jedině zastřízliva, jsa zásadovým odpůrcem požívání těkavých látek..
Za střízliva asi nepíšeš...
kundiččina mohyla
pro úchyla
/moc se mi líbila/
Ale lze tam zahlédnout kousek panenské planiny poetické, je ještě ?
he, tak to je přesný hodnocení :)
a přesně si to pamatuju, hodil sem tady tu blbost, druhej den to zapnu a máte 15 kritik...no tak sem psal dál :)
dneska už je to těžko pochopitelný, ale tenkrát každej četl všechno a psal kritiky i úplnejm hovadinám..
Jako vstupní rozhoz konfet a mincí dobrý.
no dobře...ale stejně..listopad 2003! tvoje kritika přišla krapet pozdějc než sem čekal..;)
ten posledni vers mi nesedl, jinak zajimavy, ale mas lepsi...
"Nádherná báseň plná nechutných emocí, plná zádumčivých hloupostí se špetkou erotična" - sám bych to líp neřek. Není nad to být sám sobě kritikem...*
varan: Díky, budu se snažit.
lubim ta;)
len toho vyser viacej
první signální.. nevím, jestli tohle jsou ty pravé větry pro osvěžení Písmáka/ ale zas.. větry to jsou, to zas jo... :-)))
No to mi kedlubna nebéře
jsem v zástěře
jsem pokořen
...a tipem tys´ obdařen
Chacha: Vy musíte být jeden, Zaprděnec a Plamen Paciorek. A ještě Jeheheman.
:-)
Rowenna: s těma dvěma nemám nic společnýho, ovšem jestli oni jsou jeden...jak se tak dívám na jejich díla, tak bych řekl, že Paciorek je ještě úchylnější než Jeheheman.
No jasně, jsou tu zřetelné rozdíly. :-) To jsem jen tak zkoušela, jestli vás nezmatu. :-)
Ano, ano, to je ono. Tak to má vypadat, Zaprděnec prdí svěží vítr do zaprděnýho písmáka:o) *
...gut, líbí se mi to....:)
To se mi líbí. Poezie...
*tip
jsem latentní ... (viz "Nahý oběd")
Navždy tvůj, heleďse co znamená to 0/5 ?
to znamená že to z nějakých důvodů blíže nehodnotím - v tomto případě nevím co Ti k tomu říct, nějak zvlášť mě to neoslovilo...stačí tak ? :)
Libi se mi to. Skoro to vystihuje nazory hippies:-)
broušený krystal. soli. žerou ho dva moli. zpívat nech tu tureckou zpěvačku, piš. tip.