Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJe mi...
13. 07. 2000
7
0
1855
Autor
Sarken
Je mi
zima z těch prázdných oken
jež výsměšně do noci žhnou
nikdo a nic není lékem
když žal a strach k duši lnou.
Je mi
úzko z těch tmavých koutů
jež číhají na poutníky
ve stoce se nahá koupu
křídla lámu o patníky.
Je mi
špatně z těch chladných zraků
jež lhostejně přehlédnou bolest
což nevidí těch lidských vraků?
Ne, k cíli chtějí dolézt.
Je mi smutno...
Miroslawek
02. 10. 2000
Při prvním čtení mě rozbolila z té krásy hlava, kritizuji ti to tedy az nyni, ale ono neni co, tedy snad pouze: pises tak nadherne az me z toho prepadaji migreny...
sestrička, všetci už napísali čo sa mi zrodilo pri čítaní v hlavičke. Ja viem, že je to len momentálne, báseň sa mi ale dosť páči. Si šikulka aj v smútku. Ale teraz sa usmej, ju? ;o))))
Lámu si křídla o patníky...tak tohle mě hodně zasáhlo !
To ušklíbnutí na závěr se taky moc libí !!!
Ale abych jen nechválil :
jež výsměšně do noci žhnou
když žal a strach k duši lnou. - myslím že to slyšíš sama ;o)
Ale na sevntýn je tahle básnička zatraceně dobrá !
A abych si ještě rýpnul...dobře víš že Tě mám "přečtenou" ( v písmáckém slova smyslu )...dovolím si tudíž tvrdit, že tahle báseň je tvým prvním krůčkem k opravdové poezii...jsi na té nejlepší cestě
S tipem...
básnička vystihuje to co má zdařile, ale nelíbí se mi, a nelíbí se mi ani tvůj smutek. Takže lechty lechty...
Velice pěkné, to samé se ve mně odehrávalo pár dnů po tom, co jsem jednou přišel dříve než jsem původně měl...
Všechno je pomíjivé i smutek...něco o tom vím ;-)
Básnička je smutná, ale moc pěkná
Ale no tak holčičko. Taková hezká básnička a tak chmurná. Kdo ti co udělal? Báseň je napsána dobře. Opakování prvního verše je dobré koření.
Jim_Page_LZ
13. 07. 2000
SARKENKO !!! Já to vidím, jak jsi pořád lepší a lepší ... ale za jakou cenu ?! Zase se mi neodbytně na mysl vtírá citát mého Mistra "..jsme poznáním podobni zralým plodům, ale nakaženi steskem ....". Bože - jak Ti rozumím - a jak moc bych nechtěl .... V té samé písni se dále praví "...hledáš cestu za konečnou stanicí - v duchu volám - stůj...." I to bych pro Tebe dnes podepsal ...