kruciš to je ale moc trefné...tip
Ty jo! ... je to hravé a na nic si to nehraje a ještě ke všemu je to smutné - a když člověk dokáže tohle zkombinovat ... tak je prostě dobrej : )
Jéje, dušičko, že sis vzpomněla - po tak dlouhé době. :-))))
Jinak - znovu s radostí přečetla - a přečetla i diskuzi. Zaujala mě i Parkova kritika - a vůbec si nemyslím, že je hloupá, s odstupem času - jak se posouvá mé vnímání poezie, jak se já posouvám někam jinam.
Tohle zasáhne. Rimmer napsal, že takhle má vypadat poezie, prožitá. Ano, ta prožitost tam je cítit - a zasahuje, ale poezie může vypadat i úplně jinak. Ne jen jako deníkový výlev citů. Protože tohle svádí k tomu, říkat, že jestli někdo odsoudí báseň, odsuzuje i mě. A tak to přece vůbec není, že ano?
Tam jsem dospěla já - za ten skoro rok, co jsem to četla naposled.
A ty?
no jo... znovu a znovu the best
*** Panebože... Dneska (nezlob se) nemam ten den, kdy bych mohla tohle číst. :(( V práci se nebrečí... Schovám si tě na nějakej den, kdy mi bude líp. Tohle mi jde příliš z duše. Auau...
Jen si tohle přidám do nejoblíbenějších...
rekl bych ze tohle je zivot......t
...tohle fakt neco rika... pekny vylev chytlavy a jaksi... no... *
*.....a šajze (jak řikáme my češi:)
Elyn - přečtu si Parkovo dílko, jen ne hned
oprávněné výběry, máš i můj, pomyslný...
t
(v)
Tak to je teda až moc dobrý. Až mě sere že tak dobře to neumim taky.
......nesouhlasím s převážnou většinou příspěvků, a skutečně si nemyslím, že je to jak ze života. Asi se neseknu, když v pozadí cítím: Poslední tango v Paříži, Sladký život apod. To neznamená že jste tyto filmy musela vidět, ale to už je nějak zakysané v té naší pseudopostmoderní době ...
To jsme opravdu národ dvojrozměrných, papíráčků, kteří buď hoří a nebo popelkově chladnou?( Mám na mysli ten celkem slušný Bártův klip...)... možná je na čase, hledat i jiné rozměry bytí!
Park - sekl si se a popvé za dobu co jsem tady mě někdo naštval.Přímo ze života a když už chceš psát kritiku kritizuj dílko, ne to jestli hořím nebo chladnu.ani se nekouknu kdo si, kdyby si psal výborně nedokážu si to přečíst nezaujatě.
Vole
neodpustím si to.
Park...tak nevím, můžeš-li vůbec o něčem někdy tvrdit, že to není ze života.. Tohle zá se býti ze života až moc...
Možná jen někdy sami neumíme rozlišit, co žijeme mezi chladnutím a hořením... možná jsme jen někdy otupělí a ušlapaní... Neznamená to, že nežijeme.. Hledat jiné rozměry bytí...to souhlasím... Možná je nám někdy víc blbě, než přijdem na to, co dělat jinak... Možná jen stačí mít radost z každýho dne...
Obuj si její opánky a pak mluv... Nejsme dokonalí... ani trochu..
Narozdíl od Nevímkdo si tě určitě přijdu přečíst...
ad park
...naprosto netuším, co jsme za národ a nedovolil bych si pochybovat o něčích životech... jaké jsou... bez toho, abych je osobně znal...
Celkově si ale myslím, že pokud tě zajímá jak je to s hořícími nebo popelujícími papíráčky, je lepší si na to založit diskuzi...
Tam si můžete se souvěrci psát a plácat se pop rameni, jak je ten národ makovej a takovej...
určitě tady hodně takovejch bude...
všem ublíženým...
ego, tedy ono malé, otravné, Osobnost tvořící prdnutí ve výtahu okamžiků, nám nedovolí odstoupit do dostatečné vzdálenosti od myšlenek na život, podle receptů....
a Vy přátelé, bratříčci a sestřičky, kteří jste v jeho objetí občas nebo trvale lapeni, zřejmě nechápete můj regulerní nepodpásový příspěvek do vyžádané! kritické diskuze.
Ani slovem, jsem nenapadl slečnu nebo paní Nevímkdo, ale pouze její dílo, nebo ještě lépe jeho vyznění. Myslel jsem, že tyto stránky sloučí k vzájemné výměně názorů a postřehů.
Není - li to tak, pak je třeba zatrhnouti možnost - nestojím o kritiku a je to!
PS: a k tomu hoření a chladnutí; co si vysvětlujete pod pojmem obsah díla? Ten totiž vnímám jako soubor těchto dějů.....zřejmě jsem to vystihl neboť jste osobně dotčena ;-)
A ještě se omlouvám Všem za pravopisné chyby, neboť jsem pologramotný disgrafik...8(
utopit se v ledu.
když všechno kolem hřeje až pálí..
hlavně se v něm utopit, utopit
a nedívat se ven,
ať nesežehne ti hlavu..
láska malá
zaříkaná...
je to moc...moc.........moc............................nechci říkat slovo, slova, nic podobného...tak jen pomlčím a budu si myslet, že....
utopit se v ledu.
když všechno kolem hřeje až pálí..
hlavně se v něm utopit, utopit
a nedívat se ven,
ať nesežehne ti hlavu..
láska malá
zaříkaná...
je to moc...moc.........moc............................nechci říkat slovo, slova, nic podobného...tak jen pomlčím a budu si myslet, že....
tak tohle znam, ani ja uz to jistymu clovickovi nikdy nereknu, protoze to nechce ani jeden z nas slyset.... Ma to hloubku reality. t*
no jo, já jsem takovej vůl, že bych mu to všechno, co bych měla neříct, řekla...
