Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seActiv
04. 11. 2003
2
0
2223
Autor
_kxk
Activ?
"Nejdeš ven?"
"Ne nemůžu, musím dohrát misi!"
Tak takhle to nebylo kdysi...
Nebylo počítačů
a dalších času žroutů...
Sport? A aktivně?
Kdepak, to radši v televizi.
Lidi, vždyť je to tak krásný...
Proběhnout se po přírodě...(možná se i někdo najde...možná)
Zakopat si fotbálek....(pokud bude ovšem s kým)
=Ale ne, virtuální svět je to pravý!=
Nápad a myšlenka jsou za jedna, ty by u mně prošly všema deseti a ještě návdavkem přidám vlastnoruční litanie na toto téma. Leč zpracování je takové nijaké....fňuk...snad bude zase líp;)))
Igor_Indruch
17. 12. 2003
dojalo mě to tak že musím dát tip.jo jo,je mi jedno že těch děl na podobný téma je hodně ale zase je jich málo na to aby si lidi uvjedomili,že život je jen jeden a času tak málo proč ho tak plejtvat....,
Je to smutný a je to tak..já sem taky často u počítače..ale spíš po večerech.Přes den se tomu snažím vyvarovat.Abych pravdu řekla vždycky si o prázdninách oddechnu, když vypadnu z Prahy od těch všech vymožeností a sem v přírodě nanejvejš s mobilem, ale ten spíš zaměňuju za poštu.Je to něco nádhernýho a dá se říct i romanrickýho.Návrat do Prahy je potom jak úder pěstí a pak sem tejden vždycky nepoužitelná ...za dílko bych tipla, kdyby to jen šlo..:-))
ne že bych já na kompíku nebyla často, ale jen večer, když nejní co dělat...;o) Proč by nešel dát tip?:o)))
hehe to jako panove tu parite kvaka jo? :o)))..no jak sem mluvil o tom ze mi jedn ahra nejde tak to byl DEFRAG :o))..a uz na nej taky vite co .))..staci mi byt v tabulkach a hotovo .)
Kláriiku, konečně něco, co je taková celosvětová pravda. Snad i ten orienťák mě bude bavit víc.
no mas recht :o) taky travim dost u kompa a to si porad rikam ze bych mel vypadnout :o) ale ted se mi nak sekla jedna hra, takze supr :))
jo a tu "mysi" si pooprav :o)
KPWD: Nov vidíš...:o) no prostě ze života, víš jak mě štve, že kámošir adší paří na kompu než aby šli se mnou ven?:) já sportovní blázen..:o)
Za to íčko se omlouvám, a opravuju.:)
Tak se běž radši proběhnout ven a netrap oči...;o)))