Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNemám Tě rád, Podzime
13. 07. 2000
4
0
1403
Autor
Vio
Nemám Tě rád
Podzime šedivý
vždyť stromy nutíš
přichystat se k spánku
i já jsem více lenivý
za sebou přivírám
svou hlemýždí schránku
Nemám Tě rád
Podzime deštivý
i se svým chladem
vlezeš mi pod kůži
v myšlenkách blátivých
tak těžce se brodí
samotnému muži
Nemám Tě rád
Podzime mlhavý
když přicházíš
loučí se s námi ptáci
vnikáš mi do hlavy
v křečích se zmítám
smutek se nevytrácí
Nemám Tě rád
Podzime nevlídný
jsi jako nemoc
zákeřná, plíživá
vím, proč jsem neklidný
podzime, s Tebou
smrt zase ožívá
podzim...je to nejkrásnější období v roce,opravdu,znáte něco krásnějšího,když jdete parkem a pod nohama vám šustí a křupe napadané listí zbarvené těmi úžasnými paprsky doznívajícího Léta a moudrého Větru...
Já tedy ne
Už aby byl....
už jí čtu poněkolikáté a čím dál víc se mi líbí... podzim sice miluji, ale chápu... poslední je pro mne nejhezčí... vidím to na (*)
hezke.. mozna, by to chtelo sem tam ucisnout mirne.. ale jinak.. fajn a s TIPEM
když máš depresi, tak vidíš všechno trochu jinak - já už mu to taky odpustil ;-)
Už jsi odpustil podzimu? Výborná zpráva. Podzimy v Ostravě nebyly nic moc, ale na druhou stranu je podzim asi nejbarevnější. A já jsem se na podzim narodila. Je to jako loučení, které patří k životu stejně jako setkávání.
No, tak podzim mám kupodivu rád... hlavně pro ty záchvěvy léta, který mi říkají - o tohle přicházíš... nemusím ty deště, ale ty mi tolik nevadí.... spíš to tušení příchazející zimy.... Miluju kaštany, mám rád barvy listíků, nostalgii ve vzduchu...
to zimu nemám rád
k básničce: zbytečně dobrá... tip
Zvláště v Ostravě dokáže být podzim hodně šedivý... :)
..., ale brodění v blátivých myšlenkách občas vede i k přebrodění na tu správnou stranu.
(jinak bych podzimu odpustil, už jen pro to, co kreslí po stromech)