Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seÚpadek
04. 11. 2003
11
0
3028
Autor
Morasten
Nemám sílu tu krásu nést
Pocit jako zrozený z hvězd
Slávu srdce zářící v úsměvu
Duše pod křídly, s láskou, bez hněvu
Destrukce psýché, zhroucení hvězd
Vědění, poznání, přichází trest
Samotni bez křídel, mrtvi na zemi
Prázdni osidel pod kříži s růžemi
Příběh snů, zázrak lidskosti
Jen šílenství mě z něj vyprostí
On začíná srdečním tlukotem
A končí slzavým šepotem
Cítím bít srdce v chrámu Tvém
To pro mě vyzvání requiem
A má maska pláče v úsměvu
V rozpadu myšlenek, bez lásky, bez hněvu
pozorovatel
09. 11. 2004
možná že šílení v nás je vlastně šílení života vůbec.. škoda toho názvu, zní studeně a příliš negativně.. tajemné a hluboké, proto líbí :)
POZOR:tahle básen nemá nic společnýho s láskou, v klubu Prevence proti lásce byla zařazená omylem.dík.
docela hezke i myslenku to jiste ma, hlavne svym koncem, i kdyz podle "pismackych" meritek jsou tam asi trochu 'silne" a mene originalni( rozumej nesrozumitelne_) metaforky. Ale mne se libi i na T.
Já neřikám že moje psychika spadla z nebe, a nejsem blbá a vim, že v mý hlavě se něco děje a taky vim, že sem si to nevsugerovala...ale to neřeš...
Zoroastr.:Ještě chci dodat - Já jsem optimista, jsem vděčná mým rodičům, že mi dali život právě v téhle době, na tomhle místě a celkově je můj život super a snažim se o to, abych celej svůj život o něco usilovala,něčěho dosáhla,ne abych jen porodila děti,vařila manželovi jídlo a nakonec,neobohacena ničim zvláštnim umřela.
Ale přesto že žiju celkem spokojeně,vim o sobě věci který se týkaj mýho duševního zdraví, já vim, a mám z toho velkej strach.Ráda bych se zase trápila láskama jako dřív, místo depresí ze sebe sama.
Před chvílí jsem chtěla jen říct,že psanim poesie vyjadřuju to co často prožívam hluboko uvnitř. Díky za kritiku.
Zoroastrovi:Bohužel,to zhroucení hvězd není přirovnání pro destrukci....A vůbec,myslím že jsi to celé nepochopil.
Ani to nemůžeš pochopit,jeto moje psychika. Ale taky prostě máš asi jinej stil poezie,tak nemůžeě pochopit ani mý verše.Ty zatim chápali jen 4 lidi.asi pro tu těžkou depesivitu a přehnanou poetičnost.
ten pocit mám stále
trošku mi tam nesedí řádka "pocit jako zrozený z hvězde"...ale je to na začátku tak to tolik neruší..
"kříží"-spíše kříži?
ale jinak je to docela síla!tipík!! a klub-s dovolením
slonovina2
04. 11. 2003
nektere obraty jsou vazne dobre, jine trosku kulhaji, ale celkovy dojem je dobry...
Teda fakt, ten konec, dost dobrá depka. Ale opět vnímám jen hluboké negativnoa žádný hlubší smysl, ale citově je to pěkný. :o)