Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePodzimní večer na filosofické fakultě
02. 11. 2003
10
0
1699
Autor
ielele_
Nádvoří fakulty je jako hřbitov
ztichlý, pokojný, nádherný...
Pod stromy v temnu planou světla
zvuky utíkají kamsi do fialova...
Cítím se tu mezi svými...
mezi těmi mrtvými
kteří tu neleží...
Taky by mohla přijít Inspirace - tedy, kdybychom si tam třeba někdy dali sraz :-))
No, o dvorech občas píšu, třeba o svatoanenském jsem psal... takže to napadnutí není vyloučeno :-)
Kdo ví, třeba Vás tam něco pěkného napadne ... a to pak bude počteníčko:-)
Děkuji, někdy si zkuste zajít na FF na podzim, když je večer (tedy až budete mít čas), není možné, aby to člověka neoslovilo.
Už jsem tam dlouho nebyl, ale myslím, že si to docela dovedu představil. Vzpomínám si, že jsem se tam jako student párkrát vyskytl v listopadu 1989, kdy se tam odehrávala některá setkání stávkujících studentů univerzity...
Vidíte, v listopadu 89 jsem byla na základce. Ale situaci jsem vnímala taky, i když asi dětským způsobem. Od té doby se tam dost změnilo:-)
ó i ty iluto:o) Co Ty víš, třeba to tak nakonec bude...na něco člověk umřít musí a já tu školu mám xmrti ráda:o)
Heathcliff
15. 04. 2004
mi to připadne krásně podzimní...jako bych tu scénu viděl před očima.moc pěkně vykreslené...
4/5+T