Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePodzimová II.
22. 10. 2003
16
0
2886
Autor
Seregil
Vnímej.
Kvete jinovatka.
Přináší déšť.
Jemné kapky citů.
Polibky větru.
Vnímej.
Podzim se hlásí
rukou mrazivou
plnou náhodných očekávání.
Ach ten chlad.
Tak prosím - vnímej.
Anatol_Irhem
30. 07. 2005
jůůů :o) nechám si říct :o)
Vnímej.
Podzim se hlásí
rukou mrazivou
PLNOU NÁHODNÝCH OČEKÁVÁNÍ
ta věta je naprosto tutová :o) děkuji za tu podzimničku
tipííík
Miluju podzim a rád vnímám cokoliv, co se kolem děje... Docela se mi líbí...
Swedish_Nigg
09. 01. 2004
Myslíš....? (Zlotřilý úsměv ve vousy pokryté tváři... pochopitelně kolem úst....atak...)
Lepší, malinko, v ucelenosti linie pocitu, táhnoucí se básní. Už to moc neskáče, dokonce je i malinko naléhavá, což oceňuji. Co se mi nelíbí je nadnesenost výrazů.
Hmm. t. Ale co, :o)))))
Tak teď jsi srazilo mé sebevědomí... ;-/.... proč myslíš, že ne?
Se budu snažit...přece...
Semínko nebuď na mě takové.... :-)
Semínko, Semínko....co já s tebou budu dělat, já nebohý? Asi tě zasadím a budu pět básně až do alelujá....
Jakoby hladila vsemi temi pocity a zaroven si tak nejak podivne zoufala... zvlastni
Miluji jaro...podvědomě mě mrazí podzim, je to předzvěst mnohého konce.....ale po přečtení tohohle dílka svůj názor asi změním...ta jinovatka mě dostala...
líbí se mi ten název - "Podzimová"
a zbytek se mi líbí taky - letošní podzim je plný očekávání .... aspoň pro mě *!
velmi zdařilé... můžu říct že vnímám všemi částmi těla...možná až moc :o)
4/5+T
Ty jsi sice rád, ale já mrznu :oD
chjo, škoda že draci neodlítaj na zimu do teplejch krajin :o)
Dík Abyss... tak to bylo i myšleno... kdosi mi zde otevřel oči, už podzim mám celkem rád....
Navždy_Tvůj
22. 10. 2003
Podzim=lásky nešťastne, teda aspoň u mě, ale i tak je podzim něco, co miluji. Moje maminka má narozeniny a já přemýšlím o nějakém dárečku, který by ji byl hoden. Tak si myslíte, že naše matky jsou ty nejbáječnější ženské na celém světě???
TipŤapŤop
jako by se me ten podzim svymi neznymi polibky, jez jsou plny chladu, dnes a denne dotykal...*