Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seIdioti
10. 11. 2003
2
0
1769
Autor
Karel_Letoun
Idioti
Idioti.
Idioti ?
Idioti !
Nezvěte mě pod své prapory !
"Idiote, jseš chudák... na mě se vyser ty ubožáku debilní. Tvoje máma byla kurva, to víme všichni..." jak ta čeština umí bejt rozmanitá, z tebe musí mít pan lyryk radost :o)
jen víc takových kvalitních děl, moderní poezie si tě zaslouží, chlapče... těším se na tvoje vlastní výtvory... a což teprve, až dostaneš občanku...
A tak to já se zase rád hádám, s_b, rád hádám ... ;o)
To víš, my slabomyslní to jinak neumíme ... ;o)
A, popravdě, k dílu se raději nebudu vyjadřovat, protože hlubší kritika by mne v tuto chvíli příliš vyčerpala. ;o) Ale kdybych měl použít Tvoje (s_b) hodnocení, tak by to bylo */***** :o)
Karel_Letoun
23. 12. 2003
autor mistrne vystihl praci s jazykem v oblasti rektalni uzlabiny. Zvlaste na mne pak mistrne pusobi ono trojnasobne IDIOTI mirne zvlnene nejistotou uprostred, zvyraznene potutelnym otaznikem. v takoveto mistrne vyvazene hre je pak posledni veta jiz jen bonbonkem na dortu udivu, takovou tresnickou v pytliku od bomparu (zde krasne stylizovaneho do vlajiciho praporu - trocha tradicionalismu v dnesni dobe plastiku)
vyrid panu basnikovi jedno pukrle, tri hulubicky, patnact deka sekane a vlozky always.
John_Ceder
19. 12. 2003Karel_Letoun
17. 12. 2003John_Ceder
13. 12. 2003Karel_Letoun
12. 12. 2003John_Ceder
10. 12. 2003John_Ceder
27. 11. 2003Karel_Letoun
27. 11. 2003
No ano... střední škole by to odpovídalo.
K použití cizí básně pod Tvým jménem se radši vyjadřovat nebudu.
Miroslawek
26. 11. 2003John_Ceder
14. 11. 2003Karel_Letoun
12. 11. 2003Karel_Letoun
11. 11. 2003John_Ceder
11. 11. 2003
Tak to jo... angažované umění, to jo... to bych tak chtěl...
Tohle není žádná avantgarda, tohle je usmolený žvást. Myslíš že jsi přišel s něčím novým, neotřelým, originálním... Slovo jako Idiot je tak laciné... až to bolí.