Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBáseň pro Tomassiniho
31. 10. 2003
8
3
1663
Autor
s_manga
3 názory
........je to jisty. Punktum.......(?)-----------ale jo.
...tu postavu, teda toho kluka chudyho, si pamatuju...
Teď budu muset zahrát debílka, to mi ale jde....
No popravdě je to možný, jo je to možný... :o))
Nevim o koho go ani twist, už moc nečtu, vůbec nečtu, totálně jsem degradoval.... do pr... zase ta fyzika :o)
...pokud se nemylim, hlavni hrdina Pasoliniho : "Zbesily zivot"..?--
*
..asi jedinej roiman, spis noivela, jakou napsal..mozna este jedna, ale ta z pameti vypadla..
otazníků je tam opravdu fůra ;) ..... ale vždyť život jich je plnej!....
je to hodně hluboká a intimní výpověď ...
*!
dobrý rozpor toho blízkého a obecného, skoro by to vydalo na víc básní, hodně zhuštěný, ale líbí
čumi
Swedish_Nigg
31. 10. 2003
:o) ...v odlesku mích očí...bych napsal spíše jako ...v odlesku MÝCH očí...:o) ale jinak fajn.
nemůžu si pomoct, ale až tak moc to na mě nezapůsobilo, pardon:-)...možná by to trochu něco chtělo...
Díky za kritiku vám všem, jinak jsem neodhalený dislektik, takže se setkáte se spoustou chyb (nejen pravopisných) v mém písmu. Dílka jsem nijak neopravoval, nechávám je takové, jak plynou z makovice. Udělali jste mi mooooc velkou radost, fakt díky:o) (skoro to vypadá na řeč při předávání oskara, sory :o) ale fakt mám radost)