Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seÚsměv naruby
11. 11. 2003
15
4
2718
Autor
gASK
Z postele ráno vstal jsem
levou nohou
A potom navlíknul si
úsměv naruby
Aspoň se dneska trochu
mračím s dobou
Jinak jsem totiž oběť
usměvavé choroby
4 názory
Velmi lehké, usměvavé, příjemně se to čte :o) Úsměv naruby je hezký obrat a mračení se s dobou velmi trefné. *
navzdory_čtenářům
07. 01. 2004
n_č: buď ľudí nepoznáš, nevšímaš si ich, alebo ja žijem vo svete plnom "mentálov" ... a podľa tvojej definície k nim aj sama patrím... no čo už, aj takí musia žiť ;)
Tak jsem asi podle tebe taky "mentál":) Aspoň povětšinu dne, když musím vstávat, také se neusměju, dokud někoho příjemnýho nepotkám..v jiné denní časy se směju sám od sebe;) Vždycky je proč...
navzdory_čtenářům
07. 01. 2004
Koukám, že na mentály jdeš hezky zostra:)
Pořadě zodpovím tvé otázky.
Jak teda? Viz další bod:)
Směju se sám od sebe, to znamená, že mi k tomu nemusí nikdo zadávat důvod ani mne lechtat, ovšem můžou to klidně podpořit mé myšlenky/vzpomínky/naděje, takto jsem to myslel. Ale pokud myslíš, zdali se směju jen tak pro nic za nic, pak nikoliv, když je mi do pláče, pláču, když se mi chce řvát, řvu...a to se pak těžko směje.
Stále nikoliv, třeba ve spánku to nejde a je spousta jiných chvil, kdy mi úsměv z tváře zmizí, ale snažím se usmívat co jen to jde. A v metru, busech a vlacích úsměv sundám opravdu výjimečně (jedouce na zkoušku v sedm ráno třeba:).
Přemýšlím nad spoustou věcí a nad svým úsměvem se zamyslím jen výjimečně, to není věc rozumu. Asi tak.
Ty se neusmíváš nikdy? Nesměješ se jen tak, když jsi měl dobrý den, když se ti předevčírem něco povedlo, nebo jen proto, že tak krásně sněží? Neusměješ se, abys potěšil ostatní? Zkus se zamyslet nad tímhle a pokud ti přijde, že mračit se celý den na svět okolo je dobré, pak si asi rozumět nebudeme...
navzdory_čtenářům
07. 01. 2004
Inu proč ne. Málokdy však jezdím metrem déle než 8 minut, tudíž vážnější četba je bezpředmětná.
Nesmát se není mračit se, to je bez debat, bylo to na zesílení výroku:) Přiznávám....leč vážný výraz se léty mění a vadne a časem začne vypadat značně nerudně. Ne každý chce dávat svou radost a vysmátost na odiv. Myslím, že je každého věc, kdo a jak se směje. Ovšem pokud ti "mentálové" svými úsměvy ubližují, stačí si vzít nějakou ceduli a až se potkám, nahodím vážný výraz...
navzdory_čtenářům
07. 01. 2004
Pardon. Nikde jsi to nenapsal, vypadla mi tam klauzulka "...a jak se směje, pokud tím nikomu neškodí či neubližuje." Poněkud mne totiž zaskočilo, že zde nazveš jen tak se usmívající lidi mentály.
navzdory_čtenářům
07. 01. 2004
Už jsem spokojen, už jen ve mne hlodá červík, který nemá rád samotné slovo "mentál" jako nadávku. Ale do slovníku ti, jako staršímu, mluvit nebudu.
navzdory_čtenářům
06. 01. 2004
Inu proč ne, ale vyprav se do metra, tramvaje, autobusu, vlaku, města nebo na jiné veřejné a anonymní místo, zastav se a rozhlédni...kolik uvidíš usmívajících se lidí? Dva? Tři?
(schválně jsem neuvedl restaurace, hospody apod....tam se lidi celkem usmívaj;)
škoda, že som ťa ešte nestretla ... niekde v električke alebo inom prostriedku :) páči! *
Je to náhodou skvělé umět se smát a je pravda, že lidé jsou čím dál upjatější. SMĚJTE SE, PRODLUŽUJE TO ŽIVOT ;o)
jinak Tipík :o)
Díky vám oběma:)
Seveřanko, poznáš mne dle úsměvu;)
A navíc budu dlouho živ...
A zase neco s lekhosti! Vyborne! Davam tip a ma anabaze po tvem literarnim svete pokracuje (rusi ji jen Kdo nepada s Pismakem...).
Tom
cekanka_ucekana
08. 12. 2003
Děkuji za nejkratší kritiku:))) Len nevím z jakého hlediska se vyjadřuješ, čekanko?
cekanka_ucekana
08. 12. 2003cekanka_ucekana
08. 12. 2003
To je dobře, ještě to tak aby ses nám tu vyjdřovala i z cizích hledisek:)))
cože, usmívat se ráno v narvaným Metru??? kdyby to šlo tak jezdím s kaupcuou na hlavě a s černými brýlemi na očích...
Ti kdo stůňou stálou láskou
úsměv světem šíří
napravují všechny křivdy
fajn náladu šíří
Když jim někdy dojde síla
na svět stále smát se
zaslouží si naši pomoc
půjdem za ně prát se
Že to není vůbec pravda
že se vůbec nehneme?
spokojeně si myslíme
ať je osud prožene!
Pořád se nám tady smáli
a teď ne ně došlo
konečně jim už to jejich
směšné štěstí pošlo
Radujem se z toho konce
a vůbec nám nevadí
že až zmizí radost, štěstí
život se nám ochudí
Budem sobě i svým blízkým
celý život závidět
nikdy už nebudem šťastni
budem se nenávidět
NO JO, ALE VONI SE NEBUDOU TAK BLBĚ TLEMIT!!!!