Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seklubová diskuse...
13. 11. 2003
2
0
4822
Autor
ch_34
Jednoduše sem napište, co máte na srdci, co vložit, co řešit a samozřejmě své radosti i blbosti...
kytky a pláč a smích a smutek a zápach lučních květů a vlhko tvých slz a vrásky tvého smíchu a sdílnost tvého smutku....
mír?
Jak to děláš, že ta třetí je správně? :o))
VVVVVVVÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁLLLLLLLLLKKKKKKKKKKAAAAAAAAAA
Ty jo, ale prej neni její tip, ale podle mýho se to podle tý fotky nedá soudit, ty tam totiž taky nevypadáš jako Fiflenführer.
dokážeš si představit, jak by to vypadalo, kdyby se všichni projevili ze svýho morku?
to by byl škandál!
třeba po mne by furt (Hurt) někdo chtěl poradit... samá bezradná děvčata by mě obskakovala svými hloupými dotazy o oblékání, líčení, etiketě, nonšalantnosti... je toho spousta... to bych se nedostal k ničemu jinýmu...
a pak, pak by mě začali obletovat i hoši...!
proto se skrýváme...
ChaCHÁ, já už vim proč seš ch. CHACHÁ :o) To je jako křemílek.
Sakra máš pravdu, asi bych zmodralo a pak by mě sežral Garganel. Nemám rád volání o pomoc!
Mastrubátor? Dává maso do troby tipuju, ne? Vytrrubuje masturbaci do světa? Do Gréty? Do Kréty? tak jsme všici nahraný, už nemáme žádné zákony..
Ty , chroupale, ..Sem si ten dopis přečetlo tuto neděli, což je dle mého soudu celkem pozdě. (honzovi?) ale možná!!, a možná zatim anï radši ne, ..můžeš vzkázat, že mi možná bude Růženka dělat umělecký doprovod 27.1. od osmi kdesi na rampě..
bude mít radost... příště budu seznamovat za penízky... nebo rovnou za pivka...
:))))
já chci ještě spát
asi ten obraz vyměmim, protože by si někdo mohl myslet jen to, že oko můžeš mít i na zadnici- zadnicohlavě
za jakej ho mám vyměnit?
chachachaCHACHA- neuhodneš!
Tenhlencten Dalí nám visel celej únor v kuchyni!
Neboť táta miluje Dalího a tak dostává ty kalendáře s reprodukcema.
Když sem byla malá, tak sem nikdy nechápala takovou tu Spáčku, koně a neviditelnýho lva...
Ale úplně nejlepší je ten s tim hubenym slonem na tenoučkejch dlouhejch nohách s drápama, jak jde pod nim ta hořící žirafa. A Kolem se plíží malinkatej člověk se síťkou na motýly. Moment...jak se to menuje...vždycky se na to ptám...Faberges en feu!!! Jo. A potom eště Kanibalismus podzimu! Ten je výbornej.
Mno, ten obrázej je výtečnej..he, ale moc nechápu jak to s tim souvisí...ale to je fuč...
jo, ty sou hezký...
jmenuje se to Hořící žirafa, ale to je jedno...
jak to s tim souvisí? to se vás ptám
Fakt hořící žirafa? Vim že táta to, co sem tam napsala umí i vyslovit. Já sem se to jenom nabiflovala z takový knížky...
hehe-Semeno poď sem!- to my se tě ptáme:-)))))
čpí/nečpí?čpí/nepčí?hepčí!
pitomý Vánoce, kdy že 'sou? zejtra! Jo!!!aspoň to bude za mnou...
nevíte milá slečno, co je s Jirkou? asi ne, že? jak byste mohla
mám doma totiž láhev stopanginu, on má láhev stopanginu... dneska jsem chtěl udělat stopanginový večírek, dýchanek... prostě jablonecko-janovské pití stopanginu, a on tu není_
:o)) Karel přece nezpívá koledy! Karel na takový kraviny nemá čas, ...Karel balí.. :o))
Zmocňuje se mě děsivé veselí. Kyselí...
...chceš něco hnusnýho?
...HNISELÍ!!!!
(v podstatě je to nechutně rychle vyslovená pobídka na Leeho, aby se hnul...)
tak jo, 'sou pitomý Vánoce...
chci se jen zeptat, kdo se na ně těšil? (nebo ještě těší?)
Vánoce nejsou pitomý! Lidi sou pitomý, sou pitomý tim ,co z nich dělaj. Vánoce jsou zamknutý ve vězení, a venku si na ně hraje jejich zlej, namyšlenej brácha....
no, tak tomu já samozřejmě nerozumim
já, jako konzument, je nemám rád proto, že jsou moc konzumní (tak tomuhle by rozuměl asi jen Jirka))
víte, co je dobrý na tom, že jsem hluchej?
že numusim poslouchat ty přiblblý koledy
když slišívám koledy, chtívám vraždit malé a neviné děti...
proto jsem si propích tepnu, aby ze mě vyprchala nenávist...
aby odtekl ten kysličník...
protože jsem nemocnej a někdo mě zalehl! asi vánoční pohoda, protože prej je všude!!!
zasraný Vánoce (promiňte)
tak to ti vysvětlím, páč to není tak složitý....
na svý úvodní obrazovce máš vypsaný kluby do kterejch ses přihlásila.... ->najdeš třeba tenhle, kde máš v závorce napsanou možnost vkládat díla (nebo úprava odkazů či tak nějak)...->klikneš na to... ->a teď na stránce úplně dole je takovej formulář... ->vybereš klubovou kategorii, která je již utvořená (nebo napřed stvoříš zcela novou) a vyplníš číslo díla
->potvrdíš
číslo díla je vedle data (zcela nahoře) [v takovýhlech závorkách]
číslo téhle diskuse je třeba 99519
Na srdci: Rychlé šípy, Rychlé šípy, vezmete mě do klubu???(hehe sem si vzpomněla na Bohouše z Bratrstva kočičí pracky)
Bohouš/pes???
Ten s tou zelenou kapucou? Spíš krysa...ne?
Uh...hehe..myslíš toho slintacího bernardýna? Souhlasim, ten BYL DIVNEJ! Prej jak žral ty chleby...filmaři potřebovali, aby tam jeden nechal, tak mu jich předtim dali asi dvacet...ale on ten poslední stejně zblajz...nakonec ho museli polejt benzínem. Ten chleba.
:)
ne, Bohouš byl jako pes! Myslel jsem Bohouše.
ale on nebyl tak špatnej, jenom blbej
Rychlý šípy byli eugenici, proto nemohli vzít retarda...
prostě chtěl mít jenom kámoše
si myslim