Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSešlost
10. 11. 2003
5
3
3023
Autor
ch_34
Na rozestlaném stole
oči tanečníků - svíčky z profilu
měníme lampy a laskáme stopy dřeva
je tma a my spíme v pastech
je tma
lízátko očí a sítě motýlovy
pasou se na rtech
konec těch tančících ohýnkův
lístky našich tužeb
konec obludných jazykův příšer
konec
je tma
Start a Cíl - Fénix
náramek moci
síla fotografií
3 názory
Myslím si, že je ta "báseň" naprosto nesmyslná a autorovi jde pouze o upoutání pozornosti, které se mu nejspíš jinde nedostává. Je to pouze shluk slov absolutně na sebe nenavazujících a v tomto celku zcestných. Možná, že se jedná o výplod mysli v alkoholovém nebo drogovém deliriu, potom bych chápal tu chaotičnost.
neni to chaotický.. tohle zrovna ne
delirium.... snad, ale bez pomůcek
nevim, kdybych to měl říci takhle... tak k tvé poznámce nápodobně
nevim, kdybych to měl říci takhle... tak k tvé poznámce nápodobně
Máš zajímavý nápady. To co jsem od Tebe zatim stihnul přečíst mě celkem vzalo. Neni v tom povrchnost. Líbí. Zatim tip aspoň tady....ale ještě se určitě vrátim.
Teď zas vidim vyskakující se kapří těla a kachny, co se jim posměšně smějou. A tebe, když jsi to četl. Krásný!
A né snad?
Jsem výplod mysli, vím o tom a jsem na to hrdá.-Jsem pyšná na to, že můžu říct: Ano v říjnu roku 2003 jsem byla prohášena fikcí!
Moment...ale...né! takhle bych byla výplodem myslí dvou a...a to je podezřelý...jestliže se ve dvou myslích objevila ta samá imaginární představa, jestliže se tyhle představy obou myslí shodujou, sakra to je hodně podezřelý....na těchto základech by si někdo moh myslet, že existuju a ....moh by po mě pátrat....ne!!! Všechno by bylo zmařeno!!! Tento titul bludu by mi byl odňat!!!
cha, chá!
takže je vlastně zvrácena tvá fiktivní existence
teď už nemáš bejt na co hrdá, zvrácenče
já jen, že mi vaděj tyhle výmluvy (snad jen asi 4 různý linuxový ta písmenka zobrazují fakt nečitelně, ale jedničková Verdana vidět je)
a proč to tak je? i moje normální písmo je dost malé (často), veliké mi nějak nesedí, veliké se jonom čte..
ne, nebudu to dělat větší, beru to tak, že se na to vymlouváš, protože se ti nechce psát kritika
protože můžeš na moment (v IE) najet nahoru na "Zobrazit", pak "Velikost textu", pak třeba "Velké"
a nechce-li se ti někam najíždět, stačí, když zmáčkneš postupně: "Alt", "z", "v", "v"
(pro zpětnou a velesložitou operaci ctačí, opět postupně: "Alt", "z", "v", "s")
!