Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZbytečná modlitba
24. 10. 2003
0
0
974
Autor
Tinwe
Jak v kostele poklekám
A k prosbě slzy liji
Slova z úst svých vyvlékám:
„Žij, jako já žiji!“
K rajským Boha uším
Modlitba má vzlétla
Místo odpovědi mlčí…
Což horší je než kletba
Tak můj pán se otočil
Svými zády ke mně
Pláč můj půdu promočil
Vstát chci z chladné země
To nejsou slzy z očí!
To krvácí mi srdce!
Mráz do těla mi vkročil
K zemi padám prudce
jo, tak to mohlo bejt dobry.. je fakt ze by to dilko melo docela janij naboj kdyby bylo tak jak si ho cet :-) budu premyslet o prepracovani .-)
ja se fakt moc omlouvam, vim že je to nevhodne, ale ja se musim podělit - jak sem to čet, v takový spešl náladě, tak sem trochu přeskočil (kus řádku a písmenko) a ten vytlem (u pc v tiche knihovně) ve treti sloce kdy se pan zady otočil a zemi pomocil...to si nedovete predstavit...
napodruhy cteno, kdyz vím, ze to neni o curani ...
emotivni...velmi emotivni...este jednou se omlouvam, ale ja ty svoje myslenky neumim krotit a jestě to pak, ja debil, napisu...
Až se takhle budu k někomu modlit, taky by mu mělo krvácet srdce. Musím uznat, že mě hned tak něco nedojme a nenadchne, tentokrát se to stalo! Tinwe... pochvalné hmmmmm...
Jen modlit se...nestačí:o( Tvůj Bůh ti může pomoci, ale ty to musíš vykonat:o)
Zkuste si vsichni pod tim bohem predstavit neco jinyho, nez krestanskyho panaka! :-))))) ale dekuju :-)
abych to tak vysvetlila, neni to tak uplne modlitba pro opravdovyho boha...spis pro myho osobniho, a tam se nedostala :-)))) ale diky!!
Všechny modlitby dorazí "K rajským Boha uším" a že "Místo odpovědi mlčí…" ? To je možná zkouška opravdovosti naší víry. Měj se hezky. :-)