Tak toto vážně ano ... krása ... Tipipit
Křičení do tmy...ale koho litovat?
děkuju Vám
žádnej Leningrad.......no, i když podobnost tu je....
J_M_H - já vím, ale taky jsou tací, kteří chtějí aby se k nim lidé chovali hnusně , aby nemuseli být milý, měli důvod, potvrzení své pravdy a nemuseli se smát, spokojeně usnout, poděkovat, věřit, milovat....
Nevímkdo
Dílo je to opravdu silné a místy až smutné při uvědomění si pravdy. Tip a klid do dní bouřlivých.
Nevímkdo
Dílo je to opravdu silné a místy až smutné při uvědomění si pravdy. Tip a klid do dní bouřlivých.
Však mně to bylo jasný...:)))
wauuuu...to boliii......plne smutko narku a horkosti.....kolik bolesti nekdy lidi musi v sobe nosit...je mi z toho strasne smutno....
..tak na rozveseleni jeden tipik :c)
ted jsem si jeste vsimla zarazeni...myslim, ze se netrefil/a do kategorie...snad basne epicke nerymovane...:c))))
Dop*dele!!! Jde o první tip, který na písmáku za pěkně dlouhou dobu uděluji a jsem pevně přesvědčen, že to dílo za to stojí. Krom toho, nechci, aby sis myslela, že si libuju v cizí bolesti, tohle je rozhodně.......
Nadpísmácké.
Je to veľmi pekné,ale depresívne,smutné,a v reálnom živote asi bohužiaľ nie veľmi ojedinelé...tip
Tak tohle je opravdu nej tip co zatim davam :)
Maximálně excentrický...víc ze mě už nevyjde... megaTIP!
Pěkné....
mimochodem, jsou věci, které s v dnešní době už moc nepřipomínají, ale 916 dní...? Netrvala náhodou právě tolik blokáda Leningradu? To by byl odkaz ...:))))
Definitivně už připomíná toho Topola...
Taky taková věc... kdysi jsem viděl jeden podobný franckouzský film: Učená pře aneb můj sexuální život. Neviděla jsi?
***
..jsem tu znovu po drfaustove avizu...znovu to nekolikrat ctu a vnimam to uplne jinak....diky drfauste...kolik tvari tohle dilko ma??...je to vazne po dlouhe dobe neco....NEVIMKDO..diky..:c)))
Mimochodem blondýno: Je pro mne trochu překvapení sledovat takovéto tvoje hodnocení. Od posledně jsem si myslel, že takto epicky laděným textům nepřicházíš moc na chuť. Asi jsem měl představu špatnou:)))
S tím Leningradem to byla legrace!!! Co já vím... tohle spojení si vyrobil můj mozek...
To kvůli té devítistovce musí hnedka napadnout každého ten Leningrad, nakonec to spojení představy obléhání a toho vztahu... osobně si ale mislím, že to Nevimkdo tak nezamýšlela...
drfaust:vzala jsem si tvá slova k sérdci a šla do sebe, krom toho jsem tak ňák, v takovém divném rozpoložení, až rozkladu, řekla bych:-)
V rozkladu... to snad ne! Doufám, že to bude překonáno... doporučuji některá svá trápení svěřit řekám!...:))
JInak doufám, že nemáš na mysli ros položení...
drfaust: no je mi divně, myslíš, že bych měla zajít k nějakýmu doktorovi?:-)
:))) To záleží na tom odkud to divně vede... Na výběr je mnoho doktorů:))) ale...:)))
Všechna voda odteče. Když to ale čtu (to že voda odteče), tak tam cítím dvojsmysl, jakoby až nepotěšující. Rád bych tě ale potěšil...
Jo kdybych věděl jak na to:)(
Nevím, já to asi chápu jinak než většina lidí... je to vážně plné bolesti, ale hlavně podle mě bolesti těch druhých... a "když člověk způsobuje druhým bolest, tak ji způsobuje i sám sobě, i když si to v ten okamžik možná právě neuvědomuje..."
Pravá bolest... I toho Čtyřicátníka, toho Salátka, Studenta, Manžela a Holky. A je zajímavé, že je cítit, jak ten adresát se vyhýbá své úloze, jak CHCE vědět, že vše je v pohodě. A krásný je, že vše není jen výplod derese. Tip.
nezbývá než se přidat, vše už bylo řečeno...takže jenom Tip!
nekdy jsou slova zbytecnost, nekde se nehodi neco komentovat... a ja tohle komentovat nebudu... *
nechci vypadat jako necita, ale řek bych že to je normální...
a znám to taky...
ale přítel se kterým spíš, už není přítel...bych to tak viděl...
cítím věci stejně jako ty, taghle báseň je nejhezčí jakou jsem za poslední dobu četla.
Tak trochu mi to pripomina muj osud. Nic veseleho ale stava se to a zovot jde dal. Dilo zustava bez komentare, protoze slova jsou opravdu zbytecna. Je to tezke.
čtu to/ děsí mě to
volání z druhé strany břehu
nechci ho slyšet
je pošmourno
holubi dneska ráno na střeše
předváděli pantomimu
byl jsem rád
že mám tuhle chvíli
jen pro sebe*
eh, jo, sakra...je to zatraceně nechutně pravdivě depresivní...eh...fakt gratuluju..těžký emoce to ve mně vyvolalo..tak sterilní...jestli někdo chápete můj pocit:o( | tipjaxviňa
Ano, tohle je ono. Takhle má podle mě vypadat opravdová báseň. Zažitá, bolavá, úderná... Blbý je, že takhle vypadá i život.
*tip
to..je...kraasnee i smutne..pusobive..proste tip*