rómský nůž pod sedmým žebrem...
Tohle asi pár lidí nevykryje...:o)
AZI :))) je potreba rikat to co rikat chces a ne to co chteji slyset jini.... ne kazdej to dokaze ... co dodat tipec jak vysitej ;)
mám radost
z těch párů čistých slov
co na papíře přečíst nejdou
co vyřkl někdo bez osnov
a zmysli jen těžce sejdou
zdá se vám že autor neví?
nezná co se patří sluší?
ja vám chátro něco řeknu
ten člověk píše duší :))
MINISTRY: Ech.. díky.. já si zase myslím, že každej má v sobě kus básníka a každej dokáže psát duší.. jen chtít.. nejseš tak trošku důkaz?... :-